Maxima - apkalposana
Tur Preilu maxima ir viena liela problema, tad kad ir vairak cilveku veikala, tad no 3 kasem strada tikai viena.Un ja ko gribi pajautat, tad nevienu ta ari neatradisi, pardevejas ka izmirusas, un ja kada paradas, tad ar tadu sejas izteiksmi, ka vispar vairs labak nejautat, jo si nezinas ko ari atbildet.Un akcijas preces Preilos tik pat ka nav, pat pirma diena, kad tas akcijas sakas, sanak, ka akcijas preces var dabut tikai caur "blatu", pazisanos.Un kasieres ir tik nelaipnas, un nesveicina pie tam nevienu pirceju, kaut ari tas ir vinu pienakums!
Комментарии (3)
Kasieru pienākums nav sveicināt, bet gan veikt precīzu preču ievadīšanu kases sistēmā un veikt precīzu norēķināšanos ar skaidru vai bezskaidru naudu!
Paga, paga Annuška, kapēc tad tām pārdevējām priekšā katrai pie kases uzlīmēta lapiņa kā mērkaķim ar sarakstu kā jārunā? Man liekas punkts nr.1 bija "Labdien" vai "Jāsveicina klients"? Ko a? Preiļu Maxima tas vispār ir atsevišķs stāsts, bedre!
Tas ir neformālie darba devēja norīkojumi! Kuri nav norādīti līgumā. Pirms 2gadiem strādāju Maximā. Bet ņemot vērā, ka darba devējs čakarē un piš darbiniekiem smadzenes, tad arī darbinieki nepilda viņu nerakstītos noteikumus! Jauniņie lasa visu pēc lapiņās, bet tiklīdz saņem pirmo algu un "bonusus" tā arī viss entuziasms pazūd...