РешеноSenukai - Slikts serviss, sūdzības nerisināšana.
27. Jūnijā caur Senukai interneta veikalu pasūtījām ledusskapi Electrolux En3613Mow(pasūtijuma nr. E00131859) . To saņemot un atpakojot piegādes dienā, 2. Jūlijā, konstatējām, ka ledusskapis ir bojāts piegādes laikā un uzreiz sazinājāmies ar senukai rakstiski caur e-pastu. Klientu serviss atbildēja 6. Jūlijā un piegādāja kurjera pakalpojumus, lai piegādātu ledusskapi atpakaļ uz viņu norādīto adresi, jo ledusskapi mēs pasūtījām ar piegādi un mums nav iespēju to pašu spēkiem aizvest. Tātad, uz 7. Jūliju tika sarunāts, ka tas ir sapakots un gatavs saņemšanai. Kopš 7. Jūlija no senukai puses bija klusums praktiski divas nedēļas, tad tika "solīti" kurjeri no 20-24. Jūlijam, tad 27. Jūlijā, tad 31. Jūlijā, tad 4. Augustā un tad, beidzot, 5. Augustā. Pēc aptuveni 4 maldinošiem solījumiem un atrunām par "pieteiktiem kurjeriem, datubāzes kļūdām" kurjers viņu citētajā 5. Augustā ieradās, tiesa, kurjers nebija ticis informēts par to, ka bojātā prece, kas jāved atpakaļ uz senukai, ir ledusskapis un prece gandrīz kārtējo reizi netika savākta. Pēc konflikta risināšanas prece beidzot tika savākta un kopš 5. Augusta tā ir nodota atpakaļ senukai īpašumā, taču naudu neesam saņēmuši atpakaļ un citējot senukai klientu servisu:
"labdien,
pateicamies par sniegto informāciju,
esam saņēmuši jūsu izsūtīto preci, tiklīdz naudas atgriešanas pieteikums tiks apstrādās, informēsim jūs.
Atvainojamies par sagādātajam neērtībam un pateicamies par sapratni.
Jauku dienu vēlot,
K Senukai klientu serviss"
šādu atbildi mēs saņēmām šīs nedēļas sākumā un nu jau ir pagājušas 23 dienas kopš preces atgriešanas jeb gandrīz 2 Mēneši kopš oriģinālās sūdzības iesniegšanas. Stāstā minētie fakti ir tikai maza daļa no tām galvassāpēm ar kurām ir nācies cīnīties kopš sūdzības iesniegšanas.
Iesaku visiem apsvērt šo sūdzību pirms jūs veiciet pirkumus caur senukai, it īpaši tad, ja sūtat lielizmēra preces kuras pašiem nebūs pēc tam iespējas nogādāt atpakaļ. Ar tik sliktu klientu servisu nekad mūžā vēl nebiju sastapies un šis gadījums ir unikāls.
Labdien,
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Situācija ir atrisināta un nauda ir atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий