www.sudzibas.lv MAXIMA Krāpšana/slikts serviss

Maxima - Krāpšana/slikts serviss

Sieva norēķinājās pašapkalpošanās kasēs ar skaidru naudu, no kuras daļu aparāts neierēķināja (summa bija neliela) , vēršoties ar sūdzību pie atbildīgās pārdevējas, viņa paziņoja - aparāts tā ir saskaitījis un tur neko nevar iesākt. Tad nu piemaksāJusi iztrūkstošo summu devās prom.
Vai šādā situācijā kasierei nevajadzēja slēgt kasi un veikt naudas skaitīšanu, lai pārliecinātos, ka viss ir pareizi un nav notikušas nekādas kļūdas?
Maksimums 10minūtes vēlāk zvanīju uz pieejamu tālruni, kas ir savienots ar info kasi, tur pretī tikpat zinoša pārdevēja - ja aparāts izdevis čeku, tad viss ir kārtībā un neko nevar iesākt, pēc sarunas nometa tālruni un uz atkārtotiem zvaniem neceļ vairs.
Vai sāda ir normāla attieksme no personām, kuras iesaistītas darbībās ar naudu? Neviens neko nevar iesākt un nemaz nevēlas iesākt, lai pārbaudītu šo situāciju?

31.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 02.09.2024

Labdien.
Lūdzam sazināties ar mums privāti, rakstot uz [email protected] un iesūtot pirkuma čeku, lai noskaidrotu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

K

Комментарии (2)

Good Intentions 31.08.2024

Nav ko mest sauju, bet pamazām.

K kkv2 03.09.2024

cik tad tā summa bija, lai čakarētos?
Nav ko saņemt algu aploksnē, vajag norēķināties ar karti

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы