www.picturehappy.lv - Slikta kvalitāte
Neiesaku pasūtīt jebko www.picturehappy.lv. Lētās cenas neatsvērs iztērētos nervus brāķa gadījumā.
1) jāmaksā iepriekš, kas nozīmē, ka naudu atpakaļ nedabūsiet. Ja esat samaksājis- pats vainīgs, ja rezultāts nepatīk,
2) tur strādā civēki, kas, acīredzot, neko daudz no foto kvalitātes nesajēdz, jo runāt par kvalitāti ar viņiem ir bezjēdzīgi,
3) Lēni strādā,
4) problēmas nerisina nemaz, skat. 1).
Комментарии (21)
Uztaisīju kāzu bildi aptuveni 90*60. Sanāca vnk super, paldies. Un nemaz tik ilgi nebija jāgaida... :)
Var jau būt, ka saņēmuši sliktas kvalitātes failu viņi neskatās, bet tikai mauc... tad gan publisku pērienu vajadzētu!!!
Man arī tikai labākās atsauksmes par šo uzņēmumu. Strādā ātri un kvalitatīvi.Kalendārs, ko pasūtīju ideāls, kanva vēl labāka, kā bildē.
viņu mājaslapa strādā nekorekti, kā rezultātā bilžu kvalitāte slikta. un vipnuprāt pats vainīgs. ļoti nepatīakma, neatsaucīga apkalpošana.
nezinu kam kas ātri strādāja - veicu pasūtījumu un teica, ka izpildīs 7 darba dienu laikā - pagājušas jau 20 darba dienas un tikai sola un sola, bet nauda jau samaksāta...
Vienreiz man pasūtījums tiešām par dienām 5 kavējās, bet otrajā reizē viss notika zibenīgi. Neko sliktu pagaidām nesaskatu.
pirmkārt, viņu lapā skaidri un gaiši pateikts, ka tas kāds būs gala rezultāts ir atkarīgs tikai no paša. Tas viss tur vairākas reizes atrunāts. Ja cilvēks nevīžo septiņreiz nomerīt un tikai tad griezt (kartīgi pārbaudīt bilžu kvalitāti, pirms pasūtīt), tad pats vainīgs! vai arī, ja nemāk rīkoties ar šo lapu, tad tak vajag lūgt padomu kadam gudrākam. Pati lēnā garā visu izpētīju un sanāca superīga foto grāmata. Katrai bildei uz tās uzklikšķinot ir iespējams redzēt tās kvalitātes novērtējumu. Arī pirms pasūtīšanas parasti tiek pabrīdināts, ja kaut kas nav kārtībā ar kvalitāti. Lūk tā:)
Ļoti neatsaucīgi savu kļūdi risināšanā - paši sacakarēja man albumus (bija ieliktas svešas bildes pa vidu) un līdz ar to nepaspēju tos uzdāvināt uz Z-svētkiem - gribēju nomainīt dažas bildes albumos un no jauna nodrukāt, jo tās vair nebūs Z-svētku dāvanas, bet pastulba un neatsucīga meitene skaidroja, ka nevarot nomainīt DAŽAS bildes albūmos, jo tas taču tas būtu jauns makets, tikai tehniki nodrukāt no jauna tos pašus...
ļoti neiesaku!!! Ja viss kār'tibā tad ok, bet ja nē, tad slinki, neizpalīdzigi un nesaprotoši www.picturehappy.lv!!!
"Paldies" par sabojātajām Z-svētku dāvānām un "lielisko" risinājumu, kuru izmetu miskatē!!!
Pasūtīju jau 4 grāmatas. Un tās nav sliktas, ir tiešam ļoti smuki, bet tagad atradu citu firmu!
Pēdēja grāmata tiek taisīta 10 dienas, un man negribas viņu tagad ņemt arā, jo kad es uzrakstīju jautājumu uz informācijas e-mail, kāpēc termiņš ir nokavēts ( nepaspēju uzdavināt ņe uz Ziemassvētkien, ne uz jauno gadu, kaut gan pasūtīju un apmaksāju 10.decembrī!), man neviens neatbildēja 48 stundu laikā, ka ir minēts mājāslapā. Kad uzzvanīju un pajautāju, atbilde bija - jūs varējat vēlāk saņēmt! (Par klientiem tiek aizmirsts. ) Bet lai noskaidrotu iemeslus vajadzīgs laiks, bija pateikts, un atzvanīs vēlāk. Protams, vairs nezvana...
Ne viena vārda pat par atvainošanos, vai ko tādu, kas varētu liecināt par to, ka viņī ir vispar ieinteresēti klientos????... Dīvaini... man tagad riebīgi negrības vair uz turieni iet(( Pagāja tie laiki kad klienti bija neizglītoti un nepasargāti, bet tas arī prasa laiku un spēku...
Un vēl viena grāmatā - tieši kāzu diemžēl, izkrita visas lappas, kaut gan bērnu nav un vienmēr ļōti uzmanīgi skatījamies. Neuzrakstīju vēl neko un negāju sūdzēties vēl, jo jau ir skaidra attieksme... sākšu ar PTAC, bet noteikti vairs neko nepāsūtīšu, jo problēmas viņi ne risināt ne dzirdēt negrib. Ir taču arī citas kompānijas, ir tikaj jāstrādā ar citam programmām, nedaudz sarežģitāk.((
Kvalitāte un cenas tiešām ir labas, par to šeit nav par ko sūdzēties. Esmu uztaisījis kādas 50 bildes izmērā 20x30, un visas bijušas ļoti labas (cik vien labs ir izejas fails).
Apkalpošana gan ir zem katras kritikas. Tā meitene, kas birojā pieņem un izsniedz bildes, šķiet ir neapmierinātības pūpēdis. Uz izgatavošanu ir arī ilgi jāgaida.
Ja iekļauties kaut kādos laika termiņos nav svarīgi, tad šis ir ļoti labs kantoris.
Droši vien pēdējā brīdī ar pasūtījāt, kad darbu daudz. Mēs arī uz svētkiem pasūtījām kalendāru. Mērījām un pētījām piecas reizes pirms pasūtījām. Bija sarežģījumi, bildes nebija tā kā paraugā, zvanījām - kopā problēma tika atrisināta un kalendārs ļoti jauks. Tiesa to visu darījām savlaicīgi - novembra beigās, neatlikām uz pēdējo brīdi. Pie reizes arī pasūtījām bildes ( ap 200) visas ļoti labas.
Esmu apmierināta ar viņu darbu :)
foto gramatas bija ļoti skaistas un atrak neka noteiktajā termiņā
Kā solīja, tā izgatavoja. 5 darba dienu laikā. Atsūtīja pat SMS, ka bildes gatavas. Mājas lapa gan varēja būt labāka. Ja taisa 300+ bildes, tad tā kadrēšanas funkcija ir neērta. Tāpēc taisu 12 x 15 un iztieku bez kadrēšanas. Vēl nepatīk, ka nav skaidrs kādā secībā bildes tiek izdrukātas, jo izmainīt secību pirms drukāšanas nav iespējams.
Esmu taisijusi gan bildes, gan foto gramatas, gan kalendarus, viss ir ok, vieniga nepatikama lieta ta, ka jau katru reizi sanemot bildes - viena dala ir izkadreta ta ka bildes ir metamas ara (vai nu vinu sistema nespej izkadret un saglabat bilzu kadrejumu, ko veicu pati, vai ari druka pec automatiskas kadresanas un pat neskatas.) Diemzel ta notiek katru reizi, kad tiek pasutitas bildes... ;-( nav ne laika ne nervu braukt ar braketam bildem un skaidroties, jo naudu atpakalj neatgusu un bildes vini nepienems.
Labdien, Hamster,
Diemžēl dažkārt sistēmā nezināma iemesla dēļ dažām bildēm tiek veikts nepareizs kadrējums. Ja tā ir noticis, lūdzu, atsūtiet informāciju uz e-pastu: [slēpt]@picturehappy.lv, kurā izstāstiet problēmas būtību un pievienojiet kaut dažas nofotografētas nepareizi izgatavotās bildes, lai varam redzēt problēmu. Šajā situācijā Jums tiks palūgts vēlreiz pasūtīt nepareizi izgatavotās bildes, kuras Jums tiks vēlreiz izgatavotas, protams, bez maksas.
Mēs vienmēr cenšamies rast risinājumu problēmām. Ja problēma ir radusies mūsu vainas, kļūmes dēļ, tā vienmēr tiek izlabota bez maksas un bez garām diskusijām.
Mēs būtu ļoti pateicīgi, ja pirms sprieduma izteikšanas, klienti piezvanītu un tomēr pajautātu, kāda iemesla dēļ ir radusies problēma un ko šajā gadījumā varētu darīt. Piezvanot un izrunājot problēmgadījumu, varētu uzzināt un saprast priekš turpmākajām reizēm no kurienes radusies problēma - vai klients kaut ko nav izpratis līdz galam, vai vaina ir mūsu pusē.
Cerībā uz veiksmīgu turpmāko sadarbību,
PICTURE HAPPY klientu serviss
Скажу что довольна сайтом 50/50.
Заказывала много фоток, сделала 4 фотокниги.
Только сайт работает не совсем корректно, к примеру использованые фотки прошу скрыть, чтобы 2 раза их не использовать, так он скрывает как то хитро, показывает и те и эти выборочно.
Как определить, на сколько темно-светло получится при распечатке? Мне ответили, типа смотри сама, как настройки твоего компа а у них все автоматически.
На сайте например нигде не сказано что лучше работать через firefox, через internet explorer browser глючило.
(хотя может уже это исправили)
Считаю что сама программа создания фотокниг не особо удобная.
Нашла другой иностранный сайт, делала там, удобней и быстрей.
В picturehappy плюс то, что можно выбрать качество печати.
Было бы конечно хорошо, если бы саму программку подредактировали, ведь "лицо" сайта сделаи ведь красиво.
Может не хватает живого "общения" с сайтом, в виде отзывов и комментариев. Тогда не пришлось бы писать здесь.
Спасибо.
Esmu ilggadēja PictureHappy kliente. Man viss ļoti patika un īpaši atsaucīgs personāls. Droši rekomendēju šo firmu savām paziņām.
Bet tagad izskatās ka viss mainās uz slikto pusi. Fotogrāmatas izveide izmantojot Internet explorer browser baigi gļukaina, bieži pat nevaru ienākt sistēma; ar Operu arī lielas problēmas. Par tehniskām prasībām viņu saita nekas nav teikts. Rakstīju mailu ar jautājumiem. Divas dienas pagāja, atbildes nav. Piezvanīju. Viņiem esot pirmā dzirdēšana ka ir kādas problēmas. Nē, viņi neko nelabos un nemainīs. Instalējiet Mozillu.
Man vēl ir pavisam niecīga cerība ka PictureHappy izlabosies kad vasara beigsies un visi atgriezīsies no atvaļinājumiem… ja nē – došos pie konkurentiem.
Pasūtīju uz Ziemassvētkiem divus kalendārus, bildes nekvalitatīvas (zilgani pelēkas), agrāk tā nebija.
Многолетний клиент PictureHappy!
Сайт - превосходный (возможности персонализировать фотокнигу или календарь - впечетляют)!
Продукция - качественная (ни одного брака ... тфу-тфу-тфу)!
Всегда укладываются в устоновленный срок (а во многих случаях - даже раньше)!
Столько позитивных эмоций - у меня и моих близких и друзей - не вызывает наверное ни одна латвийская компания!
p.s. сколько людей, столько и мнений ... НО, похоже - написавший пост: просто по-жизни недоволен (а таких "клиентов" пруд пруди)
Dada, как долго вы пользуетесь PictureHappy и через какой броузер?
Рада, что у Вас все благополучно и без брака:)
Но бдительность не повредит. Подруге пару недель назад распечатали книгу с обрезанным текстом. Она торопилась после работы - посмотрела по диагонали и заметила только дома, теперь уже поздно что-то исправлять. Решила оставить как есть.
А так - да, позитивный творческий сайт. Логин, кстати, починили - можно зайти с первого раза.
DADA - p.s. сколько людей, столько и мнений ... НО, похоже - написавший пост: просто по-жизни недоволен (а таких "клиентов" пруд пруди)
Klients ir klients un visur sagaida attiecīgu attieksmi un servisu. Arī es esmu PICTURE HAPPY ilggadējs klients, esmu taisījusi vairākas fotogrāmatas, un neesmu no, kā Jūs sakat, "neapmierināto kategorijas", taču, ja problēma IR, tad IR. Tas nav atkarīgs no tā, vai esi nūģis, vai ne, bet no SERVISA! Šobrīd man ir problēmas ar fotogrāmatu izveidi mājaslapā, jo viņu programma ir "gļukaina", mūždien kaut kas nojūk. Piemēram, tagad ir pazuduši visi fotogrāmatas teksti, kura ir veidota ilgā laika posmā un jau uz 40 lpp., un man tagad viss jāievada no jauna, jo viņiem esot bijušas "tehniskas problēmas"! Taču tekstu ievade no jauna man nav iespējama arī tāpēc, ka pēkšņi viņu programmā "gļuko" viens alfabēta burts - tas izdzēš visu tekstu! Problēma jau tāda, ka patiešām, kā te daudzi raksta - PICTURE HAPPY vāji cenšas risināt problēmas un palīdzēt. Viņi man nojauc visu fotogrāmatu savu "tehnisku kļūmju dēļ", bet risinājums ir jāmeklē man pašai - ievadīt visu tekstu no jauna, un par to burtu viņi piedāvāja ieinstalēt datorā kaut kādu mistisku programmu, kura neko man nav mainījusi, tikai datoru lieki piesārņojusi. Nu jau esmu izbesījusies veidot fotogrāmatu, kurai viņu programmā visu laiku kaut kas nojūk!