Purpur Furniture - Slikts serviss un dīvāna slikta kvalitāte
Vēlos informēt visus potenciālos pircējus par Purpur Furniture dīvānu kvalitāti - dīvāns jums kalpos ne ilgāk kā pus gadu un kad vēlēsieties pieteikt preces neatbilstību / bojājumu, purpur furniture īpašnieks klaji jūs pasūtīs "divas mājas" tālāk un teiks, meklējiet juristu un domājiet, kā to tēmu līdz mums aizvirzīt un ignorēs visas ziņas un metīs nost telefonu.
Ļoti slikts serviss, rupja attieksme un galvenokārt - nekvalitatīvas preces, kas nekalpos ilgāk kā par pus gadu.
Esiet vērīgi!
Комментарии (1)
Labi, ka iegāju, sudzibas.lv, citādāk būtu pasūtījis mēbeli, tad nu izdomāju, ka vajag, ko piemetināt/ieteikt uzņēmuma, jo likās, ka kaut kas nav OK. Džekam ar brillītēm klientu apkalpošanas standarts ir pilnīgi NULLE, nemākulīgs, tāda sajūta, ka es viņam biju parādā kaut ko. Pārdot mēbeles džeks 100% nemāk. Brīnums kā tāds bizness vispār eksistē šajos laikos ar tādu darbinieku, tādus kadrus vajag atlaist, jo biznesu mīnusos iedzīs. Mēbeles labas. Nevienam neieteikšu Purpur mēbeles, lai nav jāgandē garstāvoklis un jānāk šurp rakstīt komentāri par šo, manuprāt, neizdevušos biznesa modeli. Pirms pārdot mēbeles, jāpastrādā, piemēram, par viesmīli, lai viņu apmāca kāds.