Narvesen - Attieksme pret klientiem
Situācija sekojoša. Nosalusi nolemju nopirkt pirmo reiz dzīvē LIELO cafe latte Narvesenā. Eju iekšā, apskatos cenas, samaksāju par lielo Caffe Latte un dodos pie automāta, jo cik nopratu tur ir pašapkalpošanās. Nav sajēgas kura ir 200ml un kura 260ml krūzīte (man vajag to otro), jo nekur nav norādīts tilpums, paņemu lielo. Nekur neatrodu instrukciju kā lietot automātu, bet tādos gadījumos parasti esmu radusi norādījumus lasīt pašā automātā. Nospiežu Caffee Latte un spiežu pogu Lielā krūze, ieteik pusīte. Instrukcijas nekādas automātam darbojoties tomēr netiek dotas un kad pusīte ir ietecējusi, automāts "aiziet atpūsties". Griežos pie pārdevējas un prasu ko man darīt, es samaksāju par lielo Latte bet man iztek puse tikai. Atbilde sekoja - nu tad neko darīt, maksājiet kā par vidējo, kuru esat nospiedusi. Bet es saku, ka jau esmu samaksājusi un par LIELO. Nu tad ejiet skaidrojoties pie apsardzes. Apsardzes vīrieša tonis kādā ar mani runāja mani vispār gandrīz nogāza no kājām. Es pēc dabas nekasos prakstiski nekad, bet šoreiz man asinis sadzina galvā. Viņš man saka, ka pati vien esat vainīga, vajadzēja spiest vispirms pogu "lielā krūze" un tikai tad caffee latte. Viniem nav jaataisa man papildus kafiju par to, ka pati nospiedu nepareizo pogu. Es saku, bet tad vajadzēja kaut kur norādīt īsu instrukciju kā ar automātu darboties jeb to, ka jāmaksā par dzērienu pēc tam, kad esmu ielējusi, lai šādi pārpratumi nerastos. Es principa pēc teicu, lai man vai nu atmaksā naudu atpakaļ vai nu pielej klāt kafiju, uz ko atkal atbildēja, ka viņiem tas nav jādara. Tādi esot viņiem noteikumi. Prasu, lai pasauc administrāciju, lai noskaidrotu visu kā tur ar tiem noteikumiem īsti ir, atbilde- šodien svētdiena un neviena nav, prasu telefonu, pa kuru sazvanīt darba dienā darba laikā, tādu viņi nevarot man dot, jāzvana uz bezmaksas atsauksmju numuru. Nu tas vēl tā, jo noskaidrot numuru varu pati, protams, bet kas mani nošokēja, ir tas, ka ne pārdevēja ne tas apsargs man nesauca savu vārdu. Viņiem tas neesot jādara. Abi demonstratīvi teica, ka savus vārdus nesauks. Lai grieztos pie administrācijas ar sūdzību, man ir jāzin cilvēku vārdi par ko sūdzeties!!! Vispār neatceros, kad pēdējo reizi pret mani kāds izturētos tik rupji un pazemojoši. Pieradusi, ka tagad krīzes laikā klientus nēsā uz rokām un pakaļ skraida ar 'zelta paplātēm'. Teicu, ka to lietu tā neatsāšu un noskaidrošu gan personu vārdus, gan sūdzību uzrakstīšu.
Atklati sakot kašķis sanāca par tikai nieka 16 sant., bet ja man pateiktu: "atvainojiet, ka tā sanācis, bet mums diemžēl tādi noteikumi, mēs tiešām neko nevaram darīt utt utjp", bet tas tonis kādā ar mani runāja, bez jebkādas atvainošanās jeb nožēlas, mani aizskāra un es tiešām sūdzēšos par šīm personām. Apsarga tonis kādā ar mani runāja man pateica to, ka ja jau esmu tik glupa, ka nezinu kuru pogu spiest, tad pati vien vainīga, viņi nu nekādi nav atbildīgi par to, ka ielēju nepareizo kafiju.
Комментарии (29)
nu šoreiz jāsaka ka esi arī pati vainīga!!! Vispirms ielej un tad maksā, un ja esi tik stulba, ka nemāki ar automātu appieties, nu tad piedod, atvaino, bet tu esi vainīga!
Ar šo es gribēju teikt, ka tu tikai vaino tos, kuri nav vainīgi. Un priekš kam viņiem jānosauc tev savi vārdi? Tas nav viņu pienākumos.
aaaaaak dievs! praataa naak teiciens "get a life!'' kaa viena stulba cilve var suudzeeties par par kafiju un 16 santiimiem, ir aiz manas saprasanas. mulkjiiga sievietiite, kurai nav dziives - nozeelojami...
Vienam Ls 0, 16... otram Ls 0, 10... trešajam Ls 0, 07... un pārdevējai vai apsargam sanāk kafija par brīvu... :)
Tikai nesaprotu, kāds sakars apsargam ar pārdevējas darbu. Ja pārdevēja paņems naudu par vīnes desiņu, bet iedos hamburgas desiņu (es to tā piemērā pēc saku), tad arī apsargam būs desas jāmaina???
> 9
un ko tiesi tu ar savu komentu gribeeji pateikt?
p.s. apsveicu ar perfektaam anglju valodas zinasanaam..
Mja, nepatīkams atgadījums. Noteikti neuzskatu, ka Inese ir pie kaut kā vainojama, vienalga cik santīmi un tā, bet klients ir klients. Pārdevēja pienākums ir paskaidrot kā lietot kafijas automātu un ko darīt situācijā, kad ieliets pusporcija, bet apmaksāta lielā - naudu vienkārši bija jāatgriež, bez liekas pļāpāšanas. Bet kritika vispār ir nepieļaujama, jo kliente taču nelēja to kafiju pārdevējais sejā vai apsargam aiz biksēm... bet ja tā padomā, varbūt vajadzēja.. par ļaunu tiem nekauņām nenāktu!
Dana-pārdevējai nauda nebija jāatgriež, un kapēc pārdevējai jāskaidro kā jālieto kafijas automāts, ja Inese nemaz neprasīja palīdzību? Šeit Inese vien pati ir vainīga, ja nemāk muti vērt vaļā īstajā brīdī!!!
Mārtiņam taisnība. Pirms taisīt traci, pietam par 00, 16Ls, vajadzēja paprasīt palīdzību, nevis pašai ko izdomāt, tā tu to automātu varēji arī salauzt. Apsargs tur vispār nebija jāiesaista. Pārdevējai nudien nekas nebija jāatmaksā, ne pie viņas pirki, tas ir pašapkalpošanās aparāts.
Mārtiņ, Inese taču pēc tam prasīja pārdevējai ko darīt, ne tā? Pārdevēja neko nemācēja pateikt, bet tonīti tomēr nesavaldīja. Par to tad arī brēka. Par toni, kādā apkalpojošais personāls runā.
nu ja p-rasiija tikai peec tam kad jau savaariija ziepes, nu tad veel jo vairaak pati vainiiga! Neredzu paardeveejas vainu sheit, ja cilveeks pats stulbs!
Kafijas automātam, ja tur ir pašapkalpošanās ir jābūt instrukcijai! Redz, kad nav izdevīgi klientam, tad viņiem vienalga, bet ja autore ielieto lielo kafiju vidējās vietā, tad gan administrators būtu vietā!
Uz ceka, tacu vajadzeja but informacijai par to, kurs apkalpoja.
Divains ir fakts, ka Narvesen pardevejiem pie formas nav piesprausts vards.
Vispar par komentariem varetu pateikt, ka si saite vispar nav domata problemas izpausanai bet apsmejosanai... bedigi.. bet meitenei ir taisniba jo uz apparatiem vajadzetu but instrukcijaj ka un ko!
Riebjas, šitas "pēc dabas mierīgās" dāmītes. Pati vainīga ka intelekts ka gumijas zābakam, un ka muti nevar atvērt brīdī kad kaut ko nerubī izdarīt. Samierinies, tu dzīvo Latvija un te vēl ilgi uz "zelta paplatītes nepienesīs'.
Man ļoti līdzīga situācija sanāca Narvesenā, kas ir pie Saktas.
nu 16santīmi!
uzskatu, ka pati vien esi vainīga. nu ja tu tomēr nesaprati, kas tur īsti jādara varēja jau pirms kafijas paņemšanas paprasīt kā jālieto. nu nav katrai tehniskai ierīcei jābūt blakus intrukcijai.
Tavā vietā es dotos uz to pašu Narvesen darba dienā, kad kāds administrācijas pārstāvis ir uz vietas, un pateikt, ka tajā dienā un tajā laikā tev bija šāda situācija - tāds ir veids, kā tu vari panākt, lai darbinieki, kuriem sakāpis galvā savs "foršums" izlasa vēlreiz savus darba pienākumus un pārdomā ētikas normas darba vietā. Veiksmi tev!
Jā nu, vispār jau pati vainīga, tiešām.
Kā parasti mēdz teikt: ''Nespaidi tās podziņas, kuras nezini''.
Vienkāršāk un ātrāk būtu bijis pieiet pie pārdevējas un pajautāt - es gribētu to un šito, kā dabūt? Un viss, beigta balle.
Bet te uztaisa skandālu par to, ka nav varējusi pavērt muti un pajautāt.
Ja būtu uzlikta instrukcija, tad sāktu brēkt par to, ka tā ir necieņa - likt klientam pašam lasīt instrukciju, ārprāts, vajag taču kādu, kurš izdara visu nevarīgā klienta vietā.
Fuj.
Uz čeka ir jābūt kasieres uzvārdam, manuprāt, un apsargam ir jābūt beidžam ar uzvārdu (vai vismaz vārmad) uz apģērba :)
Eseseseseses> Droška juti eiforiju saukājot sev nezinamu cilvēku.
nju bet ja nemakat uztaisit tur lielo vai videjo kafiju pajautajiet pardevejam. es domaju ka visiem mele ir mute tik dazs labs nemak pajautat ja ko nesaprot.