RIMI, Iļğuciemā - "Jaukā" pārdevēja
Sveiki. Neesmu no cilvēkiem kas parasti raksta sūdzības, bet šis nu jau bija par traku, kad iepirkos 27.10. , 10 min pirms veikala slēgšanas. Beidzot darbu, iegāju šajā rimi veikalā, nopirkt produktus brokastīm. Pulkstenis bina aptuveni 21: 50, kad piegāju pie gaļas vitrīnas un kad palūdzu, lai man nogriež žāvētas gaļas gabaliņu. Pārdevējas attieksme uz to, lad viņai nācās tik vēlu griezt negrieztu gaļas gabalu, mani vienkārši pārsteidza. Viņa man sāka pārmest kad viņai uz nakti jāgriež negtiezts gaļas gabals un vispār kā tiw klienti vatot nākt pirms veikala slēgšanas iepirkties, vai citu laiku nav? Pārdevēju sauc silvija un esmu tiešām bēdīga, ja es kā patērētājs pati pēc darba ātri ieskrienu veikalā un pretī vēl dabūnu bezmazvai-tinies mājās. Saprotu kad darbadiena bijusi grūta, bet uzskatu kad šādam darbiniekam nav vietas strādāšanai ar klientiem, jo savai robežai ir jābūt kā sarunāties. Liels lūgums rimi vadībai, pievērsiet saviem darbiniekiem vairāk uzmanības, jo tiešām pēc tam iz to veikalu vairs negribas iet???
Комментарии (13)
Varētu piekrist, ka "savai robežai ir jābūt kā sarunāties", taču ar cilvēku, kurš raksta ar tādām gramatiskajām kļūdām, vispār nebūtu vērts runāt.
Ar gramatiku viss ir kārtībā.Rakstot caur telefonu pamanīju, kad ir izveidojušās kļūdas, tāpēc šis tabs saucamais "gramatikas" komentārs-pavisam nevietā.
Pat savā komentārā nespēj uzrakstīt bez kļūdām, tā ka attieksme pret neizglītotām aitām visur būs - tieši kā pret neizglītotām aitām! Fu!
Tik dusmīga ka uzrakstīji sūdzību? :))
Šoreiz tiešām dusmīga.
Muļķe, nevis dusmīga.
Tāda dikti drosmīga esi kaut kur tur savā galā.Gribētos, lai acīs parādi savu varonību un pablato.Ak, vai diezvai tu tā varētu.Tu jau kā mazs kvekšķītis par riešanu neko vairāk neproti.????????????
Pilnīga muļķe.
Aita laikam esi Tu, jo tavi komentāri šeit ir pavisam nevietā!Ā, varbūt tu esi tās trakās pārdevējas radiniece, kad tik sacepusies esi? ????????????
Luudzu, esiet saprotoshi un padomaajiet arii par cilveekiem, kas straadaa apkalpojoshaa sfeeraa. Kuram gan patiktu straadaat ar klientu liidz peedeejai minuutei un PEEC TAM, jau peec sava darba laika beigaam, t.i. savaa briivajaa un neapmaksaatajaa laikaa kaartot savu darba vietu? Neatkariigi no taa, vai tas ir veikals, vai biblioteeka, darbinieki veelas peec darba laika beigaam iet maajaas, nevis tikai tad uzsaakt sleegshanas proceduuru.
Sāksim ar to, kad ja veikals strādā līdz 22, nevienam nav jādomā vai pārdevējai ērti būs mani apkalpot 10 min pirms slēgšanas vai nē.Ir arī citi cilvēki kas nāk no saviem darbiem un vēlas nopirkt produktu, lai varbūt savam bērnam brokastīs būtu ko dot?Ja tāds darbs, tad jāstrādā, ja nepatīk, jāiet mājās.Nevaru ciest šos čīkstētājus-vajadzēja augstskolā macīties tādā gadījumā, lai nebūtu jāstrādā tik noslogots darbs.Visi esam cilvēki, gan pārdevēji gan pircēji.Es kā pircējs gaidu normālu apkalpošanu nevis pārmetumus, galu galā uzņēmums no patērētājiem naudu pelna.
Galīgi sviestā sagājusi. Kas tad Tu īsti esi: cilvēks, pircējs jeb patērētājs?
Aita, pircējs un patērētājs būtu defineejams kaa viens un tas pats, a cilvēks pats par sevi.Nu ja, te jau kā sētas krancim itin nemaz neko nesaprast.