Rimi - nelaipnība, agresivitāte
Sveiki. Gribu izteikt neapmierinātību ar kasieres Ivetas darbu Vecmilgrāvja Rimi veikalā. 22.maija vakarā, acīmredzot uzsākot darbu pēc pārtraukuma, kasiere visu savu nelaipnību un agresivitāti izlādēja uz pircējiem. Jūtos pārsteigta, ka joprojām eksistē šāda veida nelaipna apkalpošana, ka pircējam jājūtas vainīgam iepērkoties šai veikalā.
Комментарии (6)
Pati esmu pārdevēja un man ir liels kauns par tām pārdevējām kuras tā izturas ir taču liels prieks noskatītie ka pircejs aiziet ar smaidu un pasaka vissu labu.
Ir jau taisnība kad saka jābūt aicinājumam strādāt tad tas ir no sirds, bet tagad jau tik iet kur brīva vieta un neskatās vai patīk žēl to cilveku kam pie tādām jāiepērkas:(
Taadas suchkas-pardevejas nav vieniigi Latvijaa!
Ari Lielbritanijaa ir taadas sastaptas.Reiz ieperkoties viena veikala pie kases beigaas pajautaaju vai nebuutu kaads maisinsh kur salikt pirkumu, uz ko man uzreeca ka ir jaasakot "luudzu" ja prasot maisinu?!!! Nu sorry, es esmu klients un vinji var pastaaveet pateicoties klientiem, tai kucei-zarazai ir jasaka ludzu un paldies man, nevis otradi! Lieki piebilst, ka vairak nespeeru savu kaju tanii veikalaa.
Njā tai laikam bija laipnības deficīts:D Citas vienkārši iedomājas ka ir veikala īpašnieces:))
Labs veikals.
Kasiere Iveta neprot latviski, va arī negrib runāt latviski.Sen bija laiks uzrīdīt valodas inspekciju!!!
Visi man labi bija, ja es pati laba biju!!! Ar kādu attieksmi ejam uz veikalu, tādu arī saņemam.Man nekad neviena kasiere nav uzbrēkusi. Cieniet otru un otrs cienīs Tevi.Kāpēc visi grib lai veikalā pārdevējas ir laipnas un smaidīgas, bet pircēji var darīt visu. Žēl ka latvieši uzvedās kā īsti krievi.