www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Šodien, 31.08.2025, iepirkos “Maxima XXX” t/c “Akropole” un atkal saskāros ar situāciju, ka dvielis netiek noskenēts pie kases - svītrkods ir, bet prece pēc šī koda netiek atrasta. Es nospiedu pogu “Palīdzība” un pieklājīgi lūdzu palīdzību. Pašapkalpošanās kasu konsultante teica, lai es ar šo problēmu dotos uz informācijas centru.

Tā arī izdarīju - samaksāju par pārējo preci pašapkalpošanās kasē un devos uz informācijas centru. Nostājos rindā, gaidīju un, kad pienāca mana kārta, pieklājīgi lūdzu palīdzību. Informācijas centra darbiniece Natālija diezgan vēsi atbildēja, neskatoties acīs, skatījās uz leju un pateica, ka šobrīd neko nevar izdarīt, jo dators esot aizņemts. Es pats redzēju, ka pie datora sēdēja vīrietis melnā T-kreklā (nebija “Maxima” darbinieka forma).

Manuprāt, no Natālijas puses nebija nedz pieklājības, nedz ieinteresētības palīdzēt man. Es noklausījos viņas atbildi, pateicu, ka man vairs neko nevajag, un aizgāju. Noskaņojums bija sabojāts. Dvielis beigās tika nopirkts citā “Maxima” veikalā, taču ne tādā krāsā, kāds bija pieejams “Maxima” Akropolē.

03.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 03.09.2025

Labdien!
Nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi ir viena no mūsu prioritātēm, tādēļ pateicamies par atgriezeniskās saites sniegšanu.
Ar darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы