www.sudzibas.lv Kafijas Draugs Brāķēts kafijas automāts

Kafijas Draugs - Brāķēts kafijas automāts

23.03.2021. Iegādājos kafijas automāt Nivona “Caferomatica Nicr 759” par summu 649,00 eur ar papildus garantiju par summu 64,90 eur. Tāpat veikalā tika iegādāti arī tīrīšanas līdzekļi un ūdens filtrs. Pirms uzsākt izmantot automātu, tika pārbaudīts ūdens cietības līmenis un veiktas visas norādītās darbības, kas nepieciešamas automāta lietošanai.
Lietojot automātu, jau pašā sākumā šķita, ka kaut kas nav kārtībā, jo bija nepieciešams regulāri mazgāt automāta sāna nodalījumu, pretējā gadījumā netecēja kafija, bet gan bāls brūngans ūdens. Dažādu apstākļu dēļ, veikalā ar problēmu pirmo reizi vērsos tikai 03.06.2021. , kaut problēma bija jau pašā lietošanas sākumā.
03.06.2021. Vērsos pie kafijas draugs ar problēmu un jūnija sākumā aparāts tika nodots veikalam. Tālākā sadarbība notika mutiskā veidā un aparāts tika atgriezts it kā pēc remonta, kur mani mutiski informēja par to, ka kafijas aparātam tika nomainīta viena detaļa, kura bijusi pie vainas.
Nākamajā reizē pie kafijas draugs vērsos e-pastā 26.08.2021. Ar tieši to pašu problēmu. Automāts atkal tika paņemts uz veikalu. Šajā reizē e-pastā saņēmu atbildi, ka automātam tika veikta atkaļķošana un tas darbojas. Es aparātu paņēmu, bet pretī uzrakstīju e-pastā vēstuli, ka neticu, ka pie vainas bija atkaļķošana un, ka esmu pārliecināta, ka aparāts atkal salūzīs, uz ko saņēmu pārmetumus, ka neesmu aparātu tīrīJusi!
Tā arī notika, kafijas automāts nostrādāja tieši vienu nedēļu un atkal parādījās tieši tā pati problēma, kas bija visu laiku iepriekš. Tad jau atkal, 24.09.2021. Vērsos pie kafijas draugs ar iesniegumu par to, ka šajā reizē vēlos veikt automāta apmaiņu.
Nokavējot visus termiņus no kafijas draugs puses, pēc mana jautājuma, kad saņemšu atbildi par to, kas notiek ar kafijas automātu, 26.10.2021. Saņēmu atbildi: ” kafijas automāts tika testēts no ražotāja noteikta servisa cilvēka un defekti atklāti netika, bet katram gadījumam tika nomainīta viena detaļa kas varētu radīt šāda paskata problēmas, kafijas automāts tiks sagatavots un nosūtīts jums atpakaļ. ”
šajā reizē nepiekritu ņemt atpakaļ automātu, jo automāts jau 3. Reizi bija servisā ar vienu un to pašu problēmu, katru reizi tika veiktas citas darbības, lai automāts strādātu, tāpēc vērsos veikalā ar iesniegumu par to, ka neesmu devusi piekrišanu automāta remontam un uzskatu, ka automāts ir brāķēts un lūdzu apmainīt automātu.
Atkal termiņi tika kavēti un tikai tad, kad e-pastā uzrakstīju, ka joprojām neesmu saņēmusi atbildi, kas notiek ar automātu, saņēmu 27.11.2021. Automāta apmaiņas atteikumu.
Šobrīd esmu vērsusies ptac.

29.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (1)

J Jolanta Čerešņa 25.10.2022

Pagājis gads un TIKAI pateicoties PTAC iesaistei atguvu samaksāto naudu par kafijas aparātu.
Arī naudas atgūšana prasīja spēkus - vairāki zvani un e-pasti, līdz uzņēmums atgrieza naudu. Visu laiku tukši solījumi.
Diemžēl, ļoti slikts serviss! Drīzāk kompānijas nosaukums ir "Klienta nedraugs".

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы