РешеноSenukai - Slikts serviss
Esmu jau tik ļoti nokaitināta ar šo servisu, veicu pasūtījumu 11.04.21 tika pieņemts, rakstīts bija ka tiks piegādāts 29.04.21 protams tas nenotiek, jau 3 reizes sazinājos ar servisu, nekādas atbildes normālas, netika piegādāts 29.04 zvanīju atbildēja ka tiks piegādāts 1-3 darba dienu laikā, otrajā reize teica ka jāgaida jo netiek galā, 3 reizē kad teicu ka man solīja 3 dienu laikā piegādāt izbrīnīts bija Džeks pie telefona, vislabākā atbilde: nu jāgaida nav ko satraukties, izrādās ka mana paka nemaz nav pie Dpd ka tā paka vēl no kaut kādas 3 personas netiek vēl piegādāta bet tiek iedots Dpd izsekošanas numurs ja pakas nemaz pie viņiem nav. Esmu tik ļoti pārskaitušies par šo servisu! Šodien ir jau 12.05.21 nezinu kur ir mana paka un kurā gadā tā tiks piegādāta!
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Nesaprotu kas tas par servisu, cik ilgi tā var maldināt cilvēkus, pasūtījumu nevar piegādāt jau vairāk kā mēnesi, nezinu cik ilgi vēl tas jāgaida, nekādu konkrētu atbildi nevar dot, paši nemaz nezin kur pakas ir, tikai solījumus dod, e-pastā izskatās ka strāda automātiskie atbildētāji, 29.04.21 saņemu atbildi ka piegādās paku e00345226 1-3 darba dienu laikā, kā tad, es esmu tik ļoti vīlusies ka uzticējos Ksenukai veikalam sūtot meitiņai ratus, bērns jau drīz 2 mēnešus ir bez ratiem, diemžēl tik daudz naudas nav lai nopirktu vēl vienus ratus!. Pasūtījums tika veikts 11.04.21 man nav ko teikt, totāla cilvēku čakarēšana!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.