РешеноPicture Happy - Slikts serviss

Nolēmu izdrukāt bildes papīra formātā, taču mana pieredze izvērtās pagalam nepatīkama, jo saskāros ar ļoti netaktisku uzņēmuma personāla attieksmi, līdz pat tam ka uzņēmuma darbinieks lika saprast, ka pati esmu vainīga, jo nespēju orientēties viņu tehniskajos uzstādījumos, lai bildes koriģētu tā, lai tās izgatavotu kvalitatīvas. Lai gan zvanīju uz klientu centru un lūdzu pēc palīdzības, uz ko man atbildēja, ka profesionālās bildes apstrādāt vairs nevajag, viss būšot kārtībā. Pēc sarunas augšuplādēju bildes, atzīmēju ka korekcijas nav nepieciešamas un norādīju izmēru kādas vēlos saņemt. Liels bija mans pārsteigums, ka rezultātā saņēmu apgraizītas bildes, tāpat visas bildes bija ar stipru balinātu efektu, uc defekti. Vēl jo vairāk uzņēmuma ofisā man paziņoja, ka es neko no bilžu kvalitātes nesaprotu, ka bildes pamatā nav kvalitatīvas un fotogrāfs nav profesionālis. Lieki piebilst, ka mans sašutums bija liels tajā brīdī, jo pirms ierašanās šajā uzņēmumā paralēli uztaisīju tās pašas bildes, kā testu citā foto izdrukas salonā. Un par izbrīnu bez jebkādām papildus korekcijām bildes tika izgatavotas ideālas. Visas kontūras redzamas, visas krāsas dabiskas, visas bildē redzamās detaļas ar asu izšķirtspēju. Kad vēlējos šīs bildes uzrādīt darbiniece man atcirta, ka varot pat nemēģināt, viņu tas neinteresē. Redzot šādu attieksmi, kur futbols ir tikai vienos vārtos, jo darbiniece vairākas reizes uzsvēra, ka neticot manam zvanam uz klientu servisu un to, ka viņi ir snieguši nekvalitatīvu konsultāciju, es jau paaugstinātā tonī jautāju pēc risinājuma. Kā risinājumu man piedāvāja izgatavot testa bildes, kurām tiks veikta korekcija, taču lai izvērtētu kvalitāti man citā dienā atkārtoti pie viņiem jāierodas ofisā. Es no šādas iespējas atteicos, jo man nav iespējas skraidīt pa Rīgu darba laikā, lai apskatītu bildes. Turklāt sākuma pasūtījumā biju izvēlējusies kurjerpasta piegādi, ko pati apmaksāju. Un tā kā uzņēmums izgatavoja sliktas kvalitātes bildes sagaidīju, ka uzņēmums nodrošinās testa bilžu piegādi. Bet nekā. Tā kā atteicos no šīs opcijas darbiniece piedāvāja testa bildes ieskanēt un iesūtīt pa epastu. Bet, kas ir interesantākais, visas sarunas laikā darbiniece man norādīja uz to, ka man ir slikti noregulēts datora monitors, caur kuru skatoties augšuplādēju bildes. Līdz ar ko tās ir izgatavotas attiecīgajā kvalitātē. Tai pat laikā man piedāvāja iesūtīt elektroniski testa bildes, lai tajā pašā monitorā es novērtēju to kvalitāti. Zināma pretruna, vai ne? Redzot, ka saruna nesokas, un to ka es ar katru neprofesionālu atbildi kļūstu dusmīgāka, man piedāvāja aizpildīt iesniegumu iemaksātās naudas atgriešanai. Un tikai tad kad ar liekām mokām iesniegums tika uzrakstīts, jo darbiniece nespēja skaidri nokomentēt, ko šajā iesniegumā ir jāraksta (man iedeva baltu lapu!) viņa beigās nomurmināja, ka es tāpat neko nepanākšot, jo vadība principā šādas sūdzības noraida. Par savu sašutumu es vairs nerakstīšu.
Tajā brīdī sarunai pievienojās, pieļauju, vadītāja. Kura pirmām kārtām sāka mani apvainot un draudēt ar patērētāju tiesību aizsardzības centru. Ka 100% manu prasību noraidīs, ja bildes tiks nodotas uz ekspertīzi, un kā es uzdrīkstos ar viņiem vispār tā runāt. Šajā gan brīdī pati uzliku uz galda kvalitatīvi izgatavotās kopijas citā uzņēmumā un uzstāju tās salīdzināt. Un te bija vēl viens pārsteigums. Otrā darbiniece salīdzināja bildes un savai kolēģei pateica, ka nav vērts taisīt atkārtotus testu, jo uzlabot pirmā veikuma kvalitāti tāpat nevarēs. Un, tā vietā, lai atzītu savu kļūdu nepamierinātā balsī atcirta, ka nauda tiks atgriezta. Un lai es ejot un taisot bildes, kur pašai patīkot. Jāpiebilst naudu patiešām atgrieza, bet tik un tā nevienam neiesaku izvēlēties šī uzņēmuma pakalpojumus. Jo stundu ko pavadīju viņu ofisā un patērētos nervus neviens nekompensēs. Slikts serviss un neprofesionāli darbinieki!

Жалоба успешно разрешена Sandra 18.12.2017

Iemaksātā nauda tika atgriezta

S

Комментарии (4)

Dainis 18.12.2017

Būtu vienkārši aizgājusi uz citu salonu, Rīgā tādu netrūkst.

S Sandra 19.12.2017

Tagad noteikti izvēlēšos citu salonu!

C critical thinker 18.12.2017

uztaisa testu vienā vietā un iet tālāk uz citu? kāpēc?

S Sandra 19.12.2017

Tests tika veikts pēc tam, kad Picture happy izgatavoja nekvalitatīvas bildes un mēģināja pārliecināt, ka vaina ir bilžu kvalitātē!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы