ProVento - Nodokļus nemaksā.
Nodokļus nemaksā, uzņem cilvēkus darbā, līgumu neizveido atrunājoties ar grāmatvedes slimības iemeslu. Pats kantoris strādā ar mērķi nopelnīt ātrāk nepievēršot uzmanību preces kvalitātei. Neiesaku iegādāties preci. Nekvalitatīvs Ķīnas ražojums. Ar 80% rūpnīcas brāķiem.
Комментарии (8)
Šajā ierakstā sniegtā informācija ir nepatiesa un maldinoša.
Tajā izteiktie apgalvojumi neatbilst faktiskajiem apstākļiem un būtiski aizskar mūsu uzņēmuma reputāciju.
Tie ir vispārēji un neko neizsakoši, kādus jebkurš var šeit ierakstīt un pasniegt kā subjektīvu patiesību..
Uzņēmums darbojas saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, ievērojot darba tiesību un datu aizsardzības prasības, un mēs nepieļaujam apzinātu nepatiesas informācijas izplatīšanu.
Mēs aicinām ieraksta autoru un lasītājus atturēties no nepatiesu ziņu izplatīšanas. Nepatiesu un godu aizskarošu apgalvojumu gadījumā uzņēmums patur tiesības vērsties atbildīgo iestāžu vai tiesas ceļā.
Aicinam autoru dzēst šo sūdzību, pamatojoties:
• Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) 5. un 6. pantu (nepatiesa datu apstrāde bez tiesiska pamata),
• Latvijas Civillikuma 2352¹ pantu (tiesības uz godu un cieņu). Civiltiesiskās (Civillikums 2352¹ pants) – iespēja prasīt informācijas atsaukšanu un morālo kompensāciju.
kā arī kriminālkodekss (Goda un cieņas aizskaršana) 146 vai 147. pants
Nepatiess ir tikai komentārs ko uzrakstījis " administrators1234" t
Komersants proventus. 1) 80% viņu tehnika ir rūpnīcas brāķi neieteiktu nevienam tur kautko iegādāties. 2) VID jau ir ceļā, takā gatavojiet darbiniekiem līgumus ar atpakaļejošu datumu.
Ieteiktu tiem, kuri vēlas iegādāties preces no šī pārdevēja, padomāt divreiz. Cenas protams saldas jo saldas, bet kvalitāte ne tuvu izslavētajam "vācu tirgum". (viedoklis subjektīvais un pēc personīgās pieredzes). Ierīcēm pat nosaukumus īsti nevar atrast lol. Atliek paskatītities sūdzību vēsturi un viss taps skaidrs. Atbildes no pārdevēja agresīvas, draudošas ar citētiem likumiem, kuri nemaz neattiecas uz lietu. No no no.
Visticamāk gaidām kometārs ar septiņiem paragrāfiem. Cerams vismaz personalizēts.
Jā, tieši tā, valstī kārtība balstās uz likumiem, un pienākumi ir arī pircējam tai skaitā attieksmē pret iekārtām ko iegādājas un precēm, ko tie lieto. Šie visi negatīvie komentāri ir kā jau Latvijā pierasts, ja anonīmi tad tikai negatīvu žulti izgāzt. Patiesībā tie kas pa retam ir neapmierināti, kā rāda mūsu milzu pārdotais apjoms un tie niecīgie ir tikai tik maz, ka tos varam atcerēties katru vienu, tad vienmēr ir problēma tajā, ka pats lietotājs ir nevīžīgi, nemākulīgi vai ar brutālu attieksmi attiecies pret iegādāto iekārtu. Un tad vēl ir tāda kategorija, ka "Es varu darīt ko gribu, man jau pa garantiju (lasi- pa velti) saremontēs.., nemaz negribot uzzināt, ka garantija visos laikos attiecas tikai uz ražotāja brāķi, nevis uz salaušanu.. Tieši šim nolūkam mēs mūsu iekārtas pilnīgi visas izmēģinam, ko cik mums zināms, nedara citi tirgotāji, lai zinātu, ieteiktu un konsultētu, kā ar to jāapietas, kas jāievēro utt. To arī vienmēr izstāstam pircējiem, vēršam uzmanību uz vajadzīgajām lietām.. Protams šeit atkal ir kategorija,,- Es visu zinu, nemāci..! Bet kā jau pierasts, ir tā dīvānu ekspertu grupiņa, kura tad var šeit absolūti anonīmi un nesodīti par saviem apmelojošiem vārdiem izpausties, pilnīgi nesodīti, ievietot šos komentārus, kas patiesībā, saprātīgi domājošiem cilvēkiem liek smaidīt un mūs nekādi šis "samazgu portāls" neietekmē... Drīzāk šeit izskatās ka savu žulti izgāž tie, kam nav taisnība, bet kas citādi nekā nevar atriebties kā vien šādi anonīmi uzrakstot pēc principa, jo briesmīgāk jo labāk...
Savukārt atbildam uz šiem komentāriem tāpēc, ka atbildam par saviem darbiem un vārdiem un par katru gadījumu varam nest atbildību... kas dīvānu ekspertu žults kategorijai nav pieņemami...
Tur jau tā lieta, ka nest atbildību vari tikai komentāros, bet ne darbos. Komersants kurš iepērk lētas ķinas ražojuma preces, nevar nest par tām atbildību. Tādēļ arī ir tik daudz negatīvas atsauksmes.
Es tač teicu :D
За такие ответы от представителя фирмы, этот магазин нужно обоссать всем недовольным клиентам!
Par šādām atbildēm no firmas pārstāvja šo veikalu vajag apčurāt visiem neapmierinātajiem klientiem!