Maxima - Neifomēšana par kļūdām norēķinu sistēmā
Špdien Maxima veikalā Puklveža Brieža ielā tikai pie kases paziņo, kad aplikācijas QR kods nestrādā. Rezultātā es plānoto +/- 10 Euro vietā pie kases samaksāju 19, jo visas preces bija jāiegādājas bez Paldies kartes un par pilnu cenu. Būtu bijis vairāk laika padomāt, es viņas būtu atstājis, bet tikai pēc tam aptvēru, ko iegādājos ar atlaidi.
Paradoksālākis, ka nebija pat nav neviena brīdinājuma. Līdzīga situācija nesen bija ir ar maksājumu karšu nepieņemšanu, par kuru cilvēki uzzināja tikai pie kases. Neviena paziņojuma un tas jau kļūst sistemātiski, jo pircējs nevar pieņemt lēmumu iepirkšanās brīdī
Комментарии (6)
Gribējāt,lai jau pie durvīm jūs apstādina un pabrīdina? Vienmēr jārēķinās, ka var būt sakaru problēma. Jārēķinās, ka karšu darbība var tikt traucēta. Ar to vienkārši ir jārēķinās!
Nevajag pašiem sev radīt problēmas. Man vienmēr ir līdzi arī parastā atlaiźu karte un kaut nedaudz skaidra nauda .
Nesakiet, ka tobrīd veikalā nebija neviena cita pircēja kam palūgt atlaižu karti?
Ja Maximas app nestrādā, par to vismaz ir jābrīdina pie kases ar paziņojumu nevis mistiski kādam ar kaut ko jārēķinās. To ir tik grūti izdarīt-uzlikt brīdinājumu? Un paradoksāli, bet liela daļa pircēju, īpaši jaunākās paaudzes, neņem līdzi ne fiziskas atlaižu kartes no katra iespējamā veikala, ne arī lieto skaidru naudu. Jo "vienkārši ir jārēķinās" nav arguments, bet skatoties arī jūsu iepriekšējos komentāru izskatās, ka Maxima aizstāvēšana ar subjektvajiem argumentiem ir topā. Pat kirilicā var bliezt uz cilvēkiem. Wow 😂
Nesūdzos, pārvaldu arī angļu un norvēģu valodu
Kaukā taču jāapmaksā tie liekie izdevumi!
Ja esat tik slinka, tad maksajiet pilnu summu , pietiks raudat par neesosiem siikumiem
Ja lietojat mobilās aplikācijas, būtu elmentāri jāsaprot, ka aplikācija var nestrādāt uz brīdi un pēc brīža atsākt darbu. Neienāca prātā, ka jūs bijāt pirmais kam nestrādāja?