www.sudzibas.lv Provento Slikta apkalpošana

ProVento - Slikta apkalpošana

Lietotas mašīnas ir lietotas, bet apkalpošana; brunete pārdevēja par akumulatoru atbildēja, ka var jau izstumt pa vārtiem vai nopirkt no viņiem pat atsevīšku samaksu, bet , kas tur sēdēja komentē (citēju) "kā Jus domājat mums darī nav ko..." Lai dabūtu informāciju, jāskraida pakaļ. Pro vento ir prieks mums, vai mēs priekš viņiem?

V

Комментарии (56)

M Markus 25.04.2011

LIELS PALDIES visiem, kas atrada laiku padalities ar savu pieredzi. Es tishi esmu autinja meklejumos un jau biju domajis zvanit uz sho kantorij un interesties, bet nolemu apskatities sheit cilveku pieredzi. Tagad ir skaidrs, ka ne par kadu naudu tur nepirksu autinju. Pats dzivoju arzemes, bet bija doma naudu izteret LV. Tagad redzu, ka nekas namainas, kaa bija bananu republika servisa zina, taa ari palika.

Visiem veiksmi!

S Santa 01.05.2011

Prātīga doma, Markus!!! Tikai ne PROVENTO pie Vītola-melīgs krāpnieks!!!

E Emīls1235 07.10.2016

Tava mamma ir krāpniece dauni!

č Čoms 01.05.2011

Visideālākais variants pirkt auto ir tieši no īpašnieka, nevis kaut kādiem šaraškiniem.

D džeks 11.05.2011

Es gan pirkšu jau otro auto Provento. Arī kaimiņi pirms kāda laika nopirka, ļoti apmierināti. Teica, ka visur citur miskastes, bet šeit bija labākā izvēle. Arī attieksme vislabākajā kārtībā. Korekti noformēti dokumenti, viss saprotams, nekādas čakarēšanas. Ko te var drst, vajag ārstēties.

S Santa 11.05.2011

Džeks ir PROVENTO darbinieks-roklaiža

P puisis 11.05.2011

Viss ir Okei. Labas mašīnas, laba apkalpošana. Tā turēt.

B B-self 26.05.2011

Attieksme pie viņiem "ļoti" laba, pat nevaru salīdzināt ar mūsdienu firmām! tīrākie žīdi! Ieejot jau var pamanīt, interesē Jūsu nauda, nevis Jūsu auto intereses! dzīvo joprojām 90'jos! tikai tad kad parādīsiet savu maciņu, kaut ko sāks stāstīt cik labas mašīnas pārdod.. ! katru dienu laiza tas mašīnas! tas Vitoliņa kungs un Alises kundze, tiet tik šeit liek labas atsauksmes par ProVentro.. Tīrākie krāpnieki!
Ja neko nesaprotat no mašīnā! tad nemeklējat ProVentoo, tiek kuru kaut ko sajēdz no mašīnām, tie tur ar nepērk :D
Un tas preces ko viņi pārdod, tikko no Polijas, tīrākie mesli! made in chine... !

M Melnaismetālists 26.05.2011

Metāllūžņu karaļi.

E Erps 28.05.2011

Vītols topā... daudz komentāru.
Neliešu dubļus bez pamata, stāsts par apmēram 8 gadus veciem notikumiem:
Uzņēmuma vajadzībām nolūkoju Opel Omega ar 3L benzīna motoru kārba automāts.
Apkalpošana pieņemama, polises nespieda pirkt Pro Vento, dokumentus arī ātri sakārtoja, īsāk sakot nebija pamata būt neapmierinātam. Uz jautājumu par auto stāvokli, atbilde viss pārbaudīts, maināmie šķidrumi nomainīti utt. utjp.
Nepatīkamākais sākās 3.šajā dienā. Auto pārstāja darboties.
Aizdzinu uz paziņas servisu, šis visai ātri tika skaidrībā: beigts sadalītājs. Nu ok. nav jau jauna mašīna, visādi var gadīties.
Taču nepatīkamākais bija fakts, ka elektriķis kārtīgi izpētot bojāto mezglu ar pilnu atbildību apgalvoja, ka tas ir svaigi "saķīlēts" lai auto vismaz kādu brīdi darbotos, Pro Vento tas bija izdevies "godam". Nobraucu 2 dienas, kilometrāža ap 170km!
Es saprotu, ka auto bode nav restaurācijas birojs un nav viņiem viss jāsalabo perfekti (jauns sadalītājs maksāja 360Ls un bija jāgaida 3 nedēļas), bet varēja vismaz painformēt, ka tāds un tāds mezgls prasītos pēc detalizētākas pārbaudes, jo ir diezgan nolietojies. Tas nebūt nenozīmē, ka es tūlīt metīšos meklēt citu "kaķi maisā" ja mani painformē no kuras puses iespējamas problēmas, jo visām lietotām mašīnām ir kaut kādas kaites un ir tikai normāli, ja esi par to informēts un uzreiz vari tam pievērst uzmanību, nevis paliec par muļķi uz ceļa. Problēma tika atrisināta ar virpotāju palīdzību, izvirpojot jaunas bukses tam pašam sadalītājam, nobraucu ar to pašu sadalītāju vēl 1.5gadus, pārdevu tālāk jo prasījās pēc busa, zinu, ka vismaz gadu pēc manis tas auto vel bija dzīvs un ar to pašu sadalītāju.
Tomēr tā nepatīkamā vilšanās sajūta palika, kad placī tev piestāsta pilnas ausis, bet realitāte izrādās krietni nepatīkamāka, jo esi taču uzticējies cilvēkiem un paļāvies uz viņu godaprātu, bet nekā...
Secinājums bija īss un vienkāršs:
Pro Vento iegādātā mašīna bija pirmā un pēdējā, ko nopirkām no šī tirgotāja. Vairāk nekad neesmu pat ieskatījies, ko tur piedāvā.
Veiksmi turpmāk Pro Vento un arī šī veikala potenciālajiem klientiem.

P puisis 09.11.2011

To Erps
Ai, kāds slogs beidzot nokritis 8 gadus vecus notikumus nēsājot sevī. Tā jau varēja prātā sajukt un psihologa palīdzība būtu vajadzīga. Bet viss tomēr bija labi, process, apkalpošana utt., bet ehh.. ar to sadalītāju tomēr apčakarēja, vot maitas tādi..Vītols jau laikam nevienu virpotāju nepazīst (smiekli) un kur nu vēl saremontēt...ja vien būtu zinājis... A ja tur šļauciņa būtu nokritusi pēkšņi, ko vācietis nemākulīgi pielicis, tad atkal Vītols būtu vainīgs, ka nav pamanījis, - un tā visu mūžu...Vītols un Provento pilnībā atbild par visām vāciešu nemākulībām..Urrā!...Atradām vainīgos pie visā ķibelēm!!

A Atis Millers 23.01.2012

Kopumā palieku neitrāls.
Teikšu tā, Provento nostrādāju 2 gadus ideālā kolektīvā un pats Uģis man devis daudzus padomus.Bet par to, ko viņš man ir iemācījis es tā arī neesmu patteicis paldies.
Pret darbiniekiem Uģis vienmēr izturējies ar distancētu attieksmi. Darbiniekiem vienmēr ir tikuši nodrošināti visi nepieciešamie instrumenti un darba apstākļi, lai būtu iespējams efektīvi strādāt. Protams, ja ir kādas nesaprašanās, tad dažreiz var just ka spalvas iet pa gaisu, bet tomēr darbiniekiem tur ir laba dzīve, ja tiešām ir vēlme kārtīgi strādāt.
Arī ar klientiem viss vienmēr ir bijis ok, nezinu, kā citus gadus, bet kad es tur strādāju, man bija dots rīkojums, visiem klientiem uzreiz piedāvāt apsēsties krēslā pie tv, žurnāliem un piedāvāt pašiem uztaisīt firmas nopirkto kafiju, kamēr es veicu attiecīgo darbu. Lielākoties visu savu darbu papildināju ar sīkiem nevajadzīgiem sīkumieņiem, kārtīga salona atstāšanu, pozetīvu attieksmi, tās pašas grafītpastas pielietojums (citos servisos tāda pat tuvumā nav bijusi, cik servisos protams esmu strādājis 6 iestādēs, ja kas ) un daudzi citi sīkumi, līdz ar ko 99% klientu uzņēmuma teritoriju atstāja laimīgi.
Bet neitrāls palieku tikai tāpēc, ka Uģim lai cik žēl to būtu atdzīt piemīt garastāvokļa maiņas. Kolīdz kautkas neiet kā domāts, tā uzreiz tur ir elle, mums radās pat teiciens: "Atjāja, izjāja, aizjāja", bet kolīdz atkal viss gāja no rokas, uzreiz atkal attiesme ideāla.
Dēļ tā arī uzņēmumu pametu. Nepatika, ka viņa dusmu uzplūdos nevar atsēsties uz 5 min kafijas pauzei, tā arī vienu reizi sēdēju stunda līdz darba laika beigām, visus uzdotos darbus biju paveicis, 20 min iepriekš Uģis bija zvanījis un pieteicies, ka apciemos, nu tad ko man bija viņam zvanīt 2 min pirms ierašanās, padzēru kafiju un protams melnie uznākuši un atkal kā pēc teiciena viss notiekās, nu pēc šī gadījuma nedēļas laikā biju atradis jaunu darbu un tā arī patteicu, ka ar pirmdienu eju citur, ja izdomās kontrolēt savu nervu sistēmu, lai piezvana.
Tā arī nav zvanījis, bet tomēr visiem draugiem un paziņam esmu ieteicis provento, kā augstas kvalitātes uzņēmumu.
Un es priecājos, ka mums ir vārda brīvība, tā, ka tas ir jūsu lēmums, vai iet vai neiet tur.
Atceraties Uģis Vītols ir izteikts garastāvokļa cilvēks, caur viņu darījumus darīt tik tad, kad viņš smaida. Tas arī viss un sorry ka tik daudz.
Ar cieņu ex. darbinieks Atis Millers.

P prātīgs 16.09.2014

Labdien.
PROVENTO administrācija, saskaņā ar juridiskā biroja atbalstu un ieteikumu ir vērsusies tiesībsargājošās iestādēs par mūsu kolēģu un darbinieku goda un cieņas aizskārumu šajā portālā. Minēto nepatieso, apmelojošo, goda un cieņas aizskarošo komentāru un sūdzību autoru vainu pastiprinošie apstākļi ir :
1) minēti personu vārdi un uzvārdi,
2) apvainojumi situācijās, kas nemaz nav notikušas t.i.apmelošana.
3) citi mūsu juridiskā biroja izvērtētie goda un cieņas aizskarošie komentāri un apstākļi.

Kamēr notiek lietas izmeklēšana (pirmstiesas process), un, lai atsauktu goda un cieņas aizskarošo komentāru autoru uzmeklēšanu un sodīšanu saskaņā ar Civilprocesa likumu par goda un cieņas aizskārumu, aicinam un piedāvājam komentāru autorus labprātīgi vērsties pie šī portāla administrācijas ar lūgumu, lai tā izdzēš Jūsu ievietotos godu un cieņu aizskarošos komentārus no šī portāla. Tas attiecas uz visiem komentāriem, kuros minēti konkrēti vārdi un/vai uzvārdi, nepieklājīgi un aizvainojoši izteicieni un citas rupjības, necenzētas izpausmes, tādas kas pēc LR likumdošanas attiecināmas uz goda un cieņas aizskārumu internetā.
Sakaņā ar LR likumdošanu goda un cieņu aizskarošu komentāru autors( -i) ir materiāli atbildīgs par cietušajam nodarītajiem zaudējumiem pilnā apmērā.

Saskaņā ar LR likumdošanu tikai šī portāla administrācija ir tiesīga izdzēst vai kā citādi koriģēt šī portāla saturu.

