www.sudzibas.lv RIMI Aizvainojoša atteiksme

Rimi - Aizvainojoša atteiksme

Jau ne pirmo reizi es saskaros Rimi veikalos ar riebīgo attieksmi lietojot skeneru sistēmu. Ja es pareizi saprotu – ir skeneris, ir svari, ir automātiskā apmaksa. Ja manas kļūdas dēļ es kaut ko nenoskanēju, tad apmaksas terminālī jāparādās uzrakstam „Svars neatbilst noskanētiem precēm“. Bet pārbaudīt mani vienkārši bez iemesla es uzskatu par aizvainojušo! Pirms doties uz sudzibas.lv es vaicāju Rimi klientu apkalpošanas centru komentēt šo situāciju uz ko saņēmu primitīvo atbildi:

"Rūpējoties par to, lai skeneru sistēma korekti fiksētu pirkumus un pircēji to lietotu pareizi, pirkumos, kuri tiek apmaksāti izmantojot pašapkalpošanās skeneri, var tikt veiktas drošības pārbaudes. Tā ir ikdienas procedūra, kurai pircēji tiek izvēlēti pēc nejaušības principa. Turklāt veikala darbinieki šo procedūru cenšas izpildīt pēc iespējas ātrāk, lai pircēju nekavētu. Ja Jūsu pirkumi allaž būs noskenēti precīzi, sistēma pārbaudei Jūs izvēlēsies arvien retāk".

Turpmāk es neredzu jēgu būt par Rimi klientu.

23.09.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы