Rimi - Slikta apkalpošana
Ieejot veikalā, es jau kārtējo reizi biju pārsteigta par garajām cilvēku rindām, pie kases, jo šis rindas ir regulāri kārtu dienu!
Stāvot rindā, gaidot kad mani, beidzot apkalpos aizmigusi kasiere, tieša vārda nozīmē, viņai kustības ir pārāk lēnas, bet runāšana ar klientiem raitāka.
Pirms manis iepirkās kundze gados, pirka dažus produktus, kasiere ieskenēja, kļūdaini 1. Preci divas reizes, tā vietā lai noņemtu, viņa klientei teica paņemiet vēl vienu, man nau laikā, gaidīt kad atnāks noņemt, gan jau jums noderēs!
Es uzskatu, ka tas ir nepieņemami, ka virināt muti, darba laikā māk, labāk nekā strādāt, un pircējam uzspiest ņemt vēl vienu, preci, ne noņēmt, jo šī kundze arī otru preci nepaņēma, aizgāja samaksājusi dubultā.
No, jūsu darbinieka, tā ir liela neciena.
Комментарии (10)
Nu neiznu, palasiet citas sūdzības, kurās sūdzās par to,ka no kasieres, ne vārdu nevar izspiest. Šī lūk runājas un atkal slikti, tad ko tad jums ļautiņi vajag?
Ja gribi "padarīt pasauli labāku" piesakies pati un strādā - varēsi gan ātri kustēties gan maz runāts, būt laipna un atsaucīga tikai nezinu cik mēnešus tā izturēsi. Un nedomā, kur tu tur revolūciju klienta apkalpošanā uztaisīsi.
Bet tad jau nē, sākas gudrās runas, ka man lūk ir cits darbs. Es strādāju savā darbā.
Novēlu, lai arī tev tavā darbā, kāds tāpat ar tevi nav apmierināts. Dzīvē jābūt balansam. Jā un mēs nedzīvojam ideālā pasaulē un arī nekad nedzīvosim.
Nākamgad, ejiet, rakstīt, latviešu valodās, diktātu, Punkts!
Pirmkārt, ne jums spriest par darbinieku ātrumu, kuriem ir nežēlīga slodze, garas darba stundas un ne tik augstas algas. Pie tam tesoties, kā visi citi, vakaros, kad darbiniekiem no garām stundām jau širmis brauc.
Otrkārt, kā Jūs varat spriest un vērtēt, ja, izskatās, nekad neesat strādājis, jo, spriežot pēc uzrakstītā, pamatskola nav pabeigta, kur nu vidusskola.
Un vai tik Jūs nebūtu tā pati darbiniece? Nevajag pārspīlēt. Varbūt derētu iegūt augstāko izglītību un strādāt labāk algotu darbu, nevajag aizstāvēt cilvēku, kurš tiešā vārda nozīmē "Nepilda savus DARBA pienākumus". Es pati, neticēsiet, esmu pastrādājusi veikalā, ar tādu pašu slodzi un garām darba stundām, un NEVIENU reizi ar tādu attieksmi. Ja negribi, luuudzu. Mācies, vai ej par sētnieku. Ne jāsmaida, ne jākomunicē. Punkts.
Es neesmu sieviete. Ir tik smieklīgi katru reizi lasīt, ka atbildot - uzreiz esi tās vietas darbinieks. )))))))) Jūs uzskatat, ka jebkurš var iegūt augstāko? Cilvēki bez līdzekļiem. Cilvēki gados. Naivi. Lasot Jūsu atbildi ir gan TĀDA attieksme, Jūs pati viņu tikko prezentējāt - riebīga, nievājoša attieksme pret citu cilvēku (ar saviem - ej un mācies, punkts). Neticās, ka strādājot nebijāt dzelīga. Izskatās tieši pēc tādas. Jebkurā gadījumā tas kaut kad atgriezīsies atpakaļ. Jābūt labam un saprotošam pret sev līdzīgiem.
"Ieejot veikalā, es jau kārtējo reizi biju pārsteigta par garajām cilvēku rindām, pie kases, jo šis rindas ir regulāri kārtu dienu!''
Neesi dzirdējusi, ka RIMI ir saīsinājums no Rindas Ir Mūsu Ikdiena?
Ir tādas pašapkalpošanās kases ,pamēģiniet.
Nav kauns rakstīt sūdzības par tādiem sīkumiem?apnikuši! Karalieni lēni apkalpoja.Pārdevējas-kasieres arī nogurst,ja nezināji!
Cilvēki miļie kasieres nav roboti! Ir tak iespeja norekināties pie p.k. kasem tur pasi noskane preces,vai ari tam esat par slinku?Ne tikai Rimi ir rindas ieejot Maximas vispar jastav lidz 20 minutem rindas .Vispar jau kasieriem ipaši nav jārunā ar pircèjiem tikai jasaveicinās un jaatvadas .Runājot par precēm jā tur ir tā ja nejauši ir noskanēta prece divas reizes kā medz notikt ir jāsauc vecākā kasiere protams tas prasis laiku .Cik esmu dzirdejusi pec dažiem gadiem kasieru vairs nebus pircejiem pasiem bus jaskene savas preces .
Man arī bija atgadījums. 22. novembrī viesojos Dobeles rimi un attieksme pret mani kā klientu bija briesmīga. Kad piegāju pie gaļas vitrīnas, jautāju darbiniecei, kas stāvēja tur, sieviete gados. Jautāju vai desu var iepakot ciešākā vakumā , viņa bija ļoti nepieklājīga un centās visādā veidā apstrīdēt mani. Ar pukstēšanu un purpināšanu pie sevis pat nekautrējoties no manis, tomēr izdarīja lūgto. Bet beigās atļāvās vēl pateikt- šeit nav nekāds sporta nams, ka man būtu jāskraida apkārt. Katrā ziņā, attieksme bija ļoti negatīva. Cerams, ka šī situācija mainīsies un šādi cilvēki vairs nestrādās apkalpošanā.