Ar cieņu
PROVENTO administrācija.

P prātīgs 16.09.2014

Labdien goda un cieņas aizskarošo komentāru autori.

PROVENTO administrācija, saskaņā ar juridiskā biroja atbalstu un ierosinājumu ir vērsusies tiesībsargājošās iestādēs par mūsu kolēģu un darbinieku goda un cieņas aizskārumu šajā portālā. Minēto nepatieso, apmelojošo, goda un cieņas aizskarošo komentāru un sūdzību autoru vainas pastiprinošie apstākļi ir :
1) minēti personu vārdi un/vai uzvārdi,
2) apvainojumi situācijās un situācijas, kas nemaz nav notikušas t.i. traktējama kā apmelošana.
3) citi mūsu juridiskā biroja izvērtētie goda un cieņas aizskarošie komentāri un apstākļi.

Kamēr notiek lietas izmeklēšana (pirmstiesas procedūra), un, lai atsauktu goda un cieņas aizskarošo komentāru autoru uzmeklēšanu un sodīšanu saskaņā ar Civilprocesa likumu par goda un cieņas aizskārumu internetā, aicinam un piedāvājam atbilstošo komentāru autorus labprātīgi vērsties pie šī portāla administrācijas ar lūgumu, lai tā izdzēš Jūsu ievietotos godu un cieņu aizskarošos komentārus no šī portāla. Tas attiecas uz visiem komentāriem, kuros minēti konkrēti vārdi un/vai uzvārdi, nepieklājīgi un aizvainojoši izteicieni un citas rupjības, necenzētas izpausmes, tādas kas pēc LR likumdošanas attiecināmas uz personas goda un cieņas aizskārumu internetā.
Ja goda un cieņas aizskarošie komentāri tiks izdzēsti PROVENTO administrācija apstiprina, ka atsauks ierosinātās lietas un atcels visas pretenzijas pret konkrētajiem godu un cieņu aizskarošo komentāru autoriem. Anonimitāte tiek garantēta.

Atgādinam, ka sakaņā ar LR likumdošanu goda un cieņu aizskarošu komentāru autors( -i) ir materiāli atbildīgs par cietušajam nodarītajiem zaudējumiem pilnā apmērā likumā noteiktajā kārtībā.

Saskaņā ar LR likumdošanu tikai šī portāla administrācija ir tiesīga izdzēst vai kā citādi koriģēt šī portāla saturu. Tātad, ja vēlaties izdzēst savu komentāru no šī portāla, Jums jāvēršas pie šī portāla uzturētāja ar lūgumu to izdarīt.

Aicinam, - Pirms raksti goda un cieņas aizskarošu komentāru- padomā!

Ceram uz sadarbību.

Ar cieņu
PROVENTO administrācija.

E Emīls1235 07.10.2016

Tie, kuri dzīvē nav neko sasnieguši un nesasniegs arī raksta šitos melus! Ja varat uzrakstīt tik absurdas lietas, tad pediņi!!! Tādi nu jūs latvieši esat- dzīvojat deviņstāvenē un norejat visus, kuri ir sasnieguši daudz vairāk, nekā jūs jebkad sasniegsiet.

B bumerangs 41 28.11.2017

Provento Uģi Vītolu pazīstu jau daudzus gadus.Pirkām auto un arī remontējam.Neko sliktu par apkalpošanu netiku manījis undzirdējis tikai pašu to labāko arī no paziņām.Mans brālis Elmārs arī bija vienmēr laipni gaidīts,kad tālaika Ņiva kādreiz prasījās pēc remonta.Veikalā strādāja arī Raimonds.Neko sliktu arī par viņa atieksmi pret klientiem nevaru teikt.Tā kā mīlīši ,nevajag izgāzt žulti uz tiem,kas nav to pelnījuši.Gan jau pašiem to vajadzēs norīt! Provento vēlu tā turpināt.Lai jums visiem vairāk patīkami klienti !Vēlu veiksmi! Uldis/

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы