Kafijas Draugs - Slikts serviss

Laikam sliktākais kafijas automātu un klientu serviss ar kādu man nācies saskarties.
Aizvedu labot savu kafijas automātu (netek ūdens caur presi) . Atstāju, pēc 2 ned. Zvana, ka gatavs (teica, ka nomainīts sūknis) , aizvedu mājās pieslēdzu - precīzi tā pati problēma, kas bija, itkā nekas nebūtu darīts. Vedu atpakaļ saku, ka nekas nav salabots, viņi atbild, ka nepārbaudītus aparātus nedod atpakaļ, bet nu labi ienes tur darbnīcā, secina, ka nedarbojas, tad meistars tur kaut ko padara pēc 30min iznes un skatoties man acīs Saka, ka viss tagad strādā, esot bijis gaiss caurulēs, bet tagad viss strādā (arī kad atkārtoti pārprastu) un, ja man liekoties, ka kaut kas tur joprojām nav kārtībā, tad būšot uz Lietuvu jāved remontēt. Ok, aizvedu mājās pieslēdzu - precīzi tā pati problēma, kas sākumā (varbūt pāris kafijas piles izpil, bet skaidrs, ka tas nav normāli) . Braucu uz to kantori jau 4. Reizi saku, ka automāts nestrādā, lai gan "meistars" skatoties man acīs Saka pretējo. Tad man klientu apkalpotajā Saka, ka tad jāved uz to lietuvu. Atbildu, ka ne uz kādu lietuvu es nesūtīšu, lai atgriež naudu un es vedu to aparātu uz citu iestādi, jo ar viņiem nu absolūti nekādu sadarbību vairs negribu. Uzrakstu tur uz vietas iesniegumu, Saka, ka 2 ned. Lietu izskatīs un naudu atgriezīs. Labi, svācu automātu aizvedu uz citu servisu. Pēc 2 dienām man zvana no kafijasdrauga, ka jāatved automāts atpakļ uz veikalu, jo jāizņem nomainītā detaļa (šajā brīdī mēģinu savaldīties un nelietot "trīsstāvīgus" vārdus) . Savācu automātu no otra servisa un braucu nu jau 5. (!) reizi uz to iestādi, tad man vēl jāgaida kamēr izņem detaļu, kad detaļa izņemta dodos prom pārprasot, ka nauda būs atgriezta 2 ned. Laikā. Nododu automātu atpakaļ tajā otrā servisā (nosaukumu neminēšu, lai nedomā, ka te kaut ko reklamēju) pēc 5 dienām automāts gatavs aizbraucot tur uz vietas automātu kopā ar meistaru pārbaudām - viss strādā kā nākas, nekāda Lietuva, nekāds "bullshits" un līdzi iedotas nomainītās detaļas (vārdu sakot - viss kā nākas) . Ar to stāsts nebeidzās… pēc 2 ned. Nauda manā kontā joprojām nav ieskaitīta. Zvanu interesējos, kas par lietu, šodien naudai bija jābūt manā kontā, tur man atbild par tām pašām 2 ned. Un, ka nodošot informāciju tam cilvēkam ar ko līdz šim esmu komunicējis šajā sakarā un, ka viņa atzvanīšot tajā pašā dienā. Diena paiet zvana nav, nākamajā dienā zvanu atkal, tagad Saka, ka naudas atgriešana apstiprināta un ieskaitīs 2 ned. Laikā, kaut gan 2 nedēļas jau pagājušas. Šodien pēc 2 dienām kopš pēdējā zvana nauda tika ieskaitīta, ne pilnā apmērā, bet tie bija kaut kādi 70 centi, tā kā neiešu par to kasīties.
Pieminēšu, ka man nevienu reizi šī uzņēmuma darbinieki nav atvainojušies par sagādātajām neērtībām un par to ka es degvielā un patērētajā laikā esmu iztērējis vairā naudas, kā tas remonts maksāja. Cilvēki tur it kā runā laipni, bet attieksmes aiz tā nav nekādas. Mani nav viegli nokaitināt, bet šim uzņēmumam tas ir izdevies, ar to arī apsveicu!
Secinājumus izdariet paši.

23.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (2)

O orlovss 25.03.2022

Lopi, vairāk nekas! Sāps sirds!

O orlovss 25.03.2022

Netaisos dzert to pimmpju kafiju.,..

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы