Rimi
Esmu vienkārši izbrīnīts par daudziem no šiem rakstiem!!! Strādāju RIMI hipermārketā jau gandrīz gadu, un mani šokē daži no šiem rakstiem. Piemēram par tām pašām automātiskajām durvīm, kuras trāpija bērnam. Pilnīgi piekrītu, tas ir nepareizi un kaut kas lietas labā lādara. Bet kur rodas tas lielais sašutums par to ka, redz darbinieki skatās un neko nedara un novēršas. Ko pēc jūsu domām pārdevējs (viens no milzu personāla darbiniekiem, kurš neatbild par vārtu darbību vispār un tikai dara sevu darbu, kas nebūt nenozīmē ka viņam piemēram būtu jāatbild arī par vārtu darbību, vai piemēram nez kādām vēl tehniskām lietām) tāpat ir arī ar to peli par kuru te lasiju. Kā Jums liekas, vai pārdevējam tagad vajadzēja skriet un nez kāda veidā atvainoties Jums par to, pie kā viņš nav nu galīgi vainīgs un lieta vispār nav viņa kompetencē. Izbŗna arī tas sašutums : "Viņi tikai skatās un nereaģē uz mūsu kliedzieniem, laikam jau pieraduši!" Arī pieraduši, bet ne pie minētajām problēmām, bet gan pie klientu nezināšanas un savā mēra arī mjuļķības. Tāpēc nevajag krist izmisumā, bet gan darīt sekojošo.:Darbiniekiem nav jēgas neko teikt un sūdzēties, jo viņiem pieteiek savas lietas ar ko nodarboties. Visdrīzāk, tas par viņu ausīm tālāk neaizies.Tādēļ, ja esat HIPERMĀRKETĀ, dodieties pie Informācijas centra darbinieka ar lūgumu pasaukt kādu no vadošā personāla. Ja darbinieks jums paziņo, ka jau ir vēls un visa vadība ir jau mājās, tad lieku jums aiz auss, veikalā ir vienmēr līdz pat tā slēgšanai dežūrējošais vadītājs, kurš atrodas veikalā lai nodarbotos ar augstāk minētajām problēmām. Tādēļ palūdziet pasaukt dežuŗējošo vadītāju.Vadītājam izstāstiet savu problēmu, vai arī jeb ko citu, kas jums uz sirds, vai neapmierina. Ticiet man, šādā veidā jūs tieši kontaktējaties ar personu, kura ir atbildīga par kārtību tiešākaja nozīmē. Pārdevējs dara vien tikai ti, kā seko līdzi precei plauktos un nepieciešamības gadījumā sniedz jums informāciju par preci Varētu jau turpinat vēl ilgi un dikti, bet ceru, ka jums viss ir kļuvis mazliet skaidrāks. Ko vēl es gribētu ieteikt! nekaunieties un rakstiet sūdzības darbinieku nekompetences gadījumos!! Informācijas centros šim nolūkam ir paredzēta speciala veidlapa "Domāsim kopā", kura tiek reģistrēta un nogādata RIMI LATVIA birojā. Ceru uz turpmaku sapratni!!
Комментарии (1)
Lichno ja soglasen s temi klientami, kotorie govorjat, chto v RIMI otvratitelnoe obsluzhivanie! Poetomu ja tuda ne hozhu, t.k. ne hochu v ocherednoj raz isportitj sebe nastroenie! RIMI sucks i vibor dazhe v hypermarket ne dostatochno velik!