Purpur Furniture, SIA "C128" - Slikts serviss
Purpur furniture man ieteica draudzene. Mēbeles foršas un cena likās saprātīga, tādēļ izvēlējāmies tur pasūtīt galdu, dīvānu un krēslus (kopējā summa nebija tālu no 2000eur) . Es ceru, ka mēbeles kalpos labi un man nekad vairs nebūs jāsaskaras ar šo uzņēmumu. Purpur furniture “customer service” ir viens no sliktākajiem kādu jebkad esmu saņēmusi.
Pasūtot galdu un dīvānu, mums tika teikts, ka preces varēs uzglabāties veikalā kamēr atnāks abas, lai mums nebūtu divreiz jāmaksā par piegādi (pakalpojums, ko kompānija nepiedāvā un ar lepnumu to atgādina katru reizi) . Kad galds tika atvests, bet dīvāns vēl ne, saņēmām ziņas, ka jābrauc galdam uzreiz pakaļ un to tomēr nav iespējams turēt veikalā kamēr atnāks dīvāns. Darbinieks esot jauns un nezinot ko runā.
Organizēju savu transportu galda savākšanai, pie galda iekraušanas vīrietis ne par ko nepieliks roku palīdzēt, jo viņš nav krāvējs. Nu saprotams.
Galdu izpakoju, saskrūvēju un konstatēju, ka ozolkoka virsma nav taisna, bet ir ieliekta. Sazinos ar iestādi, darbinieks no manis parādītajām bildēm neredz šķībumu, bet piekrīt samainīt. Kad jautāju – vai man pašai atkal jāmaksā par transportu, atbilde ir jā, es esmu saprotoša un vienojamies par kompromisu, ka galdus samainīs tad kad pēc 3 nedēļām braukšu pakaļ dīvānam.
Šķībais galds man stāv viesistabā, es viņu neaiztieku, jo pēc 3 nedēļām mainīšu. Pēc 2 dienām pamanu pulveri uz galda, kas ir aizdomīgi, jo es galdu neizmantoju, eju tam ar līkumu, lai neapskādētu. Pievēršot sīkāk uzmanību pulverim, atklāju, ka galdā dzīvo parazīti un tie graužas uz āru. Pulveris ir gan uz galda gan uz manas koka grīdas. Panikā par grīdu uzreiz sūtu purpur epastu ar esošo situāciju, pievienoju ļoti uzskatāmus foto ar caurumiņiem galdā un to pūderi, pieprasu atbildi asap un lai galdu man asap samaina. Tā ir svētdiena, bet veikals svētdienā strādā. Pēc pl11 zvanu un jautāju vai ir saņemts mans e-pasts un kāda būs viņu tūlītējā rīcība parazītu jautājumā. Man atbild, ka e-pasts nodots vadībai un viņi to izlasīs rītdien. Es zvanu atkārtoti un uzstāju, lai informē vadību tagad un piedāvāju pati zvanīt vadībai. Zvanu katras 2 h, risinājuma nav. Pēcpusdienā draudu viņus iesūdzēt, ja parazīti ieperināsies manā koka grīdā vai sijās. Pēc šī, darbinieks atzvana un saka, ka nevar būt, ka tur notiek aktīva parazītu darbība, jo galdi esot apstrādāti, varbūt lai es nosūtot kādu bildi. Uz to brīdi es jau gandrīz kliedzu, ka bildes aizsūtīju pl 8 no rīta, kur ir ļoti labi redzama aktīva parazītu darbība – vīrietis telefonā smejas! Atbildes – ko man darīt – arī nav, vienīgais variants ir algot atkal transportu un vest galdu pie viņiem. No savas puses viņi nav gatavi darīt neko.
Tikmēr es galdu esmu iznesusi kāpņu telpā, atsakos maksāt par galdu maiņas transportu un gaidu pirmdienu.
Pirmdien mani sazvana cits vīrietis, kas mani mierina ar to, ka šie kukaiņi manu lv grīdu neēdīs, neesot viņiem tā garšīga. Bet galdu, protams, samainīs, bet par cik viņiem nav tā sava transporta šodien/rīt uzzvanīs vīrietis ar kuru viņi sadarbojas un apmainīs galdus, palīdzēs saskrūvēt, visu nokārtos. Pienāk otrā diena, ne ziņas no transporta vīrieša, rakstu ziņu, ka neesmu apmierināta ar servisu un kādā ātrumā viņi risina šo situāciju. Saņemu atbildi, ka es jau tiku informēta, ka viņiem nav transporta. Es ziņoju pretī, ka es netiku informēta par to, ka saņemšu galdu ar parazītiem. Īsi pēc šī zvana vīrietis, ka varētu ceturtdien atbraukt un samainīt galdus (man solīja pirmdien/otrdien) . Bet nu es gaidu. Ceturtdien beidzot kāds atbrauc apmainīt galdu, atpazīstu vīrieti, kurš svētdien smējās telefonā par “potenciālo” parazītu problēmu. Paziņo, ka tie ir tikai ķirmji un ja es gribot, lai man nekad mēbelēs nebūtu ķirmji, mēbeles esot jāiznes ārā salā. Uz manu jautājumu – vai viņš nepalīdzēs man saskrūvēt galdu (kā man pirmdien tika solīts) , vīrietis izbola acis un liek noprast, ka nē, iet prom.
Visu šo laiku mani nepamet sajūta, ka es esmu vainīga pie “tikai ķirmjiem”, es viņiem traucēju utt. Nesaņēmu nevienu “atvainojiet par sagādātajām neērtībām” vai, piemēram, atlaidi, vai bezmaksas transportu nākošajiem pasūtījumiem.
Pasūtot dīvānu un krēslu minēju, ka nebūšu sasniedzama datumos, kad plānots tos atvest, sazināšos ar viņiem, kad būšu atpakaļ. Datumi tiek pierakstīti. Piegādes dienā atnāk sms, ka mēbeles veikalā, var braukt pakaļ. Tad nāk arī vairāki zvani, man atrodoties ārzemēs. Neviens neatceras, ko bijām runājuši.
Atgriežoties lv zvanu lai noskaidrotu, cik lielu auto man vajag, jo nevaru nekur atrast precīzus dīvāna izmērus. Vīrietis telefonā iesmej, vai tad es neatceros kādu dīvānu es pasūtīju. Tad kad es norādu uz viņu šaubīgā izskata rēķinu kas vienkārši norāda summu, bez mēbeles veida, daudzuma, nosaukuma vai kā cita, vīrietis solās pārzvanīt un noskaidrot dīvāna izmēru. Tā arī nepārzvanīja (vēlāk atcerējās, ka nav atzvanījis, bet nevis atvainojās, bet teica, ka bija cilvēki) .
Ierodos ar lielāko piekabi pēc dīvāna un krēsliem. Arī tagad vīrietis bubina, ka nav kravas cēlājs (arī tad, kad mans kukaiņu galds stāv turpat ārā pie noliktavas es neesmu iekļuvusi īpašo pircēju sarakstā) un tikai pēc liela spiediena palīdz apmēram 60kg smago dīvānu iecelt piekabē, kas stāv tieši pie rampas. Skaidrs, ka tas nav viņa pienākumos, liekos mierā. Customer service arī nav viņa pienākumos, to es jau zinu.
Tad sākas problēmas ar krēsliem. Tos nevar atrast. Būs jābrauc rītdien vēlreiz pakaļ! Es neesmu piekabes īpašniece, katru reizi organizēju maksas transportu. Nākamajā dienā esmu pakaļ krēsliem un nu viss pasūtītais ir manā īpašumā. Es ļoti ļoti ceru, ka kalpos labi, jo šīs bija pāris ļoti nepatīkamas nedēļas. Un es spēju saprast, ka var gadīties parazīti kravā. Bet es neredzu, kā var attaisnot tik drausmīgu drausmīgu servisu.
Комментарии (5)
Paldies par stāstu - izglītojoši! Jūs esat ļoti pacietīga kā klients. Es noteikti nebūtu izturējis būdams tik tolerants, ja būtu Jūsu vietā.
Saprotu, ka tas nav visai reāli, bet vienā brīdī būtu vajadzējis tos dzīvniekus viņiem aiznest atpakaļ uz ofisu/veikalu/noliktavu. Taisna tiesa būtu. (es jau teicu, ka saprotu - nereāli)
Es gan gribētu redzēt kādu viedokli par to vai "imigrantu ķirmji" nespēj "Latvijas" koku ēst. Tas arguments neizklausās pārdomāts. Es noteikti būtu panikā, ja man tādi insekti atnāktu kopā ar mēbeli. Samainīt šķību galdu ... ok, samainīt galdu ar kukaiņiem ... ēm, nu tur vismaz 50% atlaidi par šādu šmuci būtu jāprasa. Mūsdienās daudzi uzņēmumi tā rūpējās par visādām niansēm, bet šī firma izklausās, ka tur visi būtu 9. klases skolnieki vasaras darbā pieņemti.
Gribētu cilvēkiem precizēt, ka šo pašu sūdzību ieliku arī kompānijas facebook lapā, kur līdz vakardienai bija iespējams atstāt rekomendāciju vai nerekomendāciju ar savu viedokli klāt. Šobrīd vairs šo sadaļu nevaru atrast. Līdz ar to potencialajiem pircējiem, kas apmeklē purpur furniture "mājas lapu" nav iespējas iepazīties ar manu vai kāda cita pieredzi.
Cerams, ka pēc tādiem pūliņiem mēbeles ilgi un labi kalpos.
No tādiem labāk pa gabalu. Galdu atgriezt, no pārējā pasūtījuma atteikties. Kas to zin, kad ķirmis no dīvāna izlīdīs.
Pievienojos par drausmīgu klientu servisu. Apsvēru pie viņiem pirkt mēbeles, bet pēctam, kad šodien viņi man vienkārši nometa klausuli diezvai to vēl darīšu. Ļoti rupja darbinieku attieksme.
Man bija laba pieredze. Stilīgs dīvāns - laba kvalitāte.
Apkalopošana bija ļoti laba.
izskatās, ka ir pieņēmuši darbā profesionālu pārdevēju ar labām manierēm.