Rimi Āgenskalns - Slikts serviss
Šodien iepērkoties rimi Mārupes ielā 10a piedzīvoju nepatīkamu attieksmi pret sevi un savu bērnu no gastronoma darbinieces Tatjanas (viņas vārdu uzzināju no citas nodaļas pārdevējas, jo Tatjanas vārda zīmīte bija noslēpta tā, lai vārdu nevar redzēt)
ar labu noskaņojumu pienācu pie letes, nostāvēju rindā un izvēlējos savu preci, ko vēlos iegādāties, pārdevēja ne labdien ne ko citu pateikusi vērsās pie mana bērna un pateica "'tu jau esi liels, tev jāiet pašam ar savām kājām) . Tagad man rodas jautājums, kāda daļa, kaut kādai pārdevējai gar to, ko un kā dara mans bērns? Pie tam viņai nav nekādu tiesību tādas lietas teikt manam bērnam. Ja jau viņai kautkas nepatika, tad kāpēc viņa to neteica viss man, bet gan ratiņos sēdošam bērnam, kurš ir 1,5 gadus vecs? Līdz ar to pat nav spējīgs atbildēt uz kautkādas tantes jautājumiem. Šī nav pirmā reize, kad šī te Tatjana kautko atļaujas pateikt par mani, vai manu bērnu. Pie tam vinas attieksme pret pašu darbu ir vienkārši unikāla. 10x var viņai teikt kādu preci vēlies, un tāpat viņa simtiem reižu pārjautā ko tad tu gribi? Īsāk sakot ļoti rupja, nelaipna un neaudzināta dāmīte. Nezinu gan ko viņa tur aiz letes pazaudējusi, bet, turpmāk pie viņas neiešu ne tuvumā. Jo saņemt kaudzi komentāru no kautkādas Tatjanas par sevi un savu ģimeni man ir apnicis.
Комментарии (6)
Un cik redzams,tad vadībai par to pilnīgi nospļauties.
Cik interesanti, kad maziņš kukainis - [slēpt]@inbox.lv, mēģina iespaidot viena no Latvijas mazumtirdzniecības līdera, RIMI Latvia, kadru politiku. Viņu sauklis "Maksā mazāk..." attiecas arī uz darbinieku atalgojumu, tāpēc nākas nodarbināt visus, kuri vēlas strādāt. Neskatoties uz darba sludinājumos norādītajām milzu algām, uz rokas šie pārdevēji saņem vidēji 350-400 EUR mēnesī. Un vadībai tiešām ir nospļauties, kamēr ir tādas Tatjanas, kas vismaz ir ar mieru strādāt un ikdienā apkalpot tos pircēju barus, no kuriem ļoti liela daļa iedomājas sevi par augstākām būtnēm, kas nolaidušās uz zemes dot savu svētību. Tā ka, [slēpt]@inbox.lv iesaku nākamreiz satiekot Tatjanu, viņai atvainoties.
Pilnīgi skaidri redzams, ka rakstītājas komunikāciju 2/3 sastāda tieši komunicēšana internetā un tāpēc, tiešajā komunikācijā viņa saskata apdraudējumu. Turklāt šie pastiprinātie Tatjanas noniecināšanas mēģinājumi liecina par smagiem, slēptiem mazvērtības kompleksiem. Pēc pašas vārdiem "90% no visiem sūdzmaņiem ir reāli slimi uz visu galvu".
Tieši dēļ tādām Tatjanām izvēlos veikalos iet pēc iespējas retāk,jo sevis noniecināšu var paciest,bet ko tai k----i ir ozdarījis mans bērns?
Ak Tu nabaga sniegpārliņa.
Autore tāda princese izskatās, viņas augstību uz Jūs jāuzrunā. Neizbrīna, ka problēmas komunikācijā ir TEV un katrs, kas nejūso, ir sliktāks par sliktu.