Rimi Damme - Neadekvāts serviss
Gribēju nopirkt laminārijas, jeb jūras kāpostus tautā saucamos. Bet nevarēju iegādāties maisiņā. Pārdevēja lobija acis, bet teikusi ka mēs maisiņā nepārdodas. Bet es esmu piekusis jau sen šo preci gan maisiņā, gan plastmasas tvertnē.
Šī būtne saucamā par pārdevēju, pat 06.03.2024. Pat dzimšanas dienā neesot iedevusi preci klientam.
Tas ir neadekvāta rīcība.
Klients pat esot ieradies ar savu maisiņu, pat tad šī būtne neesot iedevusi preci.
Visas citas rimi iestādēs, viss bija normāli.
Tikai sāka ar šo jauno pārdevēju, kurā neko nesaprotu un neprot komunicēt ar klientu ir savādāk.
Комментарии (3)
Zivju paviljonā strādā dīvaina sieviete, kura nepardod precēs maisiņā. Pat ja cits cilvēks jautā, un cītīgi pieprasa. Pat ja man to pašu preci pārdot visos citos rimi veikalos maisiņā vienmēr.
5.03. Un 6.03.
Damme veikalā zivju paviljonā strādā darbiniece, kurā nevar pārdot jūras kāpostus nekāda daudzumā maisiņā.
Es sen pērku precēs maisiņā, un nāku pat ar savu tvertni un maisiņu.
Bet šī būtne runa tikai pretī un neprot sarunāties.
Kāda viņai daļa kāda veida es nopirkšu?
Tas ir mana problēma. Man tā ērtāk.
Tas ir ņirgāšanās. Citos rimi veikalos tā nekad nav bijusi.
Tikai šajā, kaut kāda jauna darbiniece.
Man ērtāk pirkt maisiņā, un tas ir klienta vēlme.
nabaga pardevējas , strāda par kopeikām - vēl apkalpo šitādi idiņi .
Cik tu izdzēri?