Picture Happy - apkalpošna
Interneta pakalpojumus izmantoju ļoti intensīvi, bet nekad nebiju saskārusies ar tik nelaipnu informāciju sniedzēju, kā Picture Happy apkalpošnas personu. Cilvēkam ir raksturīgi kļūdīties un ja es kļūdas pēc ieliku piegādi kura maksā 3.22Lv un izrādījās ka man viņu nevajag, piezvanot lūdzu vai var tikt soli atpakaļ, kur ir piegādes lai to izmainītu, teksts ir viens, jūs to izvēlējāties un to izmainīt nevar, pietam kupona pirktā summa man to atļāva, jo produkts tika izveidots lētāk un tieši tie 3.22 palika pāri. Nē jebkurā gadījumā biju spiesta samaksāt, jo redziet daiļava pie telefona to tik vien māk pateikt, kā - izvēlējāties tātad jāmaksā!!! Nekad vairs nesaistīšos ar šo kantori!
Комментарии (8)
Tad jau nekas, diemžēl, nav mainījies, jo pirms pāris gadiem arī gribēju dāvanai izgatavot kalendāru un vērsos viņu birojā, jo bija nepieciešams uzzināt dažus sīkumus par iespējamo kalendāra noformējumu. Attieksme bija vienkārši nicinoša. Vienmēr cenšos laipni un draudzīgi izturēties pret cilvēkiem, bet te palika mute vaļā - ko vajag?! Nē! Nevar! Nezinu! Nu un tur arī mūsu saruna apstājās, jo sapratu, ka klientu nevajag. Un manas prasības nebija nekādas kosmiskas un pārcilvēciskas.
Sveicināta, kliente „Pasūdzēties”,
Diemžēl, neesat sūdzību parakstījusi ar savu vārdu, līdz ar to, nevaram Jūs korekti uzrunāt.
Mums ir svarīgi, lai katrs klients paliktu apmierināts, tādēļ vienmēr cenšamies sīki aprakstīt visus produktu veidošanas noteikumus un parametrus. Arī pirms kupona iegādes vai produkta veidošanas sākšanas var izlasīt visus noteikumus, lai klientam būtu skaidrs vai tie dotajā brīdī ir pieņemami un apmierina.
Par iegādāto kuponu iespējams iegūt pilnīgi visu to, kas aprakstīts kupona parametros. Par visām papildus izvēlētajām iespējām jāmaksā atsevišķi papildus. Ja kādu iemeslu dēļ produkta izveidē nav izvēlēti visi parametri, par kuriem samaksāts ar kuponu, šo starpību sanāk zaudēt. To nav iespējams aizstāt ar kādu papildus izvēlētu pakalpojumu. Kā arī kupona noteikumos minēts, ka šī atlaide neattiecas uz piegādi, steidzamību vai citiem produktiem.
Produktu izveide un pasūtīšana notiek izstrādātā elektroniskā sistēmā, kurā pasūtījumam veikt jebkādas tūlītējas izmaiņas nav iespējams. Tas ir atsevišķs datorspeciālista darbs.
Izmaiņas ir iespējams veikt, taču diemžēl par papildus samaksu. Sīkāk skatīt Picture Happy lietošanas noteikumu 12. punktu http://www.picturehappy.lv/lv/rules/ .
Mums ir ļoti žēl, ja klients saņemot noraidošu atbildi, uzreiz saka, ka uzņēmumam ir slikts klientu serviss. Diemžēl ne vienmēr uz visiem klientu pieprasījumiem var atbildēt apstiprinoši.
Esam pateicīgi Jums par sapratni.
Picture Happy klientu serviss.
Man pilnīgi neinteresē Jūsu attaisnošanās, diemžēl par pašu izveidi neko neteicu, tas bija viss aprakstīts kuponā un to visu sapratu, neesmu auna piere, bet runa iet par to, ka vēl nenoslēdzot līdz galam pasūtījumu vēlējos atgriezties pie piegādes un izmainīt to uz citu, neizejot no interneta zvanīju un lūdzu palīdzību, Jūs man tādu iespēju nedevāt un nepalīdzējāt ar to man arī pietiek lai Jūs vairāk ar saviem pakalpojumiem netraucētu! Audziniet savus operatorus, vai darbiniekus kas Jums tur viņi skaitās!
Paldies!
Diemžēl arī mana attieksme pret šo kompāniju ir strauji mainījusies... Vairākus gadus picturehappy.lv pasūtīju kalendārus un fotogrāmatas Ziemassvētkiem kā dāvanas un tik tiešām viss bija labi - gan apkalpošana, gan kvalitāte. Arī bilžu izkārtojums bija tāds kā pasūtīju, arī vāki un viss apmierināja.
Šogad ir fantastiski nepatīkama pieredze. Agrāk manus pasūtījumus parasti izgatavoja 3-4 dienu laikā, taču šogad paiet jau 8 dienas un pasūtījuma kā nav tā nav... Žēl, bet sazvanīt šo kompāniju arī nav vienkārši, tomēr kad izdevās, meitene pilnīgā vienaldzīgā tikai klārēja savu sakāmo, ka rit tikai septītā diena un vāki, kurus izvēlējāties nav atnākuši, tāpēc pasūtījums ir aizkavējies... Lieta tā, ka fotogrāmata bija paredzēta dāvanai un nu jau arī svinību diena ir garām... Kad jautāju, kāpēc neviens mani neinformēja par to, ka vāki nav un es varētu izvēlēties citus vākus, lai viss noritētu ātrāk, meitene tikai turpināja klārēt, ka rit tikai 7.diena un viss taču ir termiņos, kad teicu, ka jau ir astotā uz to neviens nereaģēja... Kaut kā nesmuki... : (
Nezinu par citām kompānijām... taču, ja vēlaties izgatavot šādus pasūtījumus, IZVĒLIETIES KĀDU CITU UZŅĒMUMU!!! Es tā noteikti darīšu un ieteikšu arī citiem!
Labdien, Tiffy,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka klientu servisa darbiniece nav Jūs savlaicīgi informējusi par Jūsu izvēlēto vāku neesamību, lai varam sagatavot grāmatu Jums nepieciešamajā laikā, kā arī nav pratusi risināt šo situāciju ar Jums savstarpējas sapratnes gaisotnē - šis jautājums tiks izrunāts ar darbinieci, lai turpmāk apkalpošanas kvalitāte uzlabotos.
Tiešām no sirds vēlreiz atvainojamies un mēģināsim strādāt tā, lai turpmāk tādi pārpratumi nerastos, darbs tiktu izpildīts kvalitatīvi un ceram, ka spēsiet aizmirst radīto rūgtumu un varēsiet turpmāk sadarboties ar mums kā iepriekš!
Burvīgu Jums Valentīna dienu vēlot,
SIA "Picture Happy"
Ļoti gribas ticēt, ka tiks parunāts ar darbiniekiem, nau jau padomju laiki, ka nav kur likties, tagdad tādu kā Jūs ir daudz un par klientu apkalpošanas kvalitāti vajadzētu padomāt, lai varētu eksistēt! Jo ziņas kā saprotiet izplatās ļoti ātri, piemēram es jau esmu paspējusi pastāstīt par attieksmi jau 10 saviem draugiem, kolēģiem un paziņām! Tiem visiem protams ir arī darugi utt.
Paldies par atbildi. Tas ir pluss, jo daudzi uzņēmumi uz komentāriem neatbild, tos ignorējot vai vispār to neinteresējoties...
Bet, diemžēl, sadarbības turpinājums visdrīzāk nav iespējams, jo arī saņemot pasūtījumu (kā jau rakstīju ar kavējumu) attieksme mani ļoti nepatīkami pārsteidza... Stāvēju Jūsu birojā minūtes 5, neviens pat nepienāca... Kad saņēmu pasūtījumu, jautāju par čeku, kur man no telpas otra gala skaļā balsī uzbļāva "Vai tad Jūs nevarat atvērt e-pastu un izdrukāt rēķinu?" Kad atbildēju, ka tomēr gribētu saņemt kaut kādu apliecinājumu samaksai, tieši šo pašu teikumu atkārtoja... Tā kā neesmu konfliktējošs cilvēks, tad ielaisties "bļaustīšanās kampaņā" nevējēlos un devos projām... Taču ļoti žēl, ka Jūsu jaukais uzņēmums ir tā "pilnveidojies" (ar to es domāju negatīvo aspektu papildinājumus)... : (
Un pilnīgi jāpiekrīt "pasudzeties" komentāram, ka mūsdienās informācijas plūsma ir straujāka kā agrāk un arī ar savu pieredzi esmu jau padalījusies ar draugiem, kolēģiem un paziņām.
Taču tā bieži notiek... augot un attīstoties uzņēmumam, rodas grūtības izsekot līdzi kvalitātei, kuru reiz tā loloja un rūpējās par ikvienu klientu kā īpašu... Nav jau nekas jauns, taču ļoti žēl!
Veiksmīgi Jums uzlabot apkalpošanas kvalitāti (varbūt pieaicinot kādus trenerus, seminārus un veicot kontroles izpētes) un vēlu Jums atjaunot labo darbu kvalitātes atbilstību servisa kvalitātei!
Jā, ir gadījies, ka meitene, kas strādā pie recepcijas galda tieši ar klientiem klātienē, ir ļoti nelaipna. Es, protams, to nevaru teikt par visām meitenēm, ko esmu tur satikusi, bet viena bija izteikti nelaipna, neapmierināta. Tāda sajūta, ka viņai tā bija pēdējā darba diena...