Rimi - Produktu čekā iesit, bet pa ceļam tas pazūd
Ne jau pirmo reizi gadaas, ka iepērkoties "Rimi" Origo centrā kasiere kādu produktu kases čekā gan iesit, bet pa ceļam līdz manam iepirkumu tīkliņam tas kaut kā pamanās pazust. Labi, ja vēl tā summa ir sīka, bet gadās arī lielākas lietas.
Комментарии (31)
nezinu par kasiereem bet zinu ka kraveji gan zog! vajadzigo mantu ieliek starp atkritumiem vai tukshajam kastem un aiznes uz miskasti vajadzigo lietu paslepj kautkur blakus un vakaraa savaac.
Visaadus stulbumus esmu lasiijusi bet shitas ir vispaar vaajpraatiigs.
Un idioti driizaak ir tie, kas nenjem chekus un peec tam chiikst!
Aizmarsha, un vel lamajas.
es domajua ka rimi ir suuds bet maxima ir vispar zem jebkuras kritikas...
bladj es arii straadaaju rimi ble kuces deeli tie pirceeji nah vinji visu aizmirst panjemt liidzi ble sukas nah :D psc ok vismaz naudinju ienes mazie pideresti...piderasi gribeeju teikt:D
Njā, normāla Tev, meitēn, valodiņa!
Gadījums no manas dzīves - iepirkos Rimi kopā ar bērniņu, kurš bija ratiņos un ļoti nemierīgs. Norēķinoties pie kases vairāk uzmanības pievērsu bērnam nevis kasierei, kura mani tajā brīdi "apskaitīja". Kad atnācu mājās paskatījos čekā un ieraudzīju, ka tajā ir kaut kāda "mistiska" gaļa par aptuveni 4 latiem. Nākamajā dienā iepērkoties Rimi speciāli aizgāju pie tās pašas kasieres un pajautāju viņai vai gaļa labi garšoja (?), viņa nekautrējoties atbildēja, ka JĀ. Nav komentāru!!! Kopš tās reizes čekus cenšos pārbaudīt pie kases un uzmanīgi sekoju līdzi arī kasieres darbam.
Mjā, ko lai saka! pati esmu RIMi kasiere, bet kase gadās vis kaut kas katru dienu. Bet tas ka pirceji aizmirst savas preces.. nezinu kā citās kasēs taču manā kase strādajot reti kad notiek ka aizmirst preci un ja laicīgi pamanu ka pircejs aiziet bet preci aizmirsis tad uzreiz uzsacu pircējam ka preci aizmirsis. Notiek gadījumi, kad plauktā cena ir viena bet kase pavisam cita un tad kas beigās cies no pircēju puses??? mēs kasieri. tapēc mīļie pirceji nevajag uz mums bļaut un dusmoties, ka cna plaukta ir tāda kasē cita izsitas un vēl viens ieteikums pirms liekat savā groiiņā preci uzmanīgi apskatieties uz preces pēdejos trīs svītra kodus un uz cenu zīmes un salīdziniet un tikai tad ja svītra kodi sakrīt bet kasē vienalga cita cna, tad arī runājiet... sorry, bet bieži ir tā ka pircejipaņem ne to preci un tad bļaustās. tapēc mēs aicinam arīpirceju atnakt līdzi un pašam pārliecināties ka ir panēmis ne to preci. Vismaz es tā daru ka paaicinupirceju līdzi lai viņš parliecināspats.
Saulle Es atļaušos Tev nepiekrist, man nav jāpārbauda svītrkodi. Ja tu būtu laba pārdevēja Tu to būtu zinājusi. Tas ka Maximā, Rimi un citos lielveikalos ir bardaks nenozīmē ka mums kā klientiem ir jādara jūsu darbs.
Likums paredz ka cenai ir jābūt labi redzamai un pircējam(patērētājam) saprotama. Cenai ir jābūt norādītai gb, kg, l, ml utt.
Jums nav tiesību pieprasīt lai klients maksā tādu cenu kāda parādās jūsu sistēmā, bet gan jāpārdod par norādīto. Bet to jau jūs nevarat atļauties jo jums tur tikai sliņķi strādā.
Kameras visu var redzet! un ta nav patiesiba.
Pashai pazuda.., bet jaaa, vienmeer ir jaatrod kaads vainiigais. Sviests!
+++