РешеноProVento - ProVento / Tirgoņi bez vainas apziņas
Iegādājos preci ar piegādi. Piegādes laika prece, jeb iekarta tika sabojāta. Uz jautājumu vai varam atgriezt pirkumu vai saremontēt, kaut detaļas lai iedod lai paši varētu sariktet atbilde viena! Ne mēs jums piegādājam ne mūsu problēmas (sazinies ar kurjeru)! Velies detaļas brauc pakaļ un iegadījies! Neiesaku nevienam šo iestādi!
Жалоба успешно разрешена
Ricardo33
20.05.2020
Pateicoties sudzibas.lv viss ir atrisinājies! Paldies! 👍🏻
Комментарии (2)
Labdien.
Mēs ļoti labi zinam šo gadījumu, kad Latvijas Ekspresspasts šo preci nogādāja Jums, pa ceļam to brutāli salaužot, jo attēlos ko esam redzējuši gan Jūs, gan mēs, tas skaidri redzams. Tāpat aicinam Jūs, nemelot par it kā neesošu pretimnākšanu! Mūsu uzņēmums atšķirībā no Ekspresspasta, ir veicis neskaitāmas sarakstes ar Jums, telefoniski konsultējis par veicamiem nelielajiem remontdarbiem, kuri nebūt nav sarežģīti, gan piedāvājis visa veida tehnisku palīdzību, gan iegādāties bojāto šķeldotāja izpūtēja kolektoriņu ar ievērojamu atlaidi. Šīs bojātās detaļas, ko redzam attēlos, iegādes summa ar atlaidi varētu būt apmēram Eur 6,- ar PVN, lai saprastu par kādu bojājuma apmēru ir runa kopumā.. Bet tā kā par mūsu piedāvātajiem risinājumiem Jūs nekādu interesi neesat izrādījis, tad prezumējam, ka pats jau sen šo problēmu esat atrisinājis un iekārta , iespējams, jau sen veiksmīgi strādā.. Jo, šīs bojātās detaļas nomaiņas ilgums ir dažas minūtes un nav nepieciešamas speciālas zināšanas.
Mūsu uzņēmums neuzņemas atbildību par piegādes kurjera sabojātu sūtījumu, - par to atbildības sadaļu, kas jāuzņemas transportētājam ,nevis preces pārdevējam.Tas, ka ekspresspasts savā atbildē gan Jums, gan mums, ciniski ir paziņojis, ka viņi par šo sūtījumu neuzņemas nekādu atbildību, tikai raksturo šī uzņēmuma patieso realitāti un komercprakses principus kopumā..
Mūsu uzņēmums šo preci nodeva Ekspresspasta kurjeram veselā, nebojātā veidā, ar kurjera parakstītu pieņemšanas dokumentu.
Mēs vienmēr esam atvērti jebkuras situācijas risināšanai, ja vien pats izteiksiet šādu vēlmi..
P.S. kad beidzot atbraucāt pie mums pēc salauzrtā izplūdes kolektoriņa, mēs Jums to vienkārši uzdāvinājām, kā arī vienojāmies, ka izņemsiet par mūsu uzņēmumu apmelojošu stāstu.
Aicinam turpmāk atšķirt atbildības, kurš par ko atbild, un tieši pārvadātājs,- Ekspresspasts bija tas, kas salauza šo preci transportēšanas laikā. Par Eksprespastu šis gadījums protams pārspēj visu iepriekš piedzīvoto...
Kas attiecas uz šo portālu, tad nekādu paziņojumu par šo sūdzību nekad un arī nevienu citu mūsu uzņēmums nav saņēmis, tie ir klaji meli, ko šeit raksta it kā portāls savā vārdā...!
Tāpat vēršam uzmanību uz to, ka šeit neko un nekādas sūdzības nevar atrisināt, tas ir tikai šī portāla kūrētāju ziņā...!
Tāpat šeit uzņēmums nekādu atbildi savā vārdā sniegt nevar, šeit šādu sadaļu nevar atrast, vai arī speciāli šeit šādi ir zveidota sistēma, lai to nevar atrast... Var atbildēt tikai komentāra veidā..!
Iespējams, ja daudzi uzņēmumi sāks šeit atbildēt, ka patiesi lietas ir notikušas, tad šim portālam nebūs vairs nekādas jēgas, kaut gan jau arī šobrīd milzums daudzi par šo portālu ironiski iesmej...
Šeit katrs anonīms ķengātājs var ierakstīt visu, ko vien vēlas, un par to viņam nekas nedraud...!, līdzīgi kā ar šo gadījumu ar Ekspresspasta salauzto preci...!
Interesanti, ka šis klients tā arī nesaprata, ka mūsu uzņēmums nav Ekspresspasts, uzskatīja, ka ja pārvadātājs salauzis, tad nevis Ekspresspasts atbildīgs, bet atbildam mēs, tirgotāji ...!?
Gadās arī šādi klienti... diemžēl...
Ja šī diskusija turpinās izvērsties vairāk, tad nosauksim šo klientu vārdā no Mārupes...
Savukārt šo kientu personīgi aicinam vienkārši izņemt šo nepamatoto sūdzību nevis "uztaisīt" to par "atrisinātu"
Tad pazūdīs arī mūsu komentāri. (šis adresēts klientam no Mārupes..)