Rimi - Nekompetenti darbinieki
Šodien no rīta (28.10.21 9.30) devos uz Sāgas pēc produktiem, nonākot pie pašapkalpošanās kases, nespēju noskenēt nevienu no Qr kodiem(ne uz ekrāna, ne termināļa), pajautāju pašapkalpošanās kasē sēdošajai jaunkundzei, vai var palīdzēt. Atbilde bija-nesaprotu neko ar telefonu. Šī pasauca citu pārdevēju, kas sēž info kasē, sieviete saka-paņemiet vispār telefonu rokās (kas jau tā visu laiku man bija rokās) un piebilda, ka jums slikti darbojas kamera un aizgāja prom. Pat necentās neko līdzēt šajā situācijā.
Tad jautājums, ja ievieš kādus jauninājumus sistēmā, vaitad nevajag izglītot darbiniekus vai vismaz no darbinieku puses palīdzēt kaut kā pircējam? Cilvēku pūli es nenovēroju nevienā no kasēm. Biju vienīgā.
Комментарии (7)
Очень часто в магазине нет на полках продуктов, Валдекю 51а,тем более акция когда. Ответ продавца, директор заказывает мало.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien, tikko atverām vaļā Ādažu aknu pastēti kas pirkta 08.10.2021 ( visu laiku mājas stāvējusi ledusskpī) un iekšā ir pēdējums/ sapuvusi . Derīguma termiņš- 24.12.2021 !
Sapuvis ēdiens
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Netiek pec pacinas jo nav sertifikata kas par stulbumu kadel uz aptieku netiek?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību