N1home - Negodprātība,krāpšana, termiņu neievērošana
-Es ne tikai gaidīju mēbeles gandrīz 6 mēnešus (2-3mēn vietā), bet arī ar naudas atmaksu viņi kavējās.
-N1Home Facebook lapā tiek maldināti cilvēki, jo kompānija nopirkusi vai likusi konkrētiem cilvēkiem rakstīt labas atsauksmes zem viņu postiem, jo daudzu cilvēku vārdi atkārtojas zem katra posta, ko kompānija liek dažādos datumos.(Pielikumā attēli)
-Facebook lapā noņemta iespēja likt atsauksmes, kas jau ir liels sarkanais karogs.
-Instagram un Facebook tiek laistas reklāmas cilvēku piesaistei, taču viņi netiek galā ar esošo klientu pasūtījumiem viņu pašu minētajos termiņos.
-Klientu apkalpošana ne tai patīkamākajā tonī.
Lielākais mīnuss, kas ievelk cilvēkus pirkt mēbeles šajā mājas lapā ir skaistais mēbeļu dizains un ļoti lētā cena. Neļaujiet šim maldināt sevi un labāk pasūtiet preces citos internetveikalos.
Garais stāsts.
Pasūtīju un apmaksāju mēbeles no šīs kompānijas aprīlī. Pasūtījumā rakstīts, ka mēbeļu piegāde būs no 2-3 mēnešiem. Jūnijā zvanīju/rakstīju pirmo reizi, lai apjautātos, vai par termiņiem viss ir spēkā, uz ko man atbildēja, ka 3 mēneši nav pagājuši un nav vērts ātrāk zvanīt. Pieņēmu šo atbildi, par cik pavadzīmē bija minēti 2-3 mēneši. Pagāja 3 mēneši, zvanīju jūlijā. Jūlijā man atbild, ka diemžēl jūlijā Polijas ražotnes nestrādā, jo visi darbinieki atvaļinājumā. Pie sevis nodomāju - dzīvojam taču kapitālismā, kā var atstāties ražotnes darbi, it īpaši, ja ražotnē ir liels pieprasījums, bet labi. Zvanu augustā, atbilde tā pati - Polijas ražotnē jūlijā bija atvaļinājumi. Prasīju, vai ir iespēja noskaidrot, kādā stadijā ir prece - daļēji saražota vai tomēr nav sākts pat ražot? Atbildes nebija, viņi iedeva iepirkumu speciālista numuru - zvanīju, rakstīju whats appā , nekādu atbilžu. Zvanu septembrī vēlreiz un man saka, ka 3 nedēļu laikā jābūt. Pārgaidījusies, ne līdz galam priecīga domāju, ka sagaidīšu. Pienāk septembra beigas, iepriekš minētās 3 nedēļas pagājušas, zvanu vēlreiz un saku, ka, ja mana prece nav atvesta vēlos saņemt naudu atpakaļ, uz ko viņi atbild “Jā labi, atsūtiet e-pastu, ka atsakaties no pasūtījuma”. Solīja naudu ieskaitīt 5-10 darba dienu laikā - pienāk 10. Darba Diena un naudas kā nav, tā nav. Rakstu viņiem, ka neesmu naudu saņēmusi, uz ko viņi atbild, ka tas nav atkarīgs no viņiem, ka naudas atgriešana atkarīga no programmas. (Pilnīgi meli, manuprāt) 11.darba Dienā Rakstu e-pastu, uz ko nav atbildes. 12. Darba dienā nauda tika atgriezta.
Krāpšana ar maldīgiem termiņiem, klientu apkalpošana zemā līmenī, tonis, kādā runā arī ne tas laipnākais un naudu atgriezt sevis noteiktā termiņā arī viņiem neizdevās. Izmesti 6 mēneši un sabojāta uzticība mēbeļu internetveikaliem.
Pēc tam savas mēbeles devos pirkt uz Gintaro mēbelēm un manis vēlēto preci saņēmu 3 dienu laikā - laipna apkalpošana, ātra piegāde.
Комментарии (1)
Labdien! Šobrīd arī gaidu jau vairāk kā 3 mēnešus lai saņemtu savas mēbeles, ja līdz 1 novembrim nebūs domāju vērsties PTAC jo izskatās pēc pircēju maldināšanas