www.picturehappy.lv - Neapmierinošs serviss un attieksme
Neesmu apmierināts ar darbinieku attieksmi, jo, kad biju saņēmis izdrukāto lielformāta fotogrāfiju, nebiju apmierināts ar gala rezultātu un nosūtīju e-pastu ar sūdzību par to. Pēc neilga laika pienāca zvans no uzņēmuma un tur runāja ļoti agresīva sieviete, kura nolasīja lekciju par to, ko es esmu darījis nepareizi (principā netieši norādīja uz to, ka esmu stulbs), un beigās piedāvāja "super" ieteikumu - ar 25% atlaidi izdrukāt vēlreiz šo fotogrāfiju.
Man šāda pieeja šķiet nepieņemama, Pat arī, ja es nepareizi ko izdarīju, tad pēc pareiza marketinga uzņēmums sniegtu lielāku palīdzību un noteikti neko nepārmestu klientam, jo klients ne vienmēr saprot visu tik labi kā pakalpojuma sniedzējs (tā arī vajadzētu būt, ka pak.sniedzējs ir profesionālis un saprot vairāk).
Комментарии (5)
Pasūtīju fotogrāmatu, uztaisīja divas dienas nekā solīja, tas būtu pozitīvi, bet skatos viena bilde grāmatā ir tāda, ka cilvēkam ir tikai redzama pusgalva, pārbaudot pirms nodošanas iespiest noteikti tā nebija, un neuzrādīja nekādas kļūdas. Zvanīju uz turieni pēc grāmatas saņemšanas, viņi teica, ka nekad neko nepārbaudot, un ja arī ievēro, ka ir kaut kas ne tā, tad teica, ka cilvēki ir dažādi un domāja, ka mēs tā gribam, lai tas cilvēks tur ir ar pusgalvu. Biju pārsteigta, ka neapskatās pirms drukāšanas vai viss ir kārtībā, ja ievēro kādas problēmas, tad taču klientam var uzzvanīt un pārjautāt, vai tiešām jūs tā gribējāt?
Nu vismaz man šķiet, ka tā būtu tikai cilvēciska attieksme pret klientu, parādot to, ka katrs klients ir svarīgs.
Labdien, Eduard,
Saņemot sūdzību no klienta, mēs vienmēr mēģinām saprast un noskaidrot kāda iemesla dēļ radusies sūdzībā norādītā problēma.
Mēs cenšamies rast risinājumu problēmām. Ja problēma ir radusies mūsu vainas, kļūmes dēļ, tā vienmēr tiek izlabota bez maksas un bez garām diskusijām, taču, ja probēma radusies klienta kļūmes dēļ, mēs klientam cenšamies pēc iespējas sīkāk un precīzāk izskaidrot kādēļ tā radusies un tos noteikti nevajadzētu uzvert kā pārmetumus vai apvainojumus.
Sniedzot šādu skaidrojumu, mūsu mēŗķis nav likt klientam sajusties nepatīkami, bet gan norādīt uz lietām, kas netika veiktas pie pasūtījuma noformēšanas, kā rezultātā ir radusies sūdzībā aprakstītā problēma. Tas tiek darīts ar mērķi - izskaidrot klientam kādēļ šī problēma ir radusies un ko darīt, lai no tās izvairītos nākotnē.
Pēc problēmas skaidrojuma vienmēr tiek piedāvāts risinājums, Jūsu gadījumā tika piedāvāta iespēja vēlreiz veikt pasūtījumu, kura izgatavošanai tiktu piemēŗota ataide 25% apmērā, no kuras Jūs atteicāties.
Piedāvātā atlaide ir labas gribas solis no mūsu puses, ņemot verā to, ka Jūsu pasūtītā un saņemtā izdruka ir izgatavota kvalitatīvi un atbilstoši tam, kā tika veikts pasūtījums - no mūsu puses nav pieļautas kļūdas un nav saražots brāķis.
Mums ir ļoti žēl, ja mūsu situācijas skaidrojumi un piedāvātais risinājums Jums likās nepieņemami.
Cerībā uz veiksmīgu turpmāko sadarbību,
PICTURE HAPPY klientu serviss
Labdien, Sieviete 67,
Veidojot grāmatu www.picturehappy.lv, klientam tiek piedāvātas dažādas iespējas kā šo grāmatu rediģēt, un katrs klients to dara tā, kā uzskata par pareizu.
Pirms pasūtīšanas klientam tiek atvērts “apskates” solis, kura grāmata tiek attēlota tā kā tā ir salikta un tiks izdrukāta. Šajā solī klients tiek mudināts grāmatu vēlreiz pārskatīt un pārbaudīt pirms pasūtījuma veikšanas. Tālāk, pirms produkta ievietošanas pirkumu grozā, kients dod savu piekrišanu, ka Fotogrāmata tiek nodrukāta pēc attēlotā maketa, kāds tas tiek apskatīts palielinājumā, kā arī tiek dota piekrišana minētajiem nosacījumiem, kurus izlasīt ir klienta pienākums. Diemžēl, mēs nespējam pārbaudīt vai tas tiek izdarīts, jo pasūtījums tiek noformēts tiešsaistē.
Šie nosacījumi pastāv tādēļ, ka viss pasūtīšanas un ražošanas process ir automatizēts, un līdz ar to, veikt izmaiņas jau pēc pabeigta pasūtījuma, ir neiespējami.
Pirms pasūtījuma veikšanas mēs mudinam klientu pārbaudīt vai makets atbilst klienta vēlmēm:
• vai visas bildes ir izkadrētas tā kā Jūs to vēlaties;
• vai bildes ir pietiekamā izšķirtspējā (par nepietiekamu bildes kvalitāti klients tiek brīdināts jau grāmatas izveides procesā - uz bildes parādās dzeltens trijstūris ar melnu izsaukuma zīmi);
• vai visi teksti ir attēloti pilnībā un vai tajos nav kļūdas;
• vai ir visas lappuses, vai foni ir pareizi, vai lappušu numuri ir ieslēgti utt..
Ja šajā solī klients konstatē, ka attēlotais makets neatbist viņa prasībām, viņam ir iespēja doties atpakaļ un veikt nepieciešamos labojumus. Ja attēlotais makets atbilst klienta prasībām - klients dod tam savu apstiprinājumu un noformē pasūtījumu.
Tā kā mēs esam saņēmuši klienta apstiprinājumu maketam, un pirms tam esam brīdinājuši par to, ka process ir automatizēts un tajā nav iespējams veikt izmaiņas, mums nav pamata domāt, ka tas ko Jūs esat pasūtījusi neatbilst Jūsu vēlmēm.
Mūsu darbā tiešām katrs klients mums ir īpašs, un mēs nenogurstoši strādājam pie tā, lai visi procesi un soļi mūsu mājas lapā būtu viegli izpildāmi un saprotami visiem klientiem, kā arī cenšamies palīdzēt, ja tas ir iespējams. Taču, tā kā daudzi ražošanas procesi ir automatizēti un tajos nav iespējams iejaukties un veikt labojumus, lūdzam savus kientus pirms pasūtījuma nosūtīšanas to uzmanīgi apskatīt un pārbaudīt, lai laicīgi tiktu novērstas jebkādas iespējamās kļūdas.
Mēs ļoti cenšamies izveidot klientiem draudzīgu un viegli saprotamu personalizētu foto produktu izveides vidi, taču ir tehniski ierobežojumi, kurus mēs nevaram apiet. Tāpēc, mēs ļoti lūdzam visus savus klientus pret foto produktu izveidi attiekties atbildīgi, pārbaudīt tos un pārliecināties, ka tiešām izveidotais produkts atbilst klienta vēlmēm.
Ja ir kaut kādas neskaidrības, lūdzu, labāk piezvaniet vai uzrakstiet pirms pasūtījuma noformēšanas un pajautājiet, kā pareizi darīt, lai izvairītos no kļūmēm un nepatīkamiem pārsteigumiem, jo tad vēl ir iespējams veikt nepieciešamās izmaiņas.
Esam ļoti pateicīgi Jums par sapratni!
PICTURE HAPPY klientu serviss
Diemžēl arī mana attieskme pret šo kompāniju ir strauji mainījusies... Vairākus gadus picturehappy.lv pasūtīju kalendārus un fotogrāmatas Ziemassvētkiem kā dāvanas un tik tiešām viss bija labi - gan apkalpošana, gan kvalitāte. Arī bilžu izkārtojums bija tāds kā pasūtīju, arī vāki un viss apmierināja.
Šogad ir fantastiski nepatīkama pieredze. Agrāk manus pasūtījumus parasti izgatavoja 3-4 dienu laikā, taču šogad paiet jau 8 dienas un pasūtījuma kā nav tā nav... Žēl, bet sazvanīt šo kompāniju arī nav vienkārši, tomēr kad izdevās, meitene pilnīgā vienaldzīgā tikai klārēja savu sakāmo, ka rit tikai septītā diena un vāki, kurus izvēlējāties nav atnākuši, tāpēc pasūtījums ir aizkavējies... Lieta tā, ka fotogrāmata bija paredzēta dāvanai un nu jau arī svinību diena ir garām... Kad jautāju, kāpēc neviens mani neinformēja par to, ka vāki nav un es varētu izvēlēties citus vākus, lai viss noritētu ātrāk, meitene tikai turpināja klārēt, ka rit tikai 7.diena un viss taču ir termiņos, kad teicu, ka jau ir astotā uz to neviens nereaģēja... Kaut kā nesmuki... : (
Nezinu par citām kompānijām... taču, ja vēlaties izgatavot šādus pasūtījumus, IZVĒLIETIES KĀDU CITU UZŅĒMUMU!!! Es tā noteikti darīšu un ieteikšu arī citiem!
Labdien, Tiffy,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka klientu servisa darbiniece nav Jūs savlaicīgi informējusi par Jūsu izvēlēto vāku neesamību, lai varam sagatavot grāmatu Jums nepieciešamajā laikā, kā arī nav pratusi risināt šo situāciju ar Jums savstarpējas sapratnes gaisotnē - šis jautājums tiks izrunāts ar darbinieci, lai turpmāk apkalpošanas kvalitāte uzlabotos.
Tiešām no sirds vēlreiz atvainojamies un mēģināsim strādāt tā, lai turpmāk tādi pārpratumi nerastos, darbs tiktu izpildīts kvalitatīvi un ceram, ka spēsiet aizmirst radīto rūgtumu un varēsiet turpmāk sadarboties ar mums kā iepriekš!
Burvīgu Jums Valentīna dienu vēlot,
SIA "Picture Happy"