Picture Happy - slikta kvalitāte
Brīdinu neiekrist uz Picture Happy skaisto reklāmas piedāvājumu un nedod dievs pasūtīt pie viņiem kalendārus lielā skaitā. Nauda tiks iztērēta par sliktas kvalitātes produktu (kaut arī jūs būsiet piemaksājuši +2 Ls par augstāko drukas kvalitāti) - brīdinu: gala produktā visas bildes ir tumšākas nekā oriģināli!! Gaišākā vasaras bilde rezultātā izskatīsies kā vakara krēslā bildēta. Uzņēmums savu vainu neatzīst. Apliecinājumam tam, ka viss ir ok, uzņēmums vēlvienreiz izdrukāta bildi uz tās pašas (kaut kā saregulētās) tipogrāfijas mašīnas - rezultāts, protams, ir tāds pats, tātad viss ok. Fakts, ka bildē trūkst dzeltenās krāsas un izskatās kā naktī bildēta, netiek ņemts vērā. Protams, izgatavotie kalendāri tiks nodoti ekspertīzei speciālistiem, bet laiks un nauda Ziemassvētku dāvanām jau iztērēta, rezultāts ir neapmierinošs, uzņēmuma pārstāvju attieksme pret viņu pastāvīgo klientu ir nepieņema (tiek piedāvāts, lai klients vēl piemaksā par trūkumu novēršanu!). Brīdinu cilvēkus - nesabojājiet sev Ziemassvētkus!
Ar cieņu,
nu jau bijušais PH klients
Комментарии (1)
Labvakar, Normund,
Skumji, ka savā sūdzībā izklāstāt tikai daļu no situācijas.
Jūs esat neapmierināts ar bilžu gaišumu / tumšumu Jūsu kalendārā. Izskatot Jūsu sūdzību, tikai izskatīti kalendāri un bilžu oriģināli. Diemžēl, tika konstatēts, ka Jūsu bilžu oriģināli ir tumšāki kā Jūs vēlētos domāt. Izgatavojot foto produktus (fotogrāmatas, kalendārus), mēs bilžu oriģinālus nekoriģējam, nemainam, neuzlabojam - tie tiek drukāti tādi kā ir saņemti.
Jūs rakstāt, ka drukājam uz "kaut kā saregulētās" drukas mašīnas. Varam Jūs informēt, ka drukājam uz Hewlett Packard Indigo Press 5500 digitālā ofseta drukas iekārtas, kas pasaulē, individuālo foto produktu ražošanas nozarē, ir vadošā, un ir plaši pazīstama ar savu augsto drukas kvalitāti. Tāpat kā visās tipogrāfijās, arī mēs veicam drukas mašīnas krāsu kalibrāciju neskaitāmas reizes dienā, līdz ar to, varam apgalvot, ka izdrukas atbilst pasaulē vispār pieņemtajiem krāsu standartiem (FOGRA 39). Balstoties uz šo standartu, varam apgalvot, ka Jūsu bilžu attēlojums izdrukās ir korekts. Ja izdruka ir par tumšu, tas liecina, ka bildes oriģināls ir par tumšu. Var būt nelielas nianses un produktu izdrukas atšķirties, ja tās ir drukātas dažādās reizēs, taču tas ir normāli un pieļaujams pēc poligrāfijas standartiem.
Jūs teicāt, ka bildes Jūsu datora ekrānā izskatās gaišākas kā izdrukā - tas ir loģiski, jo datora ekrāns (monitors) tiek izgaismots no aizmugures, taču izdruka dzīvē netiek izgaismota. Vienmēr ir jārēķinās, ka bilžu poligrāfiskās izdrukas izskatīsies tumšākas kā bildes datora ekrānā. Tāpat arī, lai varētu sagaidīt, ka bildes krāsas Jūsu datora ekrānā izskatīsies maksimāli līdzīgas ar bildes krāsām izdrukā, Jūsu datora ekrānam ir jābūt kalibrētam. Nevar salīdzināt poligrāfiskas izdrukas arī ar parastajām fotogrāfijām, jo tās tiek izdrukātas uz citas tehnoloģijas iekārtas, ar citu papīru un krāsām, un parasti tiek koriģētas ar foto laboratorijā iebūvēto algoritmu.
Piedāvājām risinājumu arī tam, lai Ziemassvētku dāvanām kalendāri tiktu izgatavoti Jums tīkami. Tika piedāvāts veikt Jūsu bilžu apstrādi, protams par maksu, tomēr tas Jūs neinteresēja. Mūsuprāt ir tikai normāli prasīt samaksu par darbu - Jūsu bilžu apstrādi cilvēks veiktu manuāli, tas ir papildus darbs, kas nav iekļauts produkta cenā. Jā, Jums būtu jāmaksā par jaunajiem kalendāriem ar uzlabotām bildēm, taču saprotot Jūs, piedāvājām tos izgatavot ar ļoti lielu atlaidi. Arī tas, mūsuprāt, ir normāli, ka samaksājat par atkārtoti izgatavotajiem produktiem, jo mēs jau pirmajā reizē bijām izgatavojuši Jūsu pasūtījumu kvalitatīvi, saskaņā ar Jūsu iesniegto maketu.
Mēs patiešām cenšamies strādāt tā, lai klients būtu apmierināts, taču nespējam izdarīt vairāk kā ir iespējams. Ja redzam, ka pie vainas ir bildes oriģināls, piedāvājam to apstrādāt, ja redzam, ka gatavam produktam problēma ir mūsu vainas dēļ, pārtaisam to.
Diemžēl, Jūs sarunā ar mūsu pārstāvi, nevēlējāties dzirdēt neko no iepriekšminētā, jo Jums tas nebija izdevīgi, tikai draudējāt ar sūdzēšanos sociālajos tīklos un visur, kur vien tas ir iespējams. Bēdīgi …
Ar cieņu,
Picture Happy