www.sudzibas.lv RIMI Slikts serviss/nelaipna pārdevēja

Rimi - Slikts serviss/nelaipna pārdevēja

Šodien iepirkos rimi veikalā saharova iela 23. Pie pašapkalpošanās kases, protams, izvelejos tuvāko brīvo kasi. Tur stāvēja groziņš tukšs, bet kases aparāts bija gatavs lietošanai. Noliku grozu un sniedzos pēc maisiņa. Pienāca pārdevēja, pacēla manu grozu kopā ar apakšējo, nometa uz zemes tukšo un nometa manu atpakal uz plaukta. Es domāju, labi, man nekas plīstošs tur nav. Viņa neapmierināta paņēma tukšo grozu un ejot iesit man ar to pa kāju. Uz ko es teicu-es atvainojos, jūs varētu mierīgāk? Uz ko viņa man uzrūca - vajag sagaidīt, kad uz ekrāna ir uzraksts - visu labu. ! Es biju šokā. Nevarēju noturēties. Būtu kaut atvainojusies. Tik vien kā mazliet pieklājības. Es tomēr esmu klients. Vispār pilnīgi nepelnīti pārdevējs izgāž savu neapmierinātību pret klientiem. Šausmīga attieksme. Pārdevējas vārds guna.09. 06.2019. Īsi pirms plkst. 17: 00.
Cerams darba devēji iemācīs kā ir jārunā ar klientiem. Kaut gan tas jau bija jāiemāca pirms tam ir saskarsme ar viņiem!

09.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Комментарии (7)

Saivii 09.06.2019

Buutu uz vietas pasaukusi vadiibu aprunaaties. Taa patiesi ir liela necienja pret klientiem..

V Vеiksmīgs pircējs 09.06.2019

Ko, veikalu vergi vispār nekaunīgi palikuši? Pelnījuši pātagu?

T TavaMamma 10.06.2019

Iemācies sekot instrukcijām kuras rāda lielā ekrānā pie pašapkapošanās kases termināla un piedod. Ar cieņu, Guna.

L Laura 10.06.2019

Lūk, te var redzēt attieksmi!
Vēl norāda uz klienta kļūdām. Zināji, ka nevar bāzt sejā klientam neko- vienalga vai vainīgs vai nav !
Atkārtoju vēlreiz- kases apārāts bija gatavs lietošanai. Kaut gan, kāda tam nozīme.
Ieteikums- jebkurš klients, vienalga kādā vecumā un cik augstu Tev ir deguns gaisā, ir jāuzrunā uz -Jūs.Ja nevar iemācīties tik vienkāršu lietu, ko māca jau 1. klasē, tad par kādu strādāšanu ar klientu vispār var būt runa?! Nav jābubina viņam virsū, nav dusmās jārausta grozi, ja pat nevari saprast kam vari trāpīt! . Pašapkalpošanās kases nav vieta, kur izlaist savu neapmierinātību pret darbu. Tu esi uzņēmuma seja konkrētajā situācijā. Pēc saskarsmes ar TĀDU apkalpošanu(ņemot vērā, ka gāju pie pašapkalpošanās kases, kur bez vajadzības vispaŗ ar pārdevēju nebūtu jābūt nekādai saskarsmei) , negatīva pieredze pametot veikalu -uz visiem 100 !

T TavaMamma 11.06.2019

Nja...te speciālista palīdzību vajag.

G GatisRuncis 11.06.2019

Vispār jau citi cilvēki ir nekas vairāk ka spogulis pašam... Vai tik pati Laura nav tieši ar dzīvi neapmierināta... Faktiski par to jau liecina sudzība šeit...
Gadiem iepērkos RIMI un kaut kā tamlidzīgu neesmmu saskāries, bet no malas gan redzēts kā paši pircēji cenšas izprovocet darbiniekus... Savulaik pašam stradājot RIMI gan bieži nācas saskārties ar situācijām, kad tādas Lauras & CO meklēja iemeslu kašķim...
Laura - vispirms izmaini savu attieksmi pret dzīvi un apkartējiem , bet pectam mēģini rakstīt sūdzības... Vispar jau nebūs par ko rakstīt...

L Laura 20.02.2021

Ar dzīvi apmierinātais pavada laiku sūdzību portālos komentējot . Un kurš no mums ir neapmierināts ar dzīvi . ja vajag palīdzību, internetā pieejami specialisti . Painteresējies

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы