Rimi - COVID-19 ierobežojumu neievērošana un pircēju veselības apdraudēšana
Kasiere Aļina bez maskas apkalpo pircējus, tajā pašā laikā apsargs sēžot blakus savā nosacītajā būdiņā sēž bez maskas, ārkārtīgi skaļi bļaustās pa telefonu uz visu veikalu runājot ar krievu matu, tikai. Pats sēž mazāk par 2 metru attālumu, kā arī vispār nepieņēmamā attieksme vienkārši šokē. Vadība, ko darīsiet? Varbūt tomēr iedosiet vismaz vienu masku vismaz vienam darbiniekiem, vai arī turpmāk katru reizi jāpārdzīvo nesaslimst no jūsu cienījamajiem darbiniekiem?
Комментарии (5)
Ksenija, Tev neapnik skricelet sudzibas par rimi visu laiku? Viniem visu dienu tajas maskas jasvist, ej pati tur pastrada.
Rimi apmekleetaaji-paskatieties beidzot arii uz sevi,kaa jus uzvedaties veikalaa,Gimeneem netiek uzvilktas maskas,produktus apgraapstat,olas paarlasat no vienas kastes citaa.Pie letes karajaties paari stiklam,bez maskas un bakstaat ar pirkstiem produktu.Skumji,bet shaadus variantus var simtiem piefikseet veikalaa,bet to jau pirceejs neredz,tik veikala darbiniekiem pieveersh uzmaniibu.
Situacijai piekritu. Bet ieteiktu bildi iznemt ara.
Kasieriem, ja prieksa ir aizsargajosa siena, maskas nav obligata prasiba.
Ja apsargs nepamet savu budinu un ir norobezots no citiem ari maska nav obligata.
Ja apsarga uzvediba nav parspileta, tad pienemami gan tas nebutu.
Visi nav suņi!