Purpur Furniture - Slikts serviss

Labdien. Lai gan parasti es izvairos no publiskas problēmu publicēšanas, šoreiz nolēmu padalīties ar savu pieredzi ar Pur Pur. Pasūtīju krēslus mājaslapa, nākamajā diena ar mani sazinājās veikals un informēja, ka manis pasūtītie krēsli vairs netiek ražoti. Protams, piedāvāja pasūtīt dārgākus. Es lūdzu, lai atgriez naudu. Nākamajā diena interesējos vai nauda ir atgriezta, uz ko saņemu informāciju, ka veikals naudu nevar atgriezt, jo paypal “izmet erorus” un teica man, lai es sazinos ar paypal, lai pieprasu atgriezt naudu. Es, protams, nekad neesmu izmantojusi paypal, kā arī, neuzskatu, ka man kā klientam uzņēmuma nolaidības dēļ būtu jātērē savs laiks, lai meklētu savu naudu, ko arī veikalam izskaidroju. Vīrietis, ar ko runāju man pateica-“tad ko jūs veicat maksājumu caur paypal”, kas mani izbrīnīja, jo nejau es labprātīgi izvēlos maksāt caur paypal, bet gan maksāju tā, kā piedāvā viņu mājaslapa un paypal tur ir vienīgā opcija. Turpinot sarunu es gribēju nonākt pie reāla risinājuma, uz ko es pretī saņemu-sazinieties ar paypal, es neko nevaru izdarīt. Saruna beidzas tā, ka veikala vadītājs/pārdevējs man pateica-“es no savas puses neko nevaru izdarīt, visulabu” un nomēta klausuli. Atsūtīja whatsappa divas bildes kā apliecinājumu, ka ir errors, itka tas man kko mainītu. Es biju šokā par tādu attieksmi. Beigas es sēdēju apstulbusi, domāju ko darit, jo realitāte es arī apzinos, ka meklēt savu naudu rakstot ntos e-pastus paypal es tiešām nevēlos. Pēc mūsu nepatīkamas sarunas visbeidzot man atnāca e-pasts no paypal, ka tiek atgriezta mana nauda, bet par 12€ mazāk. Uzreiz pectam saņemu zinu no veikala, ka paypal ir ieturējis komisiju un šo komisiju uzņēmums atgriezis personīgi. Neilgi pectam ienāca nauda no fiziskas personas. Un liekas, vai tiešām šis viss bija vajadzīgs, vai tomēr varēja uzreiz pamēģināt vairākas reizes atgriezt naudu. Jautājums, protams, vai maz vispār gribēja to darit un patiesība par paypal eroriem bija tikai paša izgudrojums.

Veikals pats par sevi likas okey, esmu bijusi arī klātienē apskatīt preces, likās stilīgas lietas, bet tā arī neko neesmu iegādājusies, tāpēc par kvalitāti spriedelēt nevaru. Lai gan arī veikala apmeklējuma laikā saskaros ar tieši tā paša cilvēka agresīvu pārdošanas stilu, kas vispār neņem vērā klienta vēlmes, bet gudri runā par to, kāpēc tieši tas dīvāns būtu labāks kā otrs (lai gan precīzi uzsveram, ka otrs dīvāns mums patīk labāk) un katru teikumu papildinot ar daudz dažādiem viens par otru gudrākiem argumentiem, kas brīžiem tiek teikti diezgan aizvainojamām frāzēm, kā-jūs neko nesaprotiet, es jums stāstu kā ir patiesība, jums tas dīvāns nepatiks utt. Es saprotu, ja cilvēks ir super aizrauts par savu darbu, tomēr, mana skatījumā profesionālam pārdevējam vajadzētu ieturēt kkadu robežu starp vārdu “pārdošana” un pārmē Rīga sava viedokļa uzspiešana un agresīva komentēšana. Kopumā es varu teikt, ka sadarbība ar šo uzņēmumu, pareizāk sakot vīrieti, kurš tur strādā vai ir īpašnieks, ir bijusi briesmīga. Noteikti neiesaku.

18.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (9)

Good Intentions 19.01.2022

Man jau vien izraisītu aizdomas, ka maksāt drīkst tikai ar paypal.

M mahal 19.01.2022

Kas tur aizdomīgs ? Paypal ir drošāks par visiem pārējiem maksāšanas līdzekļiem. Ja tev prece nav piegādāta tad atver pretenziju un atgūsti naudu! Pat tad ja pārdevējs ir izņēmis no Paypal konta to.
Samaksāsi ar bankas pārskaitījumu un naudu neredzēt vaira .
Ebay tikai piedāvā maksājumus ar Paypal starpniecību. Tie arī neuzticami? 😂

Good Intentions 19.01.2022

Es piekrītu, bet lai latviešu saitē tikai ar paypal un nevajag salīdzināt ar šo saiti ar ebay.

M mahal 19.01.2022

Bet tieši kas ir slikts Paypal maksājumam latviešu saitē ?
Kā klientam tas ir 100x drošāks kā bankas maksājums. Minēju jau kad naudu var atgūt ja uzņēmums ir pievīlis klientu.
Ir daudzi veikali kur var noreiķināties tikai ar bankas pārskaitījumu pie mums. Un manā skatījumā Paypal ir daudz drošāks un pasargā klientu. Kā pārdevējam būtu izdevīgāk lai skaita kontā un viņam nav vairs nekādi pienākumi ja izdomā apkrāpt. bet caur Paypal klients vismaz atgūst naudu pat tajā brīdī kad pārdevējs ir izņēmis to no konta. Par to atbildību nes Paypal :)

K Karlis1980 26.01.2022

Smagi jauc par Ebay un Paypal, jau kā pusgadu tie nesadarbojas!
Manuprāt, pārsvarā Paysersi, Revo, Utt tiek doti klientiem, jo uzņēmums maksā nodokļus daļēji vai nemaksā vispār.

M mahal 26.01.2022

Par tiem nodokļiem tu arī smagi jauc. Ja tev ir dienā 100 tranzakcijas piemēram - izreiķini cik tu komisijas samaksā par darijumiem un tad pa mēnešiem un gadā. Man ir specifisks bizness ar Paysera kontu un reģistrētu VID. Uz komisijām es gadā ietaupu labu atvaļinājumu kādā kempingā ar ģimeni.
Man bizness ir saistīts ar IT un es izmantoju arī paypal bez kura man ārzemju klienti nebūtu kā tādi .

I Ilona Sivicka 05.05.2022
Slikts serviss

Veikala īpašnieks ir rupjš. Nemāk runāt ar klientiem. Gribējām nopirkt gultu, pircējs nav no Latvijas. Īpašnieks nosūtīja pircēju mācīties latviešu valodu.

S Sudzibas.lv Admin 03.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A AG 12.12.2022

Slikts serviss!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы