ProVento - Krāpšana, slikts serviss
Labdien, veikalā Provento tika iegādāts Metināmais pusautomāts MIG/MMA MIG-250 NI , 2 funkcijas -pusautomāts/elektroda metināšana vienā ierīcē 250A, ar piebildi Vācu kvalitāte un tiek nodrošināts arī pēcgarantijas serviss. Pēc 2 gadu lietošanas parādījas defekti, tika aizvests uz veikalu uz "pēcgarantijas servissu" vienojāmies sākumā par diagnostiku (25eur) pēc nepilnas nedēļas saņēmu zvanu ka ir atrastas bojātas detāļas (apm 100eur) remonts. Piekritu uz remontu. Pagajušas divas nedēlas, zvanu uz veikalu lai noskaidrotu kad varēšu saņemt atpakaļ preci, (atbilde: pagaidām neko nevaram pateikt) , vēl pēc divām nedēļām zvanu jautāju, (atbilde: vel neko nevarot pateikt lai gaida) cenšoties precizēt informācīju saņēmu pretī ļoti negatīvu apkalpošanu. Vēl pēc divu mēnešu gaidīšanas saņēmu zvanu. (diemžēl mēs šo aparātu nevaram sataisīt "bijis pie 3 meistariem', samierinoties ar domu savācu aparātu, kā ari remonta laikā bija pazudušas daļas no metināmā aparāta, bet diagnostikas 25 eur nebija jamakā. Lai nu patur rezerves daļas sev.
Apalpošana ļoti slikta, personāls arī nav diez ko labs. Cilvēku maldināšana ar "vācu kvalitāti"
Комментарии (11)
Tāpat kā made in germany benzīna motorzāģi par 45 eur :D
PROVENTO netirgo zāģus par 45 Eur kā tādus
atbildēsim par vārdiem...
Es neteicu, ka Jūs tirgojat! Vnk uz pakām ir made in germany, finland utt. Atbildi par savu veikala hlamu, puika :D.
Uzņēmuma atbilde klientam.
Rainer Ginter!
Ja vien tas bijāt, kas nodeva šo aparātu mums remontā..!
Šis metināmais aparāts, par ko ir runa, pie mums nonāca ar ievērojamām lietojuma pazīmēm, tādām, kādas rodas rūpnīcas vai ražotnes nepārtrauktas darbības rezultātā... Ja tas gadījumā tā nav, tad nevīžīga attieksme pret šo aparātu bija acīm redzami briesmīga... nu ļooti nolietots tas bija.. jūs varētu šeit atsūtīt tā aparāta fotogrāfijas, lai visi redz, par ko patiesībā ir runa...
Mūsu uzdevums nav būt blakus un, piedodiet, "uzvaktēt", kas un kā tiek strādāts ar šo aparātu.. bet kaut kas tam ir tāā.. nodedzināts, ka plate tam bija jāmaina.
Tomēr, lai ietaupītu jūsu līdzekļus mēs tiešām centāmies to salabot, nemainot plati, bet nomainot tikai nepieciešamās detaļas, kas bija jāpasūta no rūpnīcas. Tā kā šis bija rets gadījums, uz vietas šīs detaļas neturam...
Kā jau zināms, šobrīd visas piegādes no ārzemēm kavējas, un mūsu gadījums nebija izņēmums, tas nebija no mums atkarīgs..
Šie aparāti tiešām ir ar Vācijas tirgum paredzēto kvalitāti, jo šis koncerns tos eksportē uz Rietumeiropu un ASV.
Un par visu jūs taču tikāt regulāri informēts, vai ne, un kad saņēmāt atpakaļ aparātu, tad kastē bija arī bojātās detaļas, to redzējāt, un bijāt informēts, vai ne..? Kāpēc tagad tāda zema līmeņa melošana..? Vai tāpēc, ka šajā portāla patiesībā katrs var gānīties, cik patīk, un par to nekas nedraud..? Vai varbūt negaidījāt, ka atbildēsim, kā patiesībā bija...?
Un vai nebija tā, ka pats ilgstoši nebraucāt pakaļ savam aparātam, ka vairākkārt zvanījām, vēl pieskaitot tās reizes, kad nebijāt sazvanāms, un lūdzām to saņemt?
Mēs nezinam, kas ar šo aparātu ir darīts, kā to vispār var šādi 'nobendēt", (kā izteicās meistars..), bet šie aparāti ir ar ļoti augstu kvalitāti, tos tirgojam jau ilgstoši gadiem, kā arī turpmāk tirgosim, bet tas, ka šādi iznīcināts šis metināmais ir tikai un vienīgi pašā lietotāja vainas dēļ.. Baisais tā nolietojuma skats vien par to liecināja, cik briesmīgi nevīžīgi ar to ir strādāts...
Pieļaujam, ka tam, kurš ar to metina būtu nekavējoties jāpaaugstina metinātāja kvalifikācija vai vismaz elementāra izpratne par iekārtas/instrumenta lietošanu... starp citu, vai tai personai, kas šo lietoja ir atbilstoša metinātāja izglītība, ko māca skolā vairākus gadus...?
Mūsu personāls ir ļoti labs un ar vislabāko atbildības sajūtu, - par visu tikāt laicīgi informēts, atrādījām ko atdodam atpakaļ, tur bija pilns komplekts bez nevienas pazudušas detaļas, vai tā nebija...pats taču pārbaudījāt...? - pretēji tam ko tagad pēķšņi sagrozat, par visu paskaidrojām un izstāstījām, sazvanījāmies vairākkārtīgi, un it kā visu sapratāt... Vai tad tā nebija...?
Šo aparātu var saremontēt, bet kā jau skaidri paskaidrojām, tad remonta izmaksas būs gandrīz tādas pašas, kā jauna aparāta iegāde... pie kam tas aparāts bija vienkārši "nolietots/iznīcināts.." Jūs taču par to informēja, vai ne...?
Tā taču viss bija kā mēs te tagad paskaidrojām, vai ne...?
Tik vien, kā lēta gānīšanās ar faktu sagrozīšanu... piedodiet, nožēlojami...
Un šim portālam kopumā joprojām nav nekādas objektivitātes, - katrs, kuram ir vēlme vai problēmas, šeit var izgānīties, kā vien patīk, melot, kā vien patīk, un galvenais, ka par to nekas nedraud par neslavas celšanu...
Metiņatāja izglītība :D. Protams, ir āmuri, kas prot tehniku nobeigt, bet te jau sākas veikala gudrināšanās. Un, personāls ir augsti kvalificēts :D. Personālam ir 5 gadi metinātāja izglītība? :D
Jā, mūsu personāls ir augsti kvalificēts ar atbilstošām izglītībām..
Bet ko laikam nevar teikt par kādu citu, kas te atkal gānās... Lai jauka diena!
Strādājis esmu ar šiem taviem štruntiem vairāk, kā tu esi tirgojis. Nolikt plauktā hlamu un slavēt prot jebkurš mērkaķis. Atzīt, ka esi tirgojis sūdu, reti kurš grib. Tāpēc jau gānās cilvēki, ka apjāj tādi kā tu.
Šeit varat apskatīt zavnu žurnālu ar provento, kuri man ir zvanījuši neskaitāmas reizes. Kā arī otrs pielikums ar aparātu pēc remonta. Mīļie provento darbinieki aizejiet uz veikalu apskatāmies šo aparātu un atrodiet vienu atšķirību, pateikšu priekšā viens no jūsu 3 meistariem pie kā centāties saremontēt aparātu nav pielikuši atpakaļ rokturi. PS vien plastmasas detaļa.
Lai mājas vajadzībām nopirktu metināmo vajag mācīties skolā vai iet speciālus kursus? Kādēļ veikalā netiek prasīts metinātāja sertifikāts pārdodot šo preci?
Mūsdienās daudzas preces nekalpo ilgāk arī par garantijas laiku, bet nevajag apgalvot ka tas ir Vācijas tirgum.
Personāls ar augstu kvalifikācijas līmeni. Kāda no telefona sarunām ar veikala darbinieci, pēc vairāku vārdu pārmīšanas, es apgalvoju ka tiks rakstīta sūdzība veikalā darbiniece atbildēja (droši rakstiet mums būs ko atbildēt!
Šis aparāts nav izmantots industriālās nozarēs, bet gan piemājas saimniecībā sametinat kādu dzeslgabalu. Ps profesionālis pie šāda aparāta neķeras klāt.
Atbilde sūdzētājam..
1) Jā, tieši šādu, bez roktura, nesaliktu aparātu mēs arī atdevām, ko pats redzējāt, tikāt informēts un nekādu
pretenziju nebija par to vispār..
2) arī kastē bija tās detaļas, kas arī tika parādīts, tā taču bija vai ne..?
Kāpēc tagad pēkšņi jautājums par nepieliktu rokturi..?
3) jā, gan mājas, gan profesionālai metināšanai ir vajadzīga apmācība, jo pats metināšanas process taču nav
atšķirīgs, vai ne..?
4) Jā tā būtu ļoti pareizi prasīt metinātāja apliecību, bet to diemžēl likumdošana neprasa.
5) ja aparātus pārdotu tiem, kas ir mācījušies, tad atkristu daudzas, piedodiet, šīs nozares "visupratēju"
neizglītotības problēmas, kā tas izskatās arī šajā gadījumā.. Skolā tai skaitā, māca arī, kā jāapietas ar
mašīniekārtām, lai tās nenovestu līdz šādam iznākumam..
Bet diemžēl ne reti, - zināšanas tiek uzskatītas tikai par lieku nevajadzīgu greznību...
6) jā pareizi,mums ir un būs ko teikt, jo meistaram tā arī nebija izskaidrojuma, kā ir bijis iespējams šo metināmo tik ļoti nobendēt...
Tas var būt dažādu iemeslu dēļ, piem. gan aparātam stāvot mitrās telpās, gan sprieguma svārstību rezultātā, kas jau ir elektrības piegādātāja problēma, kura ne reti ir satopama, it īpaši ārpus galvaspilsētas... gan arī pazemināts spriegums vakaros ir liela problēma...
6) mūsu uzņēmumā tieši šāds aparāts jau kalpo apm 6 gadus, katrs var iebraukt, apskatīties, izmēģināt..
Mūsu preces mēs paši izmēģinam un lietojam, lai detalizēti zinātu ko piedāvājam pircējiem.
7) Bēdīgi, ka tikai pēc dažu dzelzsgabalu sametināšanas šis aparāts ir tik nožēlojamā paskatā...
Tātad šī neauglīgā diskusija ir par aparāta pēcgarantijas remontu, kura bojājums radies ne ražotāja vainas dēļ, un kura remonta izmaksas ir gandrīz vienādas ar jauna aparāta cenu...? Par šo ir šis stāsts..!
Par šo viss jau iepriekš no mūsu puses detalizēti paskaidrots, aicinam izbeigt demagoģiju un vairs neturpināt sevi diskreditēt.. cerībā, ka zinat šī vārda lietojumu..
1) Šādu nealiktu atgriezāt, Jūsu nepielikto rokturi un bojātās detaļas kastē ar metināmo aprātu nesaņēmu, varbūt ielikāt citur? Līdz ar metināmo saņēmu tikai klāt pieliktu Provento vizītkarti un nodošanas aktu.
2) kastē nekādu citu detaļu nebija, kā pirmajā punktā minēju kastes saturs
2.1) metināmais aparāts ar viziem vadiem, bet bez roktura
2.2) Jūsu veikala vizītkarte
2.3) Nodošanas akts.
3) Diemžēl visi cilvēki kas metina nav ar atbilstošu kvalifikācīju. Daudz kas notiek pašapmācības ceļā.
4) Tad jums to vajdzētu sākt darīt
5) Iztiksim bez liekiem komentāriem, Jūsu kolektīvs tak visu prot lieliski.
6) kādēl remonta laikā klientam nebija informācīja par šo tik ļoti nobendēto aparātu? šim aparātam nav tik ļoti liela jauda lai noslogotu vesalas mazpilsētas tīklu! Kur tad šo jūsu aparātu vajdzētu uzglabāt ? Jūsu veikala plauktā vienīgi mitrums netiks klāt. Ārpus galvaspilsētas tie vairs nav cilvēki?
6) OTRS SESTAIS PUNKTS. Ļoti lieliski ka Jums pašiem šis aprāts kalpo.
7) lūdzu paskaidrojiet kur jūs redzējāt šo briesmīgo paskatu?(pievienošu vēlreiz pielikumu) Dažas švīkas uz aparāta vai arī noputējis? Strādājot ar jebkādu elektro iekārtu viss ar laiku nolietojās.
8) ši diskusīja bija paredzēta kā atsauksme citiem jūsu klientiem. Galvenā doma bija padalīties ar iespaidu lai citi cilvēki zin jau laicīgi ar ko rēķināties
9) Kapēc pec mana pielikuma (zvana žurnāla) Jūs vairs neapgalvojat ka esat man zvanījuši vairākas reizes ?
10) Saprotu ka jūs nekad nekļūdaties un esat balti nevainīgi jēriņi?
JAUKU DIENU!
Atbilde sūdzētājam..!
Tā kā šo aparātu kvalitāte ir ļoti laba, tad tie uz remontu mums, pie tā pārdotā milzīgā apjoma, ir gaužām reti..
Tāpēc par katru reto gadījumu ir iespējams labi atcerēties, kāda bija konkrētā gadījuma vēsture..
1) Telefonsarunā pirms vēl aparāta saņemšanas mums ar Jums bija sarunas par aparāta stāvokli, tā taču bija, vai ne..?
2) Jūs pats mutiski apgalvojāt un piekritāt, ka tas jau ir nokalpojis un ka saprotat situāciju.. -tā taču bija vai ne..?
3) Mēs Jums izsniedzām aparātu ar visu rokturi, neizjauktu, pie kā arī bija piestiprināta remonta kvīts, tā taču bija vai ne..?
4) mēs aparātu izsniedzām pavisam citā kastē, kas nebija oriģinālais iepakojums,- ne tajā kastē, kas redzama attēlā,- tā taču bija, vai ne..?
5) vadi šim aparātam pie mums nemaz klāt pie remonta nebija, pretēji tam, kas redzams saņemtajā attēlā, aparāts pie mums nonāca remontā bez vadiem,- tā taču bija vai ne...?
6) Vēl trakāk, - tas elektroda turētāja vads kas attēlā ir kastē, nemaz nav mūsu..!, ar tāda dizaina rokturiem mūsu aparāti netiek komplektēti...!
Tie, kas šo gānīšanās un melu portālu apmeklē, arī tagad var arī apskatīt, kādā nolietotā paskatā tas aparāts arī
ir... arī izrauts roktura apvalks ir redzams...
Aicinam izbeigt izplatīt šos drausmīgos melus... vai tiešām nebūs gana...