Kafijas Draugs - Slikts Serviss
Aizvedām kafijas automātu uz apkopi un remontu pirms trim nedēļām, viss forši, apkalpošana šķita super, izstāstīju, kas par problēmu, parādīju! Pagāja viena nedēļa, divas, sākām mekēt savu aparātu! Zvanām, saka, ka aizsūtīts uz servisu, gaida info par remnota izmaksām! Pēc trim nedēļām tad nu atgūstam kafijas automātu! Atvedām uz biroju! Atvēram kafijas automātu, skatāmies, ka aparāts tadā pašā stāvoklī kā pirms aizvešanas, vien ceram ka trubiņa tikusi nomanīta par ko arī paņēma naudu! Aparātā sapelējusi kafija, nekas nav iztīrīts! Ja aizvedam aprātu uz apkopi, tad pēc viņu teiktā tajā ietilpst tikai atkaļķošana, kas mums nebija vajadzīga jo paši regulāri to darām! Bet gan mums bija vajadzīga aparāta apkopē/tīrīšana, kur iztīra dzirnaviņas ka arī visu kur sakrājas kafija, kas varētu traucēt baudīt kafijas malkus! Pēc viņu teiktā tas ir remonts? Kuru mums ar itka veica? Piedodiet ja nesaprotam ko nozīmē apkope!
Vienmēr pirms apkopes veikšanas klientam tiek paskaidrots kas tiks darīts, ja tas neapmierina, tad jāmeklē cit serviss. Vienkāršā kafijas automāta apkope domāta tiem, kas paši neveic kafijas automātam pēc instrukcijas paredzētās apkopes. Nekad netiek solīts vērt/skrūvēt kafijas automāta korpusu vaļā un tīrīt dzirnaviņas un līst kafijas automāta iekšpusē. Ja gadījumā neesat sapratuši ko nozīmē vienkāršota kafijas automāta apkope, tad pirms tās pasūtīšanas ir jāuzdod jautājumi, par darbiem kas tiks vai netiks veikti... Nevis jāraksta sūdzības. Ja to neizprot 1 klients pa gandrīz 5 gadiem, tad nedomājam, ka problēma būs mūsu pakalpojumā...
Комментарии (3)
Izvēlieties citu tirgotāju, kas būs vairāk ieinteresēts palīdzēt saviem klientiem. Tada ir realitāte.
Laba atbilde no servisa. Tipa pasi esat duraki. Mes tkai puteklus noslaucijam no aparata. Paldies. Laba antireklama.
Kā tad viena sūdzība par pieciem gadiem. Labs joks. Starp citu iepriekšējā sūdzība šinī portālā datēta ar 03.2018