ProVento - Drausmīgs serviss/krāpšana
Iegādājoties preci, tika konstatēts bojājums, sazinoties ar firmu un tās galveno cilvēku, par apskati/garantiju, atbilde pats vainīgs, neko netaisos pat skatīties. !
Kā arī sekoja ņirgāšanās!
Drausmīgi agresīvi, neapmierināts vīrietis, kauns par tādu uzņēmumu un šādiem cilvēkiem!
Mīļie cilvēki, neapsveriet pat domu tur kaut ko iegādāties, kantoris zem katras kritikas...
Комментарии (5)
Šī ir sūdzība, par kuru nekas nav skaidrs, un tādu var uzrakstīt pilnīgi jebkurš, kam ienāk prātā, kas arī kopumā spilgti raksturo šo, piedodiet, mēslu uzkrāšanās saitu. Tā kā neko nav iespējams ne atrisināt, ne saprast, tad jādomā, ka tā ir kāda dīvānu aktīvista apzināts veikums, jo citādi, atklāti risināt būtu par gļēvu. Mēs vienmēr esam ļoti pretimnākoši,- ja ir kāds bojājums, tad tas tiek atrisināts nekavējoties. Neatkarīgi no tā, vai tas ir garantijas vai pēcgarantijas gadījums, visu izskaidrojam, izstāstam un parādam. Katrs pircējs mums ir nozīmīgs. Savukārt šajā saitā pilnīgi jebkurš var izpausties kā vien vēlas, īpaši tie, kam drosme ir tikai tad, kad anonīms, un ir par gļēvu, lai lietas risinātu civilizēti un konstruktīvi. Visam šim saitam kopumā nav nekādas objektivitātes, katrs var izpausties un apmelot citus kā vien vēlas un par to nekāda atbildība nedraud...
Ja? Un kā tad ar Jūsu ^,drosmīgo ^ Uģa kungu ,ja nemaldos kā sauc šo kungu?,
Sazinoties par problēmu, teica, lai atsūtam čeku, ka ir pirkts pie Jums ,jo nedzīvojam 5 km attālumā ,bet 130 km , nosūtot čeku, tālāk sekoja zvans - caur wpp tikai plikas vecenes sūta, tas Jūsu prāt ir nopietna apkalpošana?
Pretīgi, lai stājas priekšā Jūsu Uģis ,vai kā viņu sauc, jau pat negribu atcerēties, kur ir Jūsu augstā apkalpošana? Neviss cilvēks, kurš stāv aiz viņa.
Dīvāna aktīvisti varat būt tikai Jūs, te raksta strādājoši, normāli cilvēki atsauksmi par Jūsu kantori ,nomainiet darbiniekus un nebūs jātērē tad laiks uz sūdzībām, jauku dienu! :)
Kā lai reaģē uz šādu deklasētu ierakstu šajā, piedodiet, mēslu saitā, nav saprātīgam skaidrs. Ir skaidrs tas, ka ar pieminēto kungu šeit nav ne mazākā sakara, izskatās, ka tā ir tā viena klienta bandītiskā manierē notikusī saruna, kas bija ar mūsu darbinieku par priekšapsildi, kad zvanīja laikam jau šī pati persona un šādā deklasētā, izacinošā un nepieklājīgā manierē sarunājās, par viņaprāt, sabojātu ierīci, uz ko tika atbildēts, ka jāved pie mums uz garantijas pārbaudi, bet ja tiks konstatēts, ka iekšas ir izkusušas, kas ir nepareizas uzstādīšanas rezultāts, tad garantijas gadījums tas nebūs. Teica, ka vedīšot tik un tā, bet līdz šim nekādas ne ziņas, ne miņas ne atvestas ierīces tā arī nav bijis, laikam jau saprata, "ko ēdis"... Visticamāk jau arī pieminēto whatsapp šī persona ir saņēmusi no kāda cita adresāta, bet šajā mēslu saitā jau visu ko var sarakstīt un šai vietai nav objektivitātes nekādas. Meli, meli un vēlreiz meli... Pie kam šis gadījums nu ir īpašs šedevrs savā degradētības demonstrēšanas manierē...
Kātad. Pilnīgi jebkurš par pilnīgi jebkuru uzņēmumu kas ienāk prātā te raksta neadekvātas sūdzības, tā iznāk? Varbūt pameklējiet vainu sevī. Man šķiet ka par provento jau bija sūdzība par agresīvu komunikāciju.
Jāpiemin, ka šis uzņēmums īpaši mīl skaidru naudu! Domājas, ka VID arī būtu ko izmeklēt šī vecā šarlatāna kantorī