Rimi - Slikts Serviss
Šovakar 16.03.2019 ap 19.30, iepērkoties Pulkveža Brieža Rimi, vitrīnā, kur tiek piedāvātas desas/sieri, vēlējos iegādāties šķēlēs grieztu sveramo siera, kas pat reizēm pieejams jau safasēts. Meitene man priekšā pasniedza pārdevējai izvēlēto siera gabalu un pārdevēja, to iztinot no plēves, laipni "sašķērēja", tieši tāpat meitene pasniedza pārdevējai arī otro siera gabalu, ko veikli tinot ārā no plēves, pārdevēja paskatijās uz mani un dusmīgi noteica, krievu valodā, jā mazsvarīgi un tomēr,
"a vam ja ņibudu ņičevo rezat. Tolko u etoi devoškoi, patomu što ona u mena mnogo čivo zdes pakupaet "
jāpiebilst, ka dotajā brīdi nebija ne rindas, kas gaidīto savu izvēlēto desas gabalu, ne es būtu pārdēvējai, ko aizrādījusi... Nesaprotu, vai pārdevēja griež sieru pēc sejas, matu krāsas vai etniskās piederības, vai varbūt tā cik daudz pirkumu ir grozā (manā bija nieka 25 eur) .
Protams, pārdevējai ir iemesls atteikt mani apkalpot, rinda, produkts, ko principā negriež, bet ja cilvēks man priekšā saņem to pašu pakalpojumu (pat izvēlējamies vienu holandes siera šķirni, lai cik smieklīgi tas nebūtu,) , un man tas tiek atteikts, pat nepasakot ne sveiki, ne atvainojot, ne iemeslu, tikai nosakot "es jums neko negriezīšu", siera gabalu ieliku atpakaļ plauktā, nebūtu jau tā, ka grūti pašai sagriezt, tomēr attieksmes dēļ pārgāja visa vajadzība pēc siera.
Комментарии (4)
Pati nemāki sagriezt sieru? Vai arī slinkums to darīt?
hmm, mēs jau arī sieru mākam paši uztaisīt, bet kam tad siernīca, veikals un aparāti?
Atkal tā mentalitāte...
Latvija ir elitāra valsts, kur visi iepērkas tikai ar elitārām precēm un tu ar saviem grašiem vēl nāc pāris simtus gramu siera sagriezt? Kauns nav?