Rimi - Apkalpošana
Mani ļoti neapmierina attieksme pret pircējiem kauguru Rimi... Gastronomijas stendos strādājošās pārdevējas apkalpo nekvalitatīvi un slikti komunicē. Pirmais atgadījums bija Decembrī, sakarā ar torti,kuru pasūtīju uz 15.00 ,atnākot tā nebija gatava un vainoja mani,ka es neesot pienācīgi formulējusi ,kādu es vēlos. Kad pasaucu konditorejas vadītāju, atteicās ar mani runāt,ka mums neesot nekas runājams,torti pēc incidenta cepa momentā. Janvārī, vēlējos nopirkt gatavo silto ēdienu, ar paceltu balss intonāciju, man pateica, lai sakot trauciņa nr vispirms, laigan šādejādi iepirkos pirmo reizi, es gaidīju cilvēcīgu aizrādījumu, nevis ar skarbu attieksmi. Un šovakar ,sapratu ,ka klusēt vairs nevaru.. apskatīju salātu sortimentu ,taču uzkliedza,ka rinda ir citā galā, es atteicu,ka es tikai apskatu, visa atbilde ko es sagaidīju- man vienalga, ejat otras rindas galā. Slikti ,ka tā,jo pāri ielai ir Maxima XX un ar apkalpošanu un attieksmi pret pircēju nav problēmas. Varu uzteikt viņu darbu, un Rimi tie ir lieli konkurenti. Varu apgalvot,ka salātus,kūkas,gaļu un silto ēdienu Rimi vairs nepirkšu, pārējo gan, jo kasieres ir ļoti jaukas :)
Добавить комментарий