Rimi - Slikts serviss
Sestdien, 30. Jūlijā, ap pulkstens 22: 00 veikalā Rimi pazuda auduma maisiņš. Mans partneris jautāja palīdzību veikala apsargam - tas atbildējis, ka runā tikai krieviski. Partneris slikti prot krieviski, taču centās kaut kā izstāstīt situāciju un norādīt uz to, kas tieši pazudis. Apsargs pateicis, ka neko nesaprot un aizgāja prom. Auduma maisiņu tā arī neatradām. Jautājums - kapēc darbinieks, kam būtu jāspēj risināt šādas problēmas, neprot valsts valodu? It īpaši tad, ja darbs ir sabiedriskajā sfērā. Un pie kā ir jāvēršas veikalā rimi, kad kaut kas veikalā pazudis!? Jāpiemin, ka info nodaļā, tajā brīdī, darbinieka nebija.
Комментарии (2)
Sūdīgi, ka nezin valodu, bet tie nav apsarga pienākumi. Jebkurā gadijuma nevajag zaudēt mantas un nebūs problēmu.
блин какие люди глупые я просто ловлю фейспалм . при чем тут рими и охранник , охранник не является работником рими и не является продавцом-консультантом и вообще не обязан тебе отвечать на твои вопросы . охранник является работником охранной фирмы , которую рими нанимает для охраны обьектов( магазинов ) .