Maxima - Naudas neatgriezšana
2025.gada 31.jūlijā iegādājos saldējumu klasisko POLS. Izrādījās, ka šis saldējums nebija ar atlaidi, kaut gan atradās tieši zem izvietoto atlaižu cenu zīmēm (lielas oranžas). Tā kā pirkums sastāvēja vairāk nekā no 10 pirkumiem, ievietojot atlaižu karti, pirkuma summa samazinājās ap 10 euro. Pirkumu veicu pašapkalpošanās kasē, saņemot čeku, konstatēju, ka cena neatbilst, tai kas bija izvietota pie saldējumiem, nevis 0,79 euro, bet gan 1,39 euro. Devos uz informācijas centru, kur vēlējos atgriezt preci, apzinoties, ka 50 procenti arī ir mana vaina, ka nebiju tik vērīgav un nepārliecinājos par preces un cenu atbilstību. Protams, man atteica atgriezt naudu, pamatojums ir fantastisks, MĒS TĀ NEDARAM un uz manu jautājumu, pamatojoties uz ko man tiek atteikts, tiek izvilkta iekšējam vajadzībām izstrādātā veidlapa, kurā neesot man preces atgriešanas pamats. Kaut gan veidlapā ir aile ar uzrakstu- neatbilstoša cena, vai kaut kas līdzīgs. Saprotu, marketinga triks, salikt, pēc iespējas vairāk vienveidīgas preces zem lielajām atlaužu cenu zīmēm, bet man tomēr, kā patērētājam gribētos zināt iemeslu, nevis, tikai MĒS TA NEDARAM, kāpēc, ja es tik tikko esmu iegādājusies preci nevaru to atgriezt, ja arī savas kļūdas pēc, kāds ir pamatojums, naudas neatgriešanai.
Комментарии (8)
Lielveikalā tomēr jālasa uzmanīgi. Tās cenas jau ir priekš pircējiem izliktas. Var būt, piemēram, pols klasiskais ar atlaidi,bet pols šokolādes bez atlaides. Tās ir dažādas preces ar dažādiem EAN kodiem.Protams par katru atgiešanu ir jāraksta Jūsu minētā veidlapa,kura jāaizpilda klientam. Maxima ir izceltas cenu zīmes ar oranžu zīmi. Piemēram,Rimi ļoti saprotami,ka ir cenu zīmes,rozā krāsā,kur ir nepieciešama Rimi karte
Ja derīguma termiņš ievērots pārtiku nemaina un naudas atmaksa arī nenotiek
Varbūt vajag kārtīgāk lasīt.
Šausmas. Viss šis palags 60 centu dēļ?
Nē. Es vienkārši gribu zināt savas tiesības, es srī esmu tikai cilvēks, kurš var kļūdīties, bet attieksme bija tāda, itkā manis tur nebūtu un nezin ko būtu pakautājusi.Man bija 6 saldējumi
Jūsu tiesības ir izvēlēties saldējumu, kuru jus gribējāt ēst. Šobrīd izskatās, ka ņēmāt, nevis tāpēc, ka gribējāt saldējumu, bet tāpēc,ka cena bija laba. Tātad- pirkāt preci, kas nav vajadzīga.
Šoreiz jūsu ka pircēja "tiesības " jums neko nelīdzēs. Iegādāto preču atgriešanai ir savi noteikumi. Pārtikas precēm atgriež naudu, ja produkts ir bojāts, ja ir beidzies derīguma termiņš. Maxima ir pašapkalpošanās veikals, jūs pati izvēlējāties preci. Uz cenu zīmes bija preces nosaukums, arī preces svītru kods. Jāatceras, ka pircēji mēdz rakņāties un izmētāti preces kur pagadās. Tikpat labi tur saldētavā varēja būt iemesls piemēram frī kartupeļu iepakojums, vai saldēti zivju pirkstiņi. Arī tad ņemtu, nelasot?
Man būtu kauns sūdzēties par savu nevērību.
Varēji saldējumu pusi noēst un atnest, pasakot, ka nopirkts brāķis. Nu tiešām drausmīgi sūdzēties par ko tādu un vēl zem sava pilnā vārda, uzvārda, ex uzvārda..
Tā ir ierasta lielveikalu metode ""apčakarēt"" klientus ar cenu maxināciju palīdzību cerot uz to,ka kliens nepaņems vai neapskatīsies čeku. Es pats n-tās reizis esmu par to pārliecinājies. Tad kad tu kasē saki,ka cena nesakrīt ar norādīto tad sākas visādas sarunas,tjipa akcija jau beigusies...tas ir domāts citam produktam u.t.t. Un problēma jau nav tajos 0,60 centos,bet gan faktā,ka tā ir ierasta lieta jo vainīgo nekad nav!