Rimi - Briesmīga attieksme
Ceturtdien bijām iepirkties rimi veikalā, ap plkst. 21: 30. Pilnu grozu ar produktiem esam savākuši, ejam uz kasēm, un ko redzam? Nestrādā vispār neviena kase izņēmot to, kas ir tajā zonā, kur pašapkalpošana. Ienākam tajā pašapkalpošanās zonā, pa 5 minūtēm kamēr sākam ņemt ārā produktus, pie nereāli tuvās kases kur strādā pārdevēja, parādās minimums 8 cilvēki, izveidojot ļoti tuvu strāvojošo rindu, kas apdraud visu cilvēku veselību, kā arī man veselību - pirmajā kārta. Pa cik strādā tikai tā kase, visi cilvēki pulcējās tur. Tas liekas loģiski tikai man, jo pat pēc 5 minūtēm cita pārdevēja pie citas kases nav parādījusies. Izdomāju apiet riņķī, pasaukt vēl kādu pārdevēju, un ko es ieraudzīju? Pa visu veikalu nebija ne viena darbinieka. Apējot rinķī vēl vienu reizi un jau ieraudzot ap 20 cilvēkiem stāvot tajā mazajā telpā, ieraudzīju apsargu, kas vienkārši stāvēja un pļāpāja ar gaļas nodaļas pārdevēju. Pienācu klāt un normālajā balsī izskidroju situāciju, un ka lūdzu pasaukt kādu pārdevēju vai nu vismaz atvērt vēl vienu kasi, uz ko apsargs vienkārši smejās atklāti, bet pārdevēja rupjā balsī sāka kliegt uz mani (uz klientu) , lai es eju rakstīt sūdzību, jo viņiem tas būtu izdevīgi, lai būtu vēl darbinieki, jo šobrīd darbinieku nav un viņi neko nevar darīt. Atnācu, rakstu sūdzību ;)
1) rimi veikala administrācija. Kur jūs esat? Zinat, ka plkst. 21: 30 diezgan daudz cilvēku principā pulcējās veikalā un būtu jauki lai jūs neriskētu ar savu pircēju veselību?
2) darbinieku komunikācija ar klientu - vai jūs uzskatās, ka tas ir normāli? Ja jā, tad mēs ar ģimeni noteikti vairāk nekad neiepirksimies rimi veikalos un arī draugiem neieteiksim.
Jo iet uz veikalu, kur administrācija vispār neskatās uz nolikumiem un ignorē elementārās pat savu darbinieku Veselības pasargāšanas nepieciešamību - paldies, nē. Tā nav eiropa, tā ir naturālā pokazuha, nevis reālās rīcības.
Un parunājiet ar saviem darbiniekiem. Par patīkamo pieredzi šo - tes noteikti nenosaukšu.
Комментарии (11)
Kad uznāk nostaļģija pēc padomju laikiem, ejiet uz Rimi Ostmala, kur apaļā blondīne Jūlija auro uz pircējiem. Tā ir pēdējā vieta Liepājā, kur atcerēties pārdevēju attieksmi pret pircējiem, kāda tā bija dziļajā padomijā.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
26.02.2020. Vīrs Jelgavas t/c "VIVO" centrs RIMI nopirka nesvaigus vistu stilbus. Uz kompensāciju nepretendēju, informēju citus.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
26.02.2020. Jelgavas t/c "VIVO" RIMI -vīrs iegādājās nesvaigus vistu stilbus. Uz kompensāciju nepretendēju-informēju citus.
P.S. Nedēļu atpakaļ iegādājos spainīti mellenes -lielākā daļa bij mīkstas-pēc izskata nekas par to neliecināja.
Gatavoju 27.02.2020. Glabāju ledusskapī
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
"Draugiem neieteikšu" itkā viņiem interesētu tavs viedoklis par veikalu.
Ksenija Laporova ir ļoti naiva (maigi izsakoties!), ja domā, ka viņas briesmīgie draudi "mēs ar ģimeni noteikti vairāk nekad neiepirksimies rimi veikalos un arī draugiem neieteiksim.", Rimi vadībai liks atvērt vakaros pirms veikala slēgšanas papildus kases.Vai ka pēc viņas rīkojuma apsargs jeb gaļas nodaļas pārdevēja stāsies kasē!
Kā tu KLIENTS izdzivoji varēji iesēsties kasē un strādāt tu esi nekas ka klients parasts cilvēks un viss nokap no debesīm klient
Izskataas ka shii persona Ksenija to tik zin,kaa vazaaties pa Rimi un suudzeeties,vai tik pie aarsta nav jaagriezaas :))