Rimi - Aizvainojoša atteiksme
Jau ne pirmo reizi es saskaros Rimi veikalos ar riebīgo attieksmi lietojot skeneru sistēmu. Ja es pareizi saprotu – ir skeneris, ir svari, ir automātiskā apmaksa. Ja manas kļūdas dēļ es kaut ko nenoskanēju, tad apmaksas terminālī jāparādās uzrakstam „Svars neatbilst noskanētiem precēm“. Bet pārbaudīt mani vienkārši bez iemesla es uzskatu par aizvainojušo! Pirms doties uz sudzibas.lv es vaicāju Rimi klientu apkalpošanas centru komentēt šo situāciju uz ko saņēmu primitīvo atbildi:
"Rūpējoties par to, lai skeneru sistēma korekti fiksētu pirkumus un pircēji to lietotu pareizi, pirkumos, kuri tiek apmaksāti izmantojot pašapkalpošanās skeneri, var tikt veiktas drošības pārbaudes. Tā ir ikdienas procedūra, kurai pircēji tiek izvēlēti pēc nejaušības principa. Turklāt veikala darbinieki šo procedūru cenšas izpildīt pēc iespējas ātrāk, lai pircēju nekavētu. Ja Jūsu pirkumi allaž būs noskenēti precīzi, sistēma pārbaudei Jūs izvēlēsies arvien retāk".
Turpmāk es neredzu jēgu būt par Rimi klientu.
Добавить комментарий