N1home - Slikts serviss
Briesmīgs serviss un apkalpošana!
Tika pasūtīta TV kumode 2024.gada Novembrī, solijās piegādāt līdz Janvāra beigām.
Februāra vidū telefona sarunā ar n1home.lv protams teica ka nākamnedēļ būs, bet nekā.
Kad uzdevu šo jautājumu jau Martā atbilde bija , ka jā, jūsu pasūtījums kavējas, mēs to atceļam un atgriežam jums naudu!
Cerams ka ar naudas atgriezšanu veiksies labāk nekā ar preču piegādi!
Pirmā un pēdēja reize kad kautko sūtīju no šejienes!
Комментарии (1)
Labdien!
Ja N1home ilgstoši kavēja pasūtījuma piegādi un pēc vairākiem solījumiem to vienkārši atcēla, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana un negodīga komercprakse. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām uzņēmumam ir pienākums ievērot līguma nosacījumus, tostarp piegādes termiņus. Ja tie netiek izpildīti, patērētājam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu saprātīgā termiņā.
Jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atmaksu, atsaucoties uz līgumu un normatīvajiem aktiem, un, ja uzņēmums kavējas ar atmaksu vai ignorē jūsu prasību, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja maksājums veikts ar karti, ir iespēja veikt chargeback pieprasījumu bankā un mēģināt atgūt naudu šādā veidā.
Ja nepieciešama juridiska palīdzība sūdzības sagatavošanā vai naudas atgūšanā, droši varat vērsties pēc konsultācijas!