Narvesen - Attieksme pret klientiem
Situācija sekojoša. Nosalusi nolemju nopirkt pirmo reiz dzīvē LIELO cafe latte Narvesenā. Eju iekšā, apskatos cenas, samaksāju par lielo Caffe Latte un dodos pie automāta, jo cik nopratu tur ir pašapkalpošanās. Nav sajēgas kura ir 200ml un kura 260ml krūzīte (man vajag to otro), jo nekur nav norādīts tilpums, paņemu lielo. Nekur neatrodu instrukciju kā lietot automātu, bet tādos gadījumos parasti esmu radusi norādījumus lasīt pašā automātā. Nospiežu Caffee Latte un spiežu pogu Lielā krūze, ieteik pusīte. Instrukcijas nekādas automātam darbojoties tomēr netiek dotas un kad pusīte ir ietecējusi, automāts "aiziet atpūsties". Griežos pie pārdevējas un prasu ko man darīt, es samaksāju par lielo Latte bet man iztek puse tikai. Atbilde sekoja - nu tad neko darīt, maksājiet kā par vidējo, kuru esat nospiedusi. Bet es saku, ka jau esmu samaksājusi un par LIELO. Nu tad ejiet skaidrojoties pie apsardzes. Apsardzes vīrieša tonis kādā ar mani runāja mani vispār gandrīz nogāza no kājām. Es pēc dabas nekasos prakstiski nekad, bet šoreiz man asinis sadzina galvā. Viņš man saka, ka pati vien esat vainīga, vajadzēja spiest vispirms pogu "lielā krūze" un tikai tad caffee latte. Viniem nav jaataisa man papildus kafiju par to, ka pati nospiedu nepareizo pogu. Es saku, bet tad vajadzēja kaut kur norādīt īsu instrukciju kā ar automātu darboties jeb to, ka jāmaksā par dzērienu pēc tam, kad esmu ielējusi, lai šādi pārpratumi nerastos. Es principa pēc teicu, lai man vai nu atmaksā naudu atpakaļ vai nu pielej klāt kafiju, uz ko atkal atbildēja, ka viņiem tas nav jādara. Tādi esot viņiem noteikumi. Prasu, lai pasauc administrāciju, lai noskaidrotu visu kā tur ar tiem noteikumiem īsti ir, atbilde- šodien svētdiena un neviena nav, prasu telefonu, pa kuru sazvanīt darba dienā darba laikā, tādu viņi nevarot man dot, jāzvana uz bezmaksas atsauksmju numuru. Nu tas vēl tā, jo noskaidrot numuru varu pati, protams, bet kas mani nošokēja, ir tas, ka ne pārdevēja ne tas apsargs man nesauca savu vārdu. Viņiem tas neesot jādara. Abi demonstratīvi teica, ka savus vārdus nesauks. Lai grieztos pie administrācijas ar sūdzību, man ir jāzin cilvēku vārdi par ko sūdzeties!!! Vispār neatceros, kad pēdējo reizi pret mani kāds izturētos tik rupji un pazemojoši. Pieradusi, ka tagad krīzes laikā klientus nēsā uz rokām un pakaļ skraida ar 'zelta paplātēm'. Teicu, ka to lietu tā neatsāšu un noskaidrošu gan personu vārdus, gan sūdzību uzrakstīšu.
Atklati sakot kašķis sanāca par tikai nieka 16 sant., bet ja man pateiktu: "atvainojiet, ka tā sanācis, bet mums diemžēl tādi noteikumi, mēs tiešām neko nevaram darīt utt utjp", bet tas tonis kādā ar mani runāja, bez jebkādas atvainošanās jeb nožēlas, mani aizskāra un es tiešām sūdzēšos par šīm personām. Apsarga tonis kādā ar mani runāja man pateica to, ka ja jau esmu tik glupa, ka nezinu kuru pogu spiest, tad pati vien vainīga, viņi nu nekādi nav atbildīgi par to, ka ielēju nepareizo kafiju.
Комментарии (29)
beidžam - LūDZU LATVIEšU VALODā TAGAD:)
Eseseseseses ir tā pati Dīdī, to te visi sen jau zin:)
WTF kas tie par slima zirga murgiem:D Salīdziniet mani ar jebkuru tikai ne ar viņu. Un starp citu es lieku garumzīmes;) Viņa pat nezina kas tas ir.
Nesmidini tautu.Turklat es rakstu ar dažādi, tad angļu val, krievu vai ar un citkārt tīši bez garumzīmēm un ar kļūdām.Ta ka nedirs ja
Nee, nu normaali! Nejausi atkal atradu so teemu un ko ieraugu? Pilsoniisi atkal cepjas par mani un maniem komentiem taa vietaa, lai pasi ko jeedziigu par teemu pateiktu. Neapniik?
Didii - cik esmu ieveerojusi, tad tavi komenti reti ir saturiigi, tu vairaak tendee pievienoties citu rakstiitajam; ja esi tik neattapiiga, ka nesaproti, kaapeec manis rakstiitie teksti ir bez garumziimeem, tad paskaidroju - manam kompim nav latviesu srifta, taapeec pat gribeedama nevaru taas garumziimes salikt.
Par tiem, kuriem taa patiik pierakstiit komentus lietojot manu niku un sie komenti parasti ir pilni ar gramatikas kluudaam un rupjiibaam, vispaar neizteiksos...
tad kaza nomaini kompi:) un sūdzību rakstītajai iesaku nakošreiz to kafiju uzgāst virsū pardevējai:)lai aizrijas.
Tu pati tak neproti normali raktit.Katra teikumā vismaz 15 kļūdas lose:)
Nu pati vien vainīga. ja nemāki tad vajadzēja pajautāt pārdevējai un viņa paskaidrotu.
kapēc pārdevējai būtu jāliek kasē sava nauda tikai tapēc ka tu nemāki ar aparātu darboties?!
Pati strādāju narvesenā un ļoti bieži cilvēki pajautā kā rīkoties ar kafijas automātu.
Šajā situācijā muļķe paliki tikai tu pati!
1) Tonim ir jābūt laipnam.
2) Soryy, es pat esmu parakstījusies darba noteikumos, kur skaidri un gaiši ir teikts, ka klientam ir vienmēr taisnība!
3) Labi, ja neņemam vērā otro punktu. Pārdevējai ir iespēja atgriest čeku, viņai par to nekas nebūtu, un iesist pareizo kafiju automātā.
4) Instrukcijai gan tur ir jābūt, jo var jau atbraukt kāds no laukiem, un tieši tāpēc, ka viņš jūtas kā no laukiem, kautrēsies, un sāks spaidīt podziņas, un sašļāks visu ko tai krūzē. :)))
5) Citam tie 16 santīmi var pietrūkt tai pašai maizei.