Rimi
Publisks FUJ! RIMI hipermārketu tīkla vadītājam Valdim Turlajam par viņa teikto aģentūrai LETA, ka ?sabiedrība ir pietiekami saprātīga un jau ilgāku laiku pieradusi pie reklāmām, lai vairs neuztvertu tās pilnīgi tieši?. Tas tika teikts par RIMI reklāmu ar grilētu ziloni. Viņš arī teica, ka ?bieži reklāmas ir saistītas ar paradoksālām un humora situācijām?. Diemžēl grilētā zilonī saskatu tikai melno humoru un vēlme, lai sabiedrība vairs neuztvertu reklāmas tieši, ir vistiešākā haosa veicināšana sabiedrībā. FUJ, FUJ, FUJ!!!
Комментарии (1)
RIMI gandriz vienmer ir pieshmuceti iepirkuma grozinji. Taa kaa esmu cimperligs, gandriz vienmer naakas parcilat vairakus, lai atrastu +/- "tiiru".Otra lieta RIMI reklaama, taa kuraa it kaa "sadziive" - bet beigas izradijaas, ka viss notiek veikalaa ir 100% paarspiesta no t/c ALFA reklaamas. Taa gadaas.