Maxima - Atgriezu mantu kura bija bojāta
Labdien. Vakar Tukuma Kurzemes iela 36 iegādājos bērnam mašīnīti, aizejot māja konstatējām kad viņa ir bojāta. Protams neko nedomājot, devāmies atpakaļ uz maximu, lai atgriež naudu vai dod pretī tādu pašu mašīnu. Pieejot pie info kases, kasiere liesma bija neapmierināta kad viņai ir jāpārbauda manta, viņa atskrūvēja mašīnu un uzreiz ar uzbraucienu teica vai tad baterijas nevajadzēja paņemt, es atbildēju viņai vai tad man par savu naudu jāpērk baterijas, lai jūs varētu pārbaudīt. Viņa pateica jā. Tad neko nepaskaidroja nometa lapu, lai pildu. Pildot lapu nesapratu kas ir jāraksta jautāju kasierei (liesmai) kas tur ir jāraksta, bet viņa neatbildēja. Vai tad tā ir normāla attieksme pret cilvēkiem?
Комментарии (5)
Ļoti leni apkalpoja pardevejs Ņikita rinda staveju kaukur 4min.daudzi cilveki jau saka sudzeties.Pat uz labdien un paldies neatbildeja.kasieris 414 1
Ludzu iemaciet kauko viņam
vaimanuvai
Atkārtosos šeit poertālā jau citi teica : pagale viena nedeg
Interesanti gan cik gan cilveki ir palikuši bezjutigi .Laikam jau parak daudz veikalu tad tik mekle par ko pasudzeties.
Jā ir pienākuši grūti laiki. Jāsūdzas par gandrīz katru veikalu, kurā kaut ko nopērk. Cik grūti ir saprast: "Made in PRC", šie trīs burti izsaka pilnīgi visu. Ražojot preces ar kvantitātes loģiku brāķi ir un būs. Iespējams darbiniece vienkārši bija nogurusi no negatīvi noskaņotiem cilvēkiem, kuri ikdienā veikalus uzskata par vietu, kur var officiāli "izlikt savas negācijas un problēmas" un vēl pēc tam gaidi laipnu attieksmi no attiecīgās iestādes darbiniekiem.