www.sudzibas.lv RIMI Nav noskaņas - dod vietu strādāt citiem!

Rimi - Nav noskaņas - dod vietu strādāt citiem!

RIMI ZOOM.

Šodien 30.08.2021 stāvēju uz info centra kases, jo pārējās bija slēgtas, izņemot pašapkalpošanas. (Es bankām neuzticos, algu saņēmu un uzreiz izņemu. Tikai muļķi pēc "Unibanka", "Trasta" un tml bankas slēgšanam, uzticās viņiem naudu.)

Rinda garā un tā, kā pats esmu no tirdzniecības, nolēmu pāvērot uz to, kā apkalpo kasiere.
Viņai tik vajadzēja ko atrast pie kā piesietes, uzreiz saka rupji runāt ar cilvēkiem, ar tādu ģīmi...
Nu, lūk, mana kārta.
Visspirms pajautāja trīs centus: OK, gadās kā maiņas naudas maz un vajag prasīt pircējiem. Nekas, pārdzīvos. (pircēji un pati kasiere.)
Pēc tam viņa sākusi tupēt monitorā, paskatījās uz manis un saka:

- Kaut kā Jūs neesat lidzīgs pensionāram!

(Laikam jā, ņemot vērā kā man ir 31. gads.)

Paskaidrošu uzreiz: "RIMI" kartiņa, ko es pats novelcu pa terminālu, pieder senajai paziņai. Nekur nav teikt, kā man to nedrīkst izmantot.

Uz ko, šokēts es atbildēju pirmo, kas nācis galvā: - Tā ir manas mātes kartiņa. Man to nedrīkts izmantot?

Atbildēja ar klusumu.

Tagad jautājums "RIMI" amatpersonam: - No kura laika, kasieri interesē kam pieder kartiņa un kas to izmanto? No kura laika, kasieris sev ļāuj vairāk, nekā ir pēc "professijas apraksta" līguma un likumā? No kura laikā, man ir jāatbild uz stulbiem jautājumiem un ir jasaskarās ar cilvēkiem ar slikto noskaņu.
Varbūt vajag ļaut strādāt tiem, kas grib strādāt?
Piemēram, es kādreiz centījos tikt pie Jums, bet... Mājas lappā rakstīt kā "CV" .Word formatā nepieņēmāt.
Jūs vēl ņirgajaties...
Pensionāriem visiem "CV" ir .PDF formātā? Vairākumā es redzu Ķengaragā uz kases cilvēkus gados...

Nekas, iepirkšos tagad "Super RIMI DOLE", tur pat dažreiz jautāja, redzot, kā neesmu noskaņā: kā man šodien iet? (Tā kasiere, pie kurās rindā vienmēr stāvu.)

Čeka nr. 175/815851
FB number: 094609541496870
Laiks: 12:54:22

P.S. Lejuplādējot čeku, pamanīju pozīciju "ATL. PENSIONĀRIEM 10%"
Tas neko nemaina. Jo karti lietoju jau 2-3 mēnešus un āgrāk tadu problēmu nebija.
Vai esat tik skopi, kā dressējāt kasierus pārbaudīt kartiņas, lai nedod Dievs ne pensionārs nesaņemtu atlaidi un Jūsu tik liela firma nezaudētu šīs kapejkas?

30.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

а Алиса Чамане 05.12.2020
Nekvalitatīvi produkti

Gurķi ir bojāti, ļoti mīksti, saspiežas izņemot no burkas. Smaka nav, pēc garšas itkā normālas. Domāju tas ir ražošanas tehnoloģijas pārkāpumu dēļ. Derīguma termiņš ir līdz 03.11.2021.

Sudzibas.lv Admin 31.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E Eriks Dombrovskis 19.08.2021
Maisiņu vājums, preču bojājums

Papīra maisiņi nepilda savu funkciju. Izgāju āra no veikalu un papīra maisiņam apakša pārplīsa sasita man preces un Rimi tas netaisījās mainīt, nomainīja man tikai maisiņu, sabojāto preci vai dzeja iegādāties no jauna!

Sudzibas.lv Admin 06.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L Latio Fox 30.08.2021

kapejkas?

I IRKOTEIKT1 30.08.2021

https://www.rimi.lv/mans-rimi/kartes-noteikumi
5.2. Dalībnieks:
b. Karti izmantos tikai pats un neļaus citām personām to izmantot;
Tas ir rakstīts Mana Rimi karte lietošanas noteikumos kurus kad saņem un veido Mans rimi karti tu parkasi un apliecini ka piekrīti.
Pārdevēja varēja tev to karti atņemt

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы