Rimi Kuldīga Sūru ielā - Slikts serviss
Mana vecmamma 6.augustā Rimi Kuldīga Sūru ielā iegādājās Zelta zivtiņas atjaunošanas kodu pa 1.50eur. Aizejot mājās vecmamma ievadīja atjaunošnas kodu un viņai displejā uzraksts, ka kods jau izmantots. Vecmamma satraucās un rakstīja man par problēmu. Piebildīšu vēl, ka vecmammai grūti pastaigāt tālus gabalus un arī ir gandrīz kurla, tāpēc sazinamies sms veidā. Aizbraucu pie viņas, domāju, varbūt viņa ko neparezi ievadīja. Kad es mēģināju, rezultāts bija tāds pats. Zvanīju uz zz info, lai runātu ar operatoru jāmaksā 0.13eur, nu nekas, jo zvanīju no sava telefona, pieskaitīs manam rēķinam. Zz operators atbildēja, ka šobrīd visā rimi ir sistēmas kļūda, ka lai griežoties pie rimi, lai atgriežot naudu, vai iedodot citu kodu. Iekāpu savā auto un braucu uz rimi, vecmamma ar visu telefonu palika mājās. Rimi kasierei izklāstīju, kas par lietu, viņa neko nezinot un pasauca vecāko kasieri. Stāstīju visu vēlreiz. Viņa man atbild, ka neko nevar darīt, lai zvanu uz zz. Teicu, ka, jau zvanīju un viņi teica, ka tā esot sistēmas kļūda rimi. Un, ja jau rimi tirgo šos kodus, tad vajadzētu arī tagad rast risinājumu. Vecākā kasiere man teica, ka tā neesot gabala prece, tāpēc naudu un citu kodu iedot nevar. Teica, ka zin par šo rimi kļūdu, bet tas jau esot tāpat kā kad kartes nedarbojas. Saku, ka tas manai vecmammai, ka viņa nevar pati vēlreiz tik tālu atnākt, nedzīvojam centrā, un nevaru arī viņu atstāt bez sakariem, ja nu viņai paliek slikti ar veselību? Kā tad viņa man paziņos? Pēc tam, lai mani "atšūtu" noskenēja kaut kādus cimdus kasē un uzstājīgā tonī paziņoja, ka tagad viss darbojas, lai tik vadot kodu telefonā un viss darbosies. Es viņai noticēju, aizbraucu prom. Lieki teikt, ka biju braukājot degvielu iztērējusi, tā arī kaut ko maksā. Rakstu vecmammai, lai mēģina atkal to kodu ievadīt un atkal nekas nedarbojas! Nu tagad man dusmas, kāpēc tad vajadzēja mani maldināt? Sanāk, ka vecākā kasiere vienkārši gribēja tikt vaļā no manis. Saprotu, ka kuldīgas rimi klientu tik daudz, ka var tā runāt ar mani un piemānīt. Šī nav pirmā reize, kad vecākās kasieres"kratās"vaļā no problēmsituācijām un klientu sūdzībām, bet nu mans mērs ir pilns, tā nedrīkst darīt.
Dārgais rimi! Jūsu vecākās kasieres kuldīgas rimi ir nelaipnas lai neteitu vairāk.
Vēlāk vakarā, nevarot sagaidīt, kad to kļūdu rimi izlabos, zvanījām atkal uz zz un zz visu atrisināja, paldies viņiem!
Bet uz rimi vairs iepirkties iet negribas, jo cik zinu, tad par pārdoto pakalpojumu taču jāatbild, nevis jāpasaka, ka neko nevar darīt, jāmaldina un jāpasaka, ka tā nav viņu prece. Rūgta pieredze.
Комментарии (3)
Īsti jau nav prāta darbs nodedzināt degvielā 5€, lai mēģinātu atgūt 1.5€
te nu gan jāvaino pirmā zz konsultante(s). rimčikam nav jāatbild, ja spilvas zaptē ir par gramu mazāk cukura
Var jau vainot arī pirmo zz konsultanti, bet Rimi tomēr pārdeva nederīgu kodu. Vai ne tā?