Rimi - Neciešamas kasieres
Tanī Rimī veikalā ir vienkārši neciešamas kasieres. Es nekur vel neesmu saskārusies ar tadu attieksmi veikalos. Pa kases sliedi šita mētāt produktus :( Nesaprotu kā to neredz veikala vadība!!! Kad kasierei pasaka, lai taču parstaj tos produktus ta mētāt, uz ko viņu atbilde ir: bet man taču jāsteidzas. Tāda bezspēcība rodās kaut ko iesākt.
Комментарии (48)
Ienīstu šos debīlos pircējus, kas no kasieriem sagaida sazin ko, lai paši pamēģina pa 13 stundām pasēdēt kasē, lohi jūs visi esat...
Nē nu psc ... atnāk sliktā omā uz veikalu, šammājās pie kases, uzdod visādus idiotiskus jautājumus un vēl grib lai nemētā preci ... Ja preci liks lēni, tad rinda būs 2x garāka un tad atkal būs slikti ... un preces nemaz netiek mestas, bet ātri noliktas!
IDIOTI NE CILVĒKI ...
Rimi ir vislabākais veikals un arī pārdevēji ir laipni, mēs paši pircēji esam pārāk augstprātīgi un nelaipni. Visu cieņu Rimi kassierēm!
Nu jā, Rimi vēl ir jāsēž tās 12-13h, bet mazākos veikalos tā visa diena ir jāstāv kājās, jo pie kases krēslu vnk nav. Visas tās pretīgās vecenes, kas nāk uz veiklalu 10reiz dienā un kasās par visu ko vien var, apšaut derētu. Darbā visi klietni ir vienādi - standarta frāzes - sasveicināšaāas, lūdzu un paldies. Nesaprotu, kādā sakarā kādam ir tiesības pieprasīt īpašu attieksmi. Es neuzskatu, ka esmu neaptēsta, dumja vai vēl kaut kāda tikai tāpēc, ka par kasieri strādāju. Darbu var apvienot ar studijām un esmu finansiāli neatkarīga no vecākiem. A kā tās kasieres mētā produktus? Esi ar kāpstgalvu pa pieri dabūjusi?
Es pati ar esmu stradajusi par kasieri un zinu kā ir, kad neapmierināti tantuki brauc virsū, bet pašlaik es kā klients izturos tieši tāpat, jo tajos lielveikalos tiešām ir milzīgs bardaks!Bet lai nu kā es nekad neatļāvos svaidīt preces vai citādi neadekvāti izturēties pret pircēju!
pareizi a ko vinai tev atbildeet?? dirsu te laiziit>?? vina taa ari atbild ka ir bet juus vecie krenjki tik no ta ka darit nav ko majas stajgajiet pa veikaliem un kaskejaties.
Cienijamie pirceji, vai Jus kasieritem nenopirktu kadreizit ko garsigu, piemeram sokolades tafeliti utt.Lai ari vinja varetu saviem berniem majas ko aiznest.;[Nakamreiz smaids garantets.Tas ir tik vienkarsi, un sirsnigi.milji.;]Galu gala, rindinja stavot uzsmaidiet viens otram, un smaids ne vienreiz vien pie Jums atgriezisies.;]Tas tak butu jauki, vaine...
Saprotu, ka darbs grūts u.t.t., bet j reiz piekriti drīt to darbu, tad dari pēc tām rasībām, kuras Tev izvrzīja drba devējs un šaubos vai tajās ietilpa nelaipna attieksme pret klientu. Neder teiciens kā maksā, tā strādā. Tad strādā neitrāli, bet D*** virsū un kko mētāt nav tiesību. Kur nu vēl APKALPOJOŠAJĀ SFĒRĀ.