LV RU
www.sudzibas.lv Kafijas Draugs Slikts serviss, bojāta prece

РешеноKafijas Draugs - Slikts serviss, bojāta prece

Iegādājāmies nivona 759 aparātu pirms 10 dienām. Pēc 2 dienām kafija vairs ārā nenāca, kaut gan kafija tika Malta, bet iztecēja apakšējā tvertnē. Pārdevējs pateica lai vedam uz servisa centru, kas atrodas Bolderājas pusē. Servisa darbinieks atrada 2! Defektus un pastāstīja, ka nivonas aparāti tur regulāri tiek vEsti. Nākamajā dienā aparāts bija Salabots, bet īss bija prieks, jo pēc 2 dienām atkal kafija ārā netek. Dažu dienu laikā vīrs jau 3! Reizi brauca uz to servisu, kur kaut ko paķimerēja un paziņoja, ka aparāts strādā. Veikals aparātu mainīt atsakās, jo jābūt 2 aktiem par bojājumu. Savukārt patērētāju aizsardzības konsultanti pateica, ka jau pēc pirmā bojājuma aparāts ir jāmaina. Tā ka, ja vēlaties 10 dienu laikā eksperimentējot iztērēt gandrīz 1kg kafiju, jo nevar zināt vai kafija tecēs krūzē vai apakšējā tvertnē un pavadīt laiku neskaitāmas reizes braukājot uz bolderājas servisu, tad droši pērciet aparātu! Nivonas aparāti servisā ir bieži viesi! Un galvenais, ka no brāķētā aparāta par gandrīz 700 eiro vaļā netiksiet!

24.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Baiba 25.02.2020

Ražotājs vainu atzina un Kafijas draugs apmainīs kafijas automātu pret citu. Prieks, ka Kafijas draugā ir arī saprotoši un atsaucīgi darbinieki.

Ba

Комментарии (1)

Dr DooM 24.02.2020

Vai tiešām ir tik grūti iesist gūglē jūsu kārotās preces nosaukumu un palasīt atsauksmes ? Gudrs mācās no citu klūdām - muļkis no savējām !

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы