N1home - Krāpšana, slikts serviss
n1home.lv – vilšanās un aizdomas par mahinācijām!
Pirms četriem mēnešiem pasūtījām dīvānu no n1home.lv. Mājaslapā norādīts, ka izgatavošana un piegāde ilgst līdz 3 mēnešiem, bet pēc šī termiņa nekādas ziņas nebija. Ja paši nebūtu sākuši interesēties, neviens pat nepaziņotu, ka pasūtījums ‘’kavējas’’. Uz daudzajiem e-pastiem un zvaniem atbild izvairīgi vai neatbild nemaz.
Kad beidzot izdevās sazvanīt īpašnieku (jo klientu serviss ir maksimāli nekompetents), tika solīts, ka prece būs vēl pēc nedēļas. Protams, nebija. Nekāda pasūtījuma statusa info arī nepienāca.
Pēc vēl 2 šādiem zvaniem īpašniekam un solījumiem, ka prece būs pēc nedēļas vai divām, vienā dienā bez jebkādas ziņas, mums tika atgriezta nauda.
Pieņemu, ka tikai mūsu uzstājības dēļ, atguvām naudu, jo lasu atsauksmēs, ka ir gadījumi par cilvēkiem, kuri palikuši bez preces un naudas.
Lielākais rūgtums – izniekotais laiks. Vairāk kā četri mēneši gaidīšana, klaja maldināšana un tukši solījumi. Tikmēr šis pats dīvāns joprojām tiek reklamēts, tātad uzņēmums apzināti turpina piesaistīt jaunus klientus ar precēm, kuras, visticamāk, pat neeksistē vai netiek ražotas.
Ir pamatotas aizdomas, ka uzņēmums mahinē ar klientu naudu – iekasē priekšapmaksas, tērē tās savām vajadzībām un tikai pēc ilgas vilcināšanās atgriež, ja klients sāk spiest.
Brīdinu citus – nepasūtiet no n1home.lv, ja nevēlaties palikt bez preces un izniekot savu laiku un nervus.
Добавить комментарий