Rimi - Neciešamas kasieres
Tanī Rimī veikalā ir vienkārši neciešamas kasieres. Es nekur vel neesmu saskārusies ar tadu attieksmi veikalos. Pa kases sliedi šita mētāt produktus :( Nesaprotu kā to neredz veikala vadība!!! Kad kasierei pasaka, lai taču parstaj tos produktus ta mētāt, uz ko viņu atbilde ir: bet man taču jāsteidzas. Tāda bezspēcība rodās kaut ko iesākt.
Комментарии (48)
Atradis problēmu. Rimi nav nekāds dižais super veikals, kur uzsvaru liek uz attieksmi. Viss ir uz apgrozījumu. + nejau tev jāsēž visa diena pa grašiem un jāizpatīk katram klientam idividuāli. Nekad vēl neesmu saskāries ka man kaut kas būtu saplīsis. Labāk lai mētā un ātri apkalpo... Un ja jau tu esi tāds vāja rakstura cilvēks, ka pat nespēj nodrošināt, pēc taviem kritērijiem, pienācīgu attieksmi pret tevis iegādātiem produktiem, bet tikai ielīst netā un pačīkstēt.. tad piedod man.. un ej iepērcies uz Tirgu, kur tevi visticamāk apčakarēs ko tu arī esi pelnījis.
Šajā veikalā ir arī ļoti jaukas kasieres, pat prieks stāvēt rindā skatoties kā apkalpo, tāpēc nevajag apsūdzēt visas kasieres. Ja gribas personiskāku attieksmi, dodieties uz Sky vai Stockmann, bet diez vai Jums tur izdosies sagaidīt ko daudz labāku!
maximās šada attieksme ir īpaši izteikta, un tikkai pēc vairakkārtējas lūgšanas un balss pacelsanas viņas saprot ka lente jāaptur...
Kasieri arī ir cilvēki.
Protams, ka kasieri ir tikai cilvēki ,tomēr vajadzētu arī padomāt prims kaut ko dara. Man vienreiz kūku ar visu caurspīdīgo kastīti tā apmeta uz vāka, ka žoklis atkārās. Savācu savu iepakoto čupiņu un gāju mājās :)
He vienkarshi trukst vardu, apsedies pats kasieres vieta un tad paskatisimies cik tev viss labi sanaks. paskatisiemies, ka tu tresho, ceturto dienu pa 12 stundam kasee sezhot, "svaidisi preces". kasierem nav japako un nav jalaksta ap tavam precem. tev ari ir rokas un smadzenes. un tas ir tavas preces un tas tev ir vajadzigas, ta ka ari nestavi, neblenz un neatstiep zirga lupu. bet njem un pieskati savas preces un saliec ka tev vajaga. man personigi nekadas problemas nav sagadajusas kasieres. pilnigi nekadas. tas ir atkarigs tikai no pasa cilveka... ja tu iesi uz veikalu ar kasjkja meklesanu tad visticamak tu to ari atradisi, kur ta nemazaas nava! slikti metas no tadiem nikuljiem, kuriem nekad nekas nav labi, redz serviss slikts, cena ne tada...
Nu un kurš tad ir vainīgs ka skolā nemācījies un neesi ieguvis/usi tādu izglītību ka nav jāsēž Rimi kasē. Reāli ja nepatīk kādi pircēji nāk un ar kādu attieksmi viņi ir- nesēdi šeit. Kā zināms arī ja pircējam nav taisnība viņam vienmēr būs taisnība... Piemēram drogās vienmēr kasieres sveicinās (vismaz ar mani un jebkurās drogās), bet Rimi, maxima utt...vnk kliegt gribās jo attieksme tāda ka es būtu apgrūtinājusi viņu ar saviem stulbajiem pirkumiem.
Izskatas ka te dazhai wiss nacis wiegli un skaisti. lai cik man butu laba izglitiba, tu man paradi, kuru ta uzreiz njem darba ar algu 1000 ls. laikam jau sabini, kura redz ir gudra un izglitojusies, un nekad naw stradajusi tamlidziga darba. wisi sak ar mazuminju.
un starpcitu zini cik tadas sabines pa dienu iet iepirkties un ir tik augstas domas par sewi un winju acis kasieres un pardeweji nawa nekas?! skaties, ka tik nenokriti...
He he un tieshi taadu kaa Sabiine deelj kasiereem reizeem pat vairs negribas ne sveicinaaties ne smaidiit... atnaak no riita viena taada Sabiine un tad nu vinjai nepatiika tas, nepatiik shitas-ta prece vairs nestaav tur kur gribaas, ta citai precei akcija noshodienas saakusies, bet vakar taa prece par veco cenu nopirkta un kam tad citam viseertaak uzbraukt augumaa ja ne kasierei-vinja tachu seez savaa vietaa un nekur neaizmuks. nu tad iet valjaa peec pilnas programmas. i vel par slikto laiku uzgruziis. kasierses nav nekaadi roboti, arii vinjas ir cilveeki un tas nav rozu daarzs ar taadaam Sabiineem njemties, taapeec domaajiet tachu ljautinji ko daraat.kasieres tachu nenaak uz juuusu ofisiem, nebrauc jums virsuu par visiem pasaules greekiem. tauta mostieties!!!
Sabīne, tev galvenais, ka pasveicina??? Vai arī no cilvēkiem, kuri pret tevi neko neizjūt, jo vienkārši tā jādara???
tieshi ta.. es wisaadas tur sabiines nesweicinu. es sweicinu tos regulaaros pirceejus, kuri arii ar mani laipni sasweicinaas un winjiem ir laipna attieksme. taapeec warbuut sabiin, padomaa kuraa tad taa iistaa probleema!?...
Pārdevējai ir jāsveicina katrs pircējs un laipni jāapkapo katrs. Tā ir ābece, ko kasierei būtu jāiemācās pirm'jās 5 darba minūtēs. Bet redz, tur jau ir atšķirība, ka Drogās pārdevējas tiek apmācītas, arī Plus punkts pat kiosku pārdevējas pārbauda ar kontrolpirkumiem, un aizrāda, ja apkalpošana neatbilst standartam - atnāk tāds nošņurcis un kašķīgs vīriņš, liek viskautko parādīt un apskatīt un beigās izvelk mapīti un saka: kontrolpirkums! Bet Rimi pārdevējas nav nelaipnas, vismaz Azūrā, drīzāk neveiklas. Man regulāri gadās gaidīt, kamēr tiek samainīta kases lenta, reizēm uzkaras kases aparāts, bet pārdevēja to pamana, kad jau visas preces saliktas maisiņos, un tad jāsāk visa opera no gala.
Pardevejam labak butu nesedet..labak butu stavet. Tad nekadas problemas nebutu.. Tikai algu vajag labaku..un vis.
Privet jelgave! :)
Nu nezinu gan!!vienmēr, kad esmu iepirkusies RIMI veikalos, nekad nav bijušas nekādas problēmas!
Mēs visi esam tikai cilvēki...pie tam vēl iedomājoties, cik klientus dienā apkalpo kasieres un, cik viņām par to maksā!!Būsim iecietīgi viens pret otru!!!
pilnīgi piekrītu Lindai, ja paši pircēji ir piekājīgi un mazdrusciņ pacietīgi tad arī tai kasierei nav iemesla tik nejauki uzvesties, kā te citi stāsta. Es pati katru dienu iepērkos Rimi uz valdemāra ielas, nekad nekādu problēmu nav bijis.
ari es piekrītu tam ka kasieres atieksme ir atkarīga no paša pircēja, jo šim cilvēkam dienas gaitā ir jauzklausa milzum daudz klientu un katrs ir ar savu viedokli un interesantākais ir tas, ka pircēji paši ir asi un noraidoši pret kasieriun cik ilgi tā kasiere spēs uzklausīt to visu mierīgi... ieklausieties tak vienreiz kā uzvedās cilvēki, nevajg veikalus, pietiek pastāvēt kādā sabiedriskā transporta pieturvietā- erī tur valda liela neapmierinātība...
Nevajag tad izvēlēties tādu darbu, kas ir jādara ar nepatiku...
Ne visas Rimī kasieres, bet dažas noteikti izceļas ar savu nepatiku pret darbu ko dara no kā cieš pircēji. Pašai bija gadījums Valdemara Rimī, kad mans bērns uztaisīja traci, rinda gara... Centos nomierināt kā spēju, bet kuram bērnam gan neuznāk. Tā jau jutos slikti, dzirdot veceņu komentārus, cik šausmīgi neaudzināts bērns utt.. Bet kad kasiere sāka izteikt savas domas, ka mans bērns traucē viņas darbu, lai laižu izskraidīties, iedodu kaut ko lai nomierinās. Atbildēju, ka netaisos viņu palaist izskraidīties, jo viņš vēl pārāk mazs, sākas manis apvainošana- ka tādā gadījumā lai nenākot uz veikalu ar tādu bērnu, ko pati nespēju nomierināt. Viņai taču esot neiespējami strādāt tādos apstākļos, ko uzsvēra vairākas reizes. Ignorēju, bet brīdī, kad mani produkti tika ar dusmām mesti, kredītkarte lidināta, asaras pašas bira pār vaigiem.. Esmu emocionāls cilvēks, taču ja kasiers veikalā ir tiesīgs bārstīties ar savstarpējiem apvainojumiem! Lai kāda bija situacija, viņa nebija tiesīga to darīt, jo ne jau ar savu trakojošo bērnu veikalā pavadu visu dienu.
zinot vinju algas un darba laikus uzskau ka tas ir normali =D
vinjas tax nav extra roboti
Te neiet runa par to kuram ir ta izglitiba un kuram tas nav.
Bet par attieksmi, vadības attieksmi.Kurai nerup veikala prestizs!!!
Piemeram Skay veikalos šī attieksme ir daudz savādāka, kasieres atsaucīgakas un laipnākas :))
Es pati esmu sakuma pie kases stavejusi un nekad neesmu ta uzvedusies...
Tākā tas ir ļoti atkarīgs arī no paša cilveka.Vienkarsi nevajag sevi uzskatit par vaditaju kasieres amata vita, bet darit savu darbu un cauri